dan heb je weinig spellen gespeeldquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:13 schreef LasTeR het volgende:
Oh nee hé, is dit het vervolg op het kutste spel dat ik ook op de PS3 heb gespeeld?!
Mja, dat klopt. Maar ik vond het een ontzettend saai spel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:20 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
dan heb je weinig spellen gespeeld, motorstorm is nog steeds een zeer vermakelijk spel, zal de trailer vanaaf ergens is bekijken, heb wel mn twijfels voor die locatie, vond de woestijn wel wat hebben ^^
Op IGN welquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:32 schreef janrad het volgende:
Motorstorm is vet en ik heb het lang gespeeld. Overigens is de trailer van motorstorm 2 nog nergens te zien.
Wie wou er nou een splitscreen voor 2 spelers? Het worden er maar liefst 4.quote:It’s still a bit early, but here’s what we can confirm as far as features are concerned: 16 new multi-route tracks, 16 players can race head-to-head online, and a hugely requested feature hits MotorStorm: 4-player split-screen mode.
Come on baby.quote:The MotorStorm style of anything-goes racing is moving from the mountainous desert to a lush Pacific island, replete with thick swamps, dense jungle, towering peaks and steaming volcanoes. You’ll be rampaging through thick mud, tangled undergrowth, swift flowing rivers, and searing lava pools.
Geruchten gaan over "vóór Kerst 2008".quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:12 schreef Renzokuken het volgende:
En wanneer komt ie ongeveer uit?![]()
Met de kerst toch?
Lekker nummer jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:36 schreef JDizzle het volgende:
http://youtube.com/watch?v=5kJ09FpWoaM&feature=related
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:36 schreef JDizzle het volgende:MotorStorm is echt koning der licensed soundtracks in games.
nu ga ik online jullie allemaal pwnenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb er weer zin an![]()
Lekker met het 'oude' ploegje door de jungle blubber raggen![]()
Achillias is alvast uitgesloten![]()
Ik vond het ook een slechte zet van Sony om van motorstorm 1 CGI filmpjes te gebruiken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:22 schreef SuperFruitig het volgende:
CG trailerSony does it again (alhoewel dit niet helemaal opgaat in dit geval)
ook GT5:P toernooitje doen =]quote:Op maandag 17 maart 2008 19:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
We gaan toch wel weer een Fok! toernooi houden he![]()
Kan ik weer van die toffe skins winnen
Omdat ik gewoon een plaatje heb gehotlinkt en de bron die heeft aangepast?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:40 schreef Sackboy het volgende:
Waarom staat er een Mass Effect plaatje in de OP?
Als dan die ene knakker die zoveel praat maar niet mee doet want die won altijdquote:Op maandag 17 maart 2008 19:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
We gaan toch wel weer een Fok! toernooi houden he![]()
Kan ik weer van die toffe skins winnen
We zien wel weer wie er niet tegen z'n verlies kanquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:11 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Als dan die ene knakker die zoveel praat maar niet mee doet want die won altijd
Ohohoh, nou ik kan me iemand herinneren die het niet zo leuk vond toen ik met me Big Rig aan kwam.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:40 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
We zien wel weer wie er niet tegen z'n verlies kan![]()
Maar inderdaad Diablos won altijd
quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb er weer zin an![]()
Lekker met het 'oude' ploegje door de jungle blubber raggen![]()
Achillias is alvast uitgesloten![]()
wat een bout naamquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:55 schreef Sackboy het volgende:
En de officiele naam is bekend: Motorstorm 2: Pacifica
quote:-there is some good motion blurr in the game
-we would have ability to create our own driver (apperance)
-also cars we could personalize, visual tuning (paint, add some new parts etc)
-you can listen to your own music during a race
-tracks in jungle, beach, caves, mountain hills, vulcano crater (lava included)
- no cuts in graphic in split screen mode
- better damage system
- better camere during crashes
- no cocpit view
Ik vind het onbegrijpelijk... er is best wel veel over gezeurd.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Jammer dat er geen cockpit-view in zit, maar bij een spel met deze snelheid en zonder echte merkauto's wel begrijpelijk.
Mwah, over het algemeen ben ik groot voorstander van cockpitview in racegames. Maar of het in Motorstorm zo goed zou werken? Je moet echt goed zien wat er om je heen gebeurd. Denk niet dat het handig is.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk... er is best wel veel over gezeurd.
Ik vind het jammer!
Inderdaad, zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mwah, over het algemeen ben ik groot voorstander van cockpitview in racegames. Maar of het in Motorstorm zo goed zou werken? Je moet echt goed zien wat er om je heen gebeurd. Denk niet dat het handig is.
pre-alpha 40% finished, dus volgens mij komt dat wel goedquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:59 schreef Sackboy het volgende:
Hier nog meer gameplay footage.
De interactie met het water ziet er vooralsnog wel heel erg slecht uit
Die verticale splitscreen baal ik ook van inderdaad, ik hoop dat je een optie tot horizontale splitscreen anders is het geen doen. Sega Rally en MX vs ATV Untamed hebben beide ook alleen verticale splitscreenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
pre-alpha 40% finished, dus volgens mij komt dat wel goed
Wat ik veel verontrustender vond was de 2 player splitscreen die verticaal was (:X dat is echt het domste wat je kan doen aangezien het grootste gedeelte van de gamers op een widescreen gamed) en de 4 player splitscreen met hoge 3rd person camera. Je zag niet eens waar je naar toe reedDat ze daar ook ff naar kijken anders.
Ow en het "motorstorm is a way of life" had natuurlijk ook niet gehoeven
http://ps3.ign.com/articles/921/921369p1.htmlquote:8.0 Presentation
Better load times and split-screen races are great additions. It doesn't feel quite as fresh as the first game, however.
8.5 Graphics
The lighting is fantastic and the courses are very dense, but some of the textures could have been much sharper. The crashes are of course awesome.
8.0 Sound
The soundtrack is good, though just your general licensed mix of appropriate racing tunes. The vehicle and crashing effects are well done.
8.0 Gameplay
The controls are good, but not as tight as could be. The chaos and destruction is still there in full force, and the track design is great. There could be more event variety, however.
8.0 Lasting Appeal
There are plenty of events to conquer, and the online will last you a good while.
OVERALL: 8.3 Impressive
(out of 10 / not an average)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |