Hier stopte ik met lezenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:00 schreef Salvad0R het volgende:
Geen botsing, die is er sowieso niet behalve wat je op TV ziet, 11/9 zou gewoon gebeurd zijn, want het was een false flag operation door de CIA & Mossad zelf.
Want in het oosten slachten de sjieeten de soenieten niet af (en andersom) en in het westen leven katholieken en protestanten ook zo vredig naast elkaar..quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:00 schreef Salvad0R het volgende:Het is gewoon zonde dat in West & Oost geen dezelfde religie heerst, zou conflicten zeker voorkomen.
Niet generaliseren hé? 'Veel' mensen hebben dat nodig, niet alle.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:11 schreef sennetijdeman het volgende:
Ik denk dat een leven zonder godsdienst niet kan
Een mens moet geloven in iets. of het nou jezus of allah is maakt niet uit. Zijn die er niet dan is het wel Bush of beatrix waar mensen in geloven.
Ik denk dat er wel heel veel dingen anders zouden zijn zonder geloof. zoals 9/11 zou niet gebeurd zijn, maar iets anders misschien wel. maar wat er exact anders zou zijn of zijn gegaan weet ik dan weer niet
Mensen moeten ergens tegenop kunnen kijken, anders kunnen we niet leven denk ik.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:09 schreef LasTeR het volgende:
We zouden ten eerste vele malen verder zijn in de wetenschap.
Dat denk ik welquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:09 schreef LasTeR het volgende:
We zouden ten eerste vele malen verder zijn in de wetenschap.
Haha weet nog net zo nietquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:14 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Niet generaliseren hé? 'Veel' mensen hebben dat nodig, niet alle.
Kan je ook uitleggen hoezo je dat vin? Of kom je hier alleen maar die toffequote:Op woensdag 12 maart 2008 18:15 schreef Flashwin het volgende:
[..]
domste opmerking van de week toch wel
Zoek de woorden religie en geloof eens op, volgens mij haal je ze een beetje door elkaar.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:00 schreef Salvad0R het volgende:
Geen botsing, die is er sowieso niet behalve wat je op TV ziet, 11/9 zou gewoon gebeurd zijn, want het was een false flag operation door de CIA & Mossad zelf.
Religie is individueel. Niet gebonden aan groepen of als common denominator, kruistochten zouden er daarom wel gewoon geweest zijn, ookal zouden er geen verschillen zijn tussen de religies. Het zijn mensen in macht die besluiten meer macht te vergaren en religie daarbij als tool te gebruiken.
Religie is iets natuurlijks, zoals je zegt, de onderhouders ervan zijn vertegenwoordigers van de "juiste" moraal, dwz, de manier waarop een samenleving het best in eenheid kan leven. Het is gewoon zonde dat in West & Oost geen dezelfde religie heerst, zou conflicten zeker voorkomen.
Religie kan nooit gebruikt worden als excuus voor individuele daden. Het concept van religie staat in het teken van hoogachting van het werk van de Creator, niet de minachting.
Misdaden zijn individueel, heeft geen enkele religie iets mee te maken, ookal gebruikt de misdadiger het in zijn wereld als excuus.
Wetenschap is een religie op zich, het vervangt elke sprookjesachtige religie met feitelijkheden.
Alsof dat dan zelf geen aanname is.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:18 schreef Salvad0R het volgende:
Ga Zeitgeist kijken als je genoeg hebt van aannames, beoordeel zelf.
best grote fouten eigquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:20 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Alsof dat dan zelf geen aanname is.
Trouwens, in Zeitgeist zitten enkele foutjes, vooral de info over Jezus.
Waarom doet? Vroeger als mensen de wetenschap beoefenden werden ze al snel als ketteraars bestempeld of het was 'het werk van de duivel'. Als deze mensen vrij spel hadden gekregen was de ontwikkeling wel verder geweest.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:15 schreef Flashwin het volgende:
[..]
domste opmerking van de week toch wel
Ik geloof helemaal nergens in. Dat jij gelooft dat mensen iets moeten geloven is alleen maar jouw geloof.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:11 schreef sennetijdeman het volgende:
Ik denk dat een leven zonder godsdienst niet kan
Een mens moet geloven in iets. of het nou jezus of allah is maakt niet uit. Zijn die er niet dan is het wel Bush of beatrix waar mensen in geloven.
Ik kijk op alles neer en met mij gaat het prima.quote:Ik denk dat er wel heel veel dingen anders zouden zijn zonder geloof. zoals 9/11 zou niet gebeurd zijn, maar iets anders misschien wel. maar wat er exact anders zou zijn of zijn gegaan weet ik dan weer niet
Mensen moeten ergens tegenop kunnen kijken, anders kunnen we niet leven denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |