... beltoon gemaakt?quote:Op zondag 6 april 2008 14:17 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Het mooiste van zo'n vrachtje? Als ze alledrie heerlijk slapen ... met twee is het stereo, met drie is het dolby digital surround snoring.
quote:Op maandag 7 april 2008 11:35 schreef _Flash_ het volgende:
[...] en dan merken dat hij al een halve dag geen voedsel heeft gehad
quote:
Dat hadden wij een paar jaar geleden met Ewen....quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ken je scène van Bambi op het IJs? Tot 3 keer toe opstaan, die beentjes alle kanten opglibberen en op zijn plaat stuiteren.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ken je scène van Bambi op het IJs? Tot 3 keer toe opstaan, die beentjes alle kanten opglibberen en op zijn plaat stuiteren.
quote:Op zondag 22 juni 2008 08:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanochtend komt Saskia van de trap af en vraagt of we weer vlaggetjes op d'r wang gaan schilderen. Ik heb er uitgelegd dat dat niet zo'n goed idee is omdat Nederland verloren heeft met voetbal. Toen ik vervolgens ook de slingers van de regenpijp haalde barstte ze spontaan in huilen uit en brulde dat Nederland moet winnen....
We dachten al een eind te komen met 2 Nederlandse coaches...quote:Op zondag 22 juni 2008 10:21 schreef bixister het volgende:
Piet had een goed idee: de volgende keer alleen nederlandse voetballers in 't veld!
Dat was mijn koffie..quote:Op zondag 22 juni 2008 10:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We dachten al een eind te komen met 2 Nederlandse coaches...
Ik heb een Russische collega (sorry: wij mogen hem niet Russiesch noemen, hij is een Oekrainer ...) die vertelde mij dat ik mijn oranje "hup Holland" vlag wel weer kon opbergen. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat zolang het Russische team met die Nederlandse coach nog in de race zit, die vlag blijft hangen. Dat 'ie maar weet wie dat team zover gekregen heeft.quote:Op zondag 22 juni 2008 10:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We dachten al een eind te komen met 2 Nederlandse coaches...
On-topic maar weer ...quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga maar een waarschuwingsbord om zijn nek hangen:
LEVENSGEVAARLIJK
vooral voor zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |