nee, maar ze verstoren de modetrend, vrouwen met een maatje 40+ horen niet in commercialsquote:
oh boehoequote:Op woensdag 12 maart 2008 18:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, maar ze verstoren de modetrend, vrouwen met een maatje 40+ horen niet in commercials
niet in een hoekje kruipen en vier repen chocolade oppeuzelen nu hoorquote:
nu spreek je toevallig tegen een vrouw die echt niets met chocolade heeftquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
niet in een hoekje kruipen en vier repen chocolade oppeuzelen nu hoor
Dan ben je geen echte vrouw of je word nooit ongesteldquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nu spreek je toevallig tegen een vrouw die echt niets met chocolade heeft
modequote:Op woensdag 12 maart 2008 18:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, maar ze verstoren de modetrend, vrouwen met een maatje 40+ horen niet in commercials
Pleeg eens zelfmoord ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:01 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles leuk en aardig, maar als een middelmatige modeontwerpster een collectie voor de c&a en wehkamp ontwerpt, weet je meestal vantevoren wel wat te verwachten. Maar moet die collectie dan ook ieder uur op tv voorbij komen met van die volle () modellen en zo'n inspirerend freedom muziekje?
klacht: mode voor dikke vrouwen promoten, laat ze anders afvallen!
klacht 2: dyanne beekman
achjee, je hebt er zeker zo één op de bank zitten die zojuist de hele collectie heeft besteld via wehkamp.nlquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:33 schreef Quir het volgende:
"Eikel"
Hehe, nee. Ben ook geen vrouw.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
achjee, je hebt er zeker zo één op de bank zitten die zojuist de hele collectie heeft besteld via wehkamp.nl
Die clipquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:45 schreef tequi3 het volgende:
LeLe - Skinny Jeans.
Zo riep ze altijd in dat vreselijke programma van d'r.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:19 schreef MissGolightly het volgende:
Dyanne met haar 'activerende kontje', 'pittige combinaties' en 'mooie skinnyslimfitjeans' MOET DOOD.
Laat me raden, jij past niet in een maatje 40 of kleiner?quote:
Jawel hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:48 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Laat me raden, jij past niet in een maatje 40 of kleiner?
Het was vast de bedoeling om haar heupen te verbergen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:03 schreef ijsmeis het volgende:
Sorry hoor, maar die kleding uit de OP. Daardoor lijkt ze nog dikker volgens mij.
Lelijk.
Met veel rozequote:Op donderdag 13 maart 2008 09:40 schreef Toeps het volgende:
Sonja bakker? Gets. Die mag dan zeker de anorexialijn maken?
KAN IEMAND DIE PRETBEK DOODTRAPPEN MISSCHIENquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:46 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
kleding voor in de keukenmijn god, zijn er vrouwen die hier in gaan trappen?
'Ik ga me even omkleden zodat ik op m'n gemak kan koken"quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:46 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
wat is er mis met blij met jezelf zijn? ook al ben je dan misschien niet perfect? baggerpost.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:57 schreef Pizzahut het volgende:
beetje jammer dat ze het concept van dove gebruiken (Blij met jezelf zijn enzo)
ik denk dat mensen die dik zijn ook nog wel andere dingen hebben om trots op te zijn, desondanks hun gewicht/figuur.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:37 schreef Marcell0 het volgende:
Hoe kan je nou trots zijn op je dikheid?
goed voor haarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:36 schreef apestaartje het volgende:
*kick*
Voor de Dyanne-haters:
http://zappen.blog.nl/sbs(...)onder-dyanne-beekman
De reden is alleen een beetje treurig, dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:34 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom gebruik je de term varkens?
Is een beetje disrespectvol.
i prefer it my wayquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:40 schreef Heathen. het volgende:
Respectloos bedoel je.
Waar is een Molotovcocktail als je hem nodig hebt?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:46 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
echt verschrikkelijk hoe zij alles commercieel uitbuitquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:46 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is hoe yoga hoort te zijn:quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:34 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.metacafe.com/watch/936551/heidi_klums_knockers/
zo horen reclames te zijn
Jij ziet ze liever zonder kleren?quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:01 schreef Adelante het volgende:
klacht: mode voor dikke vrouwen promoten!
Wat voor maat is dat dan?quote:Op maandag 31 maart 2008 02:35 schreef James1988 het volgende:
Linkje naar Wehkamp
[ afbeelding ]
Wat een hobbezakken.
Het ziet er iig niet erg flatteus uitquote:Op maandag 31 maart 2008 02:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
DYANNE + T-shirt
Maat 44/46 geloof ik...
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:34 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.metacafe.com/watch/936551/heidi_klums_knockers/
zo horen reclames te zijn
Dit was een zeer oud topic.quote:Op zondag 7 september 2008 21:15 schreef Ole het volgende:
zie ook dit topic Wendy van Dijk dumpt styliste Dyanne Beekman.
De vriendenkring van Dyanne begint dus langzamerhand te nihiliseren.quote:Op zondag 7 september 2008 21:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben lid van de anti-Dyanne Beekman hyves, opgericht door een groep homo's![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 22:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De vriendenkring van Dyanne begint dus langzamerhand te nihiliseren.
OMG is dat Sonja Bakker?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:46 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Iets kan pas 'flatteus' of 'onflatteus' zijn als iemand het aanheeft.quote:Op maandag 31 maart 2008 02:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ziet er iig niet erg flatteus uit![]()
Dat meen je toch nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:46 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Pittige combinaties.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:19 schreef MissGolightly het volgende:
Dyanne met haar 'activerende kontje', 'pittige combinaties' en 'mooie skinnyjeans' MOET DOOD.
Reactie:quote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:36 schreef apestaartje het volgende:
*kick*
Voor de Dyanne-haters:
http://zappen.blog.nl/sbs(...)onder-dyanne-beekman
De reden is alleen een beetje treurig, dat dan weer wel.
Adelante = Dyanne. Ze denkt gewoon "slechte aandacht is ook aandacht". Niet voor niets dat Adelante de TS is, en dat het topic een half jaar later weer een rotschop krijgt van d'r.quote:Op maandag 8 september 2008 20:19 schreef Toeps het volgende:
Dyanne zit zelf elke avond achter haar pc-tje dit soort reacties te typen, ikzweer.
Als ik dyanne was, had ik mijzelf vrijwillig voor de eerste trein geworpen of was ik mooie jurkjes op de A12 gaan ontwerpenquote:Op maandag 8 september 2008 20:43 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Adelante = Dyanne. Ze denkt gewoon "slechte aandacht is ook aandacht". Niet voor niets dat Adelante de TS is, en dat het topic een half jaar later weer een rotschop krijgt van d'r.Dyanne!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:01 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles leuk en aardig, maar als een middelmatige modeontwerpster een collectie voor de c&a en wehkamp ontwerpt, weet je meestal vantevoren wel wat te verwachten. Maar moet die collectie dan ook ieder uur op tv voorbij komen met van die volle () modellen en zo'n inspirerend freedom muziekje?
klacht: mode voor dikke vrouwen promoten, laat ze anders afvallen!
klacht 2: dyanne beekman
quote:Op maandag 8 september 2008 20:43 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Adelante = Dyanne. Ze denkt gewoon "slechte aandacht is ook aandacht". Niet voor niets dat Adelante de TS is, en dat het topic een half jaar later weer een rotschop krijgt van d'r.Dyanne!
Helaas wel, niet te geloven dat zo'n non talent toch nog steeds aandacht krijgt, een kleuter kan nog spannender kleding ontwerpenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:48 schreef Adelante het volgende:
Kick, de OP pas ik nog even aan, maar die muts is weer volop op tv met haar nieuwe collectie meuk
Ik vind het te dik en door die KOMO zak die ze draagt laat ze ook nog weinig vlees zienquote:Op zondag 28 februari 2010 23:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kom op...
[ afbeelding ]
Zij is niet lelijk, dat gedrocht die jij hier boven poste wel..
Meh... Die panties zijn erger...quote:Op zondag 28 februari 2010 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind het te dik en door die KOMO zak die ze draagt laat ze ook nog weinig vlees zien
Nou daar mag wel 50 kilo van afquote:Op zondag 28 februari 2010 23:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kom op...
[ afbeelding ]
Zij is niet lelijk, dat gedrocht die jij hier boven poste wel..
Sowieso jezelf Dyanne noemen als je gewoon Diane heet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:19 schreef MissGolightly het volgende:
Dyanne met haar 'activerende kontje', 'pittige combinaties' en 'mooie skinnyjeans' MOET DOOD.
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:59 schreef Synthesist het volgende:
[..]
die sleutel om d'r nek is zeker van de koekjestrommel
quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:40 schreef female81 het volgende:
Ongelofelijk enge vrouw, die Dyanne Beekman. Ze heeft een bepaalde uitstraling waarvan ik de kriebels krijg. En ze smeert al haar 'slachtoffers' nagenoeg dezelfde kleding aan, of het nou bij ze past of niet. Als Dyanne het zelf maar mooi vindt. Uiteraard wordt het bij voorkeur gecombineerd met 'lekker vlot' kort haar.![]()
bruin is het nieuwe zwartquote:Op maandag 1 maart 2010 10:56 schreef Maikuuul het volgende:
Die tering fletse kleren ook altijd he, bruin wit of zwart of iets daartussenin nounou hoe verniewend
Waarom denk je dat olifanten grijs zijn? Als ze rood met geel waren geweest waren ze nog makkelijker prooi van stropers geworden.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:56 schreef Maikuuul het volgende:
Die tering fletse kleren ook altijd he, bruin wit of zwart of iets daartussenin nounou hoe verniewend
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:59 schreef Synthesist het volgende:
[..]
die sleutel om d'r nek is zeker van de koekjestrommel
Het ergste is nog wel dat Dyanne qua gedrag en uitstraling ENORM doet denken aan een tante van mij. Afgezien van een leeftijdsverschil van een jaar of 20 lijkt die tante wel een kloon. Ook al iemand waar ik bij voorkeur niet te vaak bij in de buurt ben.quote:
Dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:33 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik las in de Linda dat ze ooit op haar achterhoofd gevallen is () en daardoor een tijd niet heeft kunnen werken. In die tijd heeft ze vast die mooie collecties zitten tekenen thuis.
Heb jij niet iets met coltz?quote:
Dacht ik alquote:
Neequote:
Ja van topics, hij heeft onthouden wat voor auto ik heb en zegt dat altijd als het over auto's gaat en ik posts daaroverquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar wie ben jij dan? Ken je Colt?
Ja precies.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:41 schreef Maitje het volgende:
Ontwerpster![]()
Ach, en dikke mensen moeten toch ook een beetje goed gekleed gaan?!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:11 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja van topics, hij heeft onthouden wat voor auto ik heb en zegt dat altijd als het over auto's gaat en ik posts daarover
Dus jij wilt van jouw moeder af?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dikke zeugen moeten worden opgeblazen.
jouquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mijn moeder is gelukkig niet dik, jou moeder wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |