Adelante = Dyanne. Ze denkt gewoon "slechte aandacht is ook aandacht". Niet voor niets dat Adelante de TS is, en dat het topic een half jaar later weer een rotschop krijgt van d'r.quote:Op maandag 8 september 2008 20:19 schreef Toeps het volgende:
Dyanne zit zelf elke avond achter haar pc-tje dit soort reacties te typen, ikzweer.
Als ik dyanne was, had ik mijzelf vrijwillig voor de eerste trein geworpen of was ik mooie jurkjes op de A12 gaan ontwerpenquote:Op maandag 8 september 2008 20:43 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Adelante = Dyanne. Ze denkt gewoon "slechte aandacht is ook aandacht". Niet voor niets dat Adelante de TS is, en dat het topic een half jaar later weer een rotschop krijgt van d'r.Dyanne!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:01 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles leuk en aardig, maar als een middelmatige modeontwerpster een collectie voor de c&a en wehkamp ontwerpt, weet je meestal vantevoren wel wat te verwachten. Maar moet die collectie dan ook ieder uur op tv voorbij komen met van die volle () modellen en zo'n inspirerend freedom muziekje?
klacht: mode voor dikke vrouwen promoten, laat ze anders afvallen!
klacht 2: dyanne beekman
quote:Op maandag 8 september 2008 20:43 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Adelante = Dyanne. Ze denkt gewoon "slechte aandacht is ook aandacht". Niet voor niets dat Adelante de TS is, en dat het topic een half jaar later weer een rotschop krijgt van d'r.Dyanne!
Helaas wel, niet te geloven dat zo'n non talent toch nog steeds aandacht krijgt, een kleuter kan nog spannender kleding ontwerpenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:48 schreef Adelante het volgende:
Kick, de OP pas ik nog even aan, maar die muts is weer volop op tv met haar nieuwe collectie meuk
Ik vind het te dik en door die KOMO zak die ze draagt laat ze ook nog weinig vlees zienquote:Op zondag 28 februari 2010 23:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kom op...
[ afbeelding ]
Zij is niet lelijk, dat gedrocht die jij hier boven poste wel..
Meh... Die panties zijn erger...quote:Op zondag 28 februari 2010 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind het te dik en door die KOMO zak die ze draagt laat ze ook nog weinig vlees zien
Nou daar mag wel 50 kilo van afquote:Op zondag 28 februari 2010 23:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kom op...
[ afbeelding ]
Zij is niet lelijk, dat gedrocht die jij hier boven poste wel..
Sowieso jezelf Dyanne noemen als je gewoon Diane heet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:19 schreef MissGolightly het volgende:
Dyanne met haar 'activerende kontje', 'pittige combinaties' en 'mooie skinnyjeans' MOET DOOD.
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:59 schreef Synthesist het volgende:
[..]
die sleutel om d'r nek is zeker van de koekjestrommel
quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:40 schreef female81 het volgende:
Ongelofelijk enge vrouw, die Dyanne Beekman. Ze heeft een bepaalde uitstraling waarvan ik de kriebels krijg. En ze smeert al haar 'slachtoffers' nagenoeg dezelfde kleding aan, of het nou bij ze past of niet. Als Dyanne het zelf maar mooi vindt. Uiteraard wordt het bij voorkeur gecombineerd met 'lekker vlot' kort haar.![]()
bruin is het nieuwe zwartquote:Op maandag 1 maart 2010 10:56 schreef Maikuuul het volgende:
Die tering fletse kleren ook altijd he, bruin wit of zwart of iets daartussenin nounou hoe verniewend
Waarom denk je dat olifanten grijs zijn? Als ze rood met geel waren geweest waren ze nog makkelijker prooi van stropers geworden.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:56 schreef Maikuuul het volgende:
Die tering fletse kleren ook altijd he, bruin wit of zwart of iets daartussenin nounou hoe verniewend
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:59 schreef Synthesist het volgende:
[..]
die sleutel om d'r nek is zeker van de koekjestrommel
Het ergste is nog wel dat Dyanne qua gedrag en uitstraling ENORM doet denken aan een tante van mij. Afgezien van een leeftijdsverschil van een jaar of 20 lijkt die tante wel een kloon. Ook al iemand waar ik bij voorkeur niet te vaak bij in de buurt ben.quote:
Dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:33 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik las in de Linda dat ze ooit op haar achterhoofd gevallen is () en daardoor een tijd niet heeft kunnen werken. In die tijd heeft ze vast die mooie collecties zitten tekenen thuis.
Heb jij niet iets met coltz?quote:
Dacht ik alquote:
Neequote:
Ja van topics, hij heeft onthouden wat voor auto ik heb en zegt dat altijd als het over auto's gaat en ik posts daaroverquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar wie ben jij dan? Ken je Colt?
Ja precies.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:41 schreef Maitje het volgende:
Ontwerpster![]()
Ach, en dikke mensen moeten toch ook een beetje goed gekleed gaan?!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:11 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja van topics, hij heeft onthouden wat voor auto ik heb en zegt dat altijd als het over auto's gaat en ik posts daarover
Dus jij wilt van jouw moeder af?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dikke zeugen moeten worden opgeblazen.
jouquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mijn moeder is gelukkig niet dik, jou moeder wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |