abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57339660
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:08 schreef EnactedChaos het volgende:
4-4-2 met Hofs en Mols in de spits.

Iets anders kan niet volgens mij, of je moet zonder spits gaan spelen... Verdomme, heeft Bert er eindelijk een goede reden voor
Das best lastig aangezien Hofs ook geblesseerd is.
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:16:39 #52
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57339864
gewoon helemaal klote
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:24:51 #53
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57340330
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
gewoon helemaal klote
Jij moet niet zeiken. Je kan nog terugvallen op Anderlecht, wanneer het fout gaat...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_57340738
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Metgod in de spits! Just like the good old days.
Nee joh, Peter Houtman in de spits!

Nee Mols in de spits is eigenlijk onze enige optie, al ben ik ook wel in voor een verrassende of creatieve oplossing, desnoods samen met Wijnaldum in de spits ofzo.

Om de één of andere reden zie ik dat wel zitten, ik heb wel vertrouwen in Wijnaldum als afmaker.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_57341007
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
jalalala

Clublied

Voor Rood-Wit gezongen
vol man'lijke kracht
Een lied voor ons allen
want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.

Wat eens d'Oude Glorie
aan roem heeft gebracht
Dat geeft ons vertrouwen
de moed en de kracht
Om verder te bouwen
aan ons PSV.
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.

Wij houden voor ogen
de Rood-Witte vaan
Aan 't 'blauwdoek' meer sterren
de club bovenaan
Wij zullen steeds strijden
sportief en voor twee
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.

En komen er tijden
van veel tegenslag
Dan zullen wij tonen
wat vriendschap vermag
De strijd zal ontbranden
eenieder vecht mee
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
OMFG .
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:37:38 #56
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57341107
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

OMFG .
Wat moet dit hier? Anderlecht topic is twee deuren verder.

Voorderest de komende matchen 4-4-2 met deze opstelling:

Greene, Bahia, Hofland, De Cler (geschorst ik weet)
Bruins, Landzaat, Van Bronck., Sahin
De Guzman
Mols

Zoiets.
pi_57341734
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:56 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Stelletje grafjoden in Alkmaar!
Makaay nog uitfluiten ook
pi_57341840
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:02 schreef Luni het volgende:

Jaliens had al direct rood moeten hebben voor die overtreding op Sahin, toen kwam hij al met gestrekt been in.
En hoe ie dan tegen de scheids loopt te zeiken als ie dan eindelijk zn 2e geel krijgt...
pi_57341872
Mag hopen dat de blessure van Makaay meevalt, zo'n speler en persoonlijkheid gun je dat niet.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 13 maart 2008 @ 00:08:21 #60
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_57342114
Alvast zwaaien naar de beker zonder makaay

[ Bericht 66% gewijzigd door dvdfreak op 13-03-2008 00:16:54 ]
pi_57342360
Wat een *****scheidsrechter zeg. Minstens 3 rode kaarten niet gegeven. Ongelooflijk hoe vrijwel iedereen van een 'ongelukkig moment' durft te spreken van augustien! De bal was al niet meer in de buurt, je ziet 'm z'n been in de lucht zwaaien, als makaay dan bijna door dreigt te breken (hij had zeker een goede kans op een doelpunt gehad dan ook nog...) zie je dat hij z'n been met kracht, gericht naar voren stampt in plaats van hem gewoon 'neerzet' minstens 4 wedstrijden schorsing.
just a bunch of daft punk.
  donderdag 13 maart 2008 @ 00:27:02 #62
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57342603
Makaay er enkele weken uit dus. Kan er niet mee zitten, laat ze de klappen maar voelen van het feit dat ze geen spits meer hebben gehaald. Dit zag ik al maanden aankomen.
  donderdag 13 maart 2008 @ 00:28:16 #63
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57342632
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij moet niet zeiken. Je kan nog terugvallen op Anderlecht, wanneer het fout gaat...
Of PSV.
pi_57342673
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:28 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Of PSV.
Of Ajax, hij is bijna een wijf weten ook nooit wat ze willen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57343423
Uitermate vervelend van Makaay natuurlijk. Toch heb ik vertrouwen dat Feyenoord ook zonder hem door kan gaan. Laten we niet vergeten dat Mols itt Makaay middenvelders kan laten bijsluiten.
Het enige probleem is dat er behalve Mols niemand voorradig is...
pi_57343516
Hebben ze bij Jong Feyenoord geen spits lopen? VVV lijkt me een ideale tegenstander om zo'n ventje eens een keer de kans te geven..
  donderdag 13 maart 2008 @ 01:36:44 #67
139407 jorienvdherik
pi_57343638
nee. alleen een middenvelder die in de spits loopt
  donderdag 13 maart 2008 @ 01:48:12 #68
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57343730
Leuk stuk over Verbeek in het AD vandaag, geweldige vent.

Gert-Jan heeft z'n beetje kromme neus te danken aan een klap die hij een aantal jaar terug in een café kreeg. Heeft vervolgens de dader even een paar minuten laten spartelen in een waterbak, zei : "niet meer doen" en bestelde een biertje . Hij is tevens een erg goede kickbokser en heeft z'n eigen huis persoonlijk gebouwd, letterlijk een bouwer dus .

Kan soms als een olifant door een porseleinen kast denderen aldus Foppe, maar dat vind ik juist een goed punt. Niet meer zo'n 'redelijke' ja-knikker maar iemand die zich niet bij zaken neerlegt.
pi_57343748
Hoe speelde FR?
hebben ze verdiend gewonne?
Nothing to see here, carry on
pi_57343793
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 01:50 schreef RijstNatie het volgende:
Hoe speelde FR?
hebben ze verdiend gewonne?
Eerste helft wel wat beter, tweede helft vechtend staande gehouden. Werden weer flinke verdedigende fouten gemaakt.

Die bal van bruins overigens
just a bunch of daft punk.
pi_57343983
Afhankelijk zijn van iemand die de 30 al gepasseerd is
Koning.
pi_57344488
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 01:26 schreef Radegast het volgende:
Hebben ze bij Jong Feyenoord geen spits lopen? VVV lijkt me een ideale tegenstander om zo'n ventje eens een keer de kans te geven..
Nee, daar hebben ze voorin ook alleen maar middenvelders staan
  donderdag 13 maart 2008 @ 07:54:32 #73
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57344673
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:27 schreef De.Kromme het volgende:
Makaay er enkele weken uit dus. Kan er niet mee zitten, laat ze de klappen maar voelen van het feit dat ze geen spits meer hebben gehaald. Dit zag ik al maanden aankomen.
Kneus.
Elite
Tegen TTIP
pi_57344922
Wel bizar, Makaay is eigenlijk nog nooit echt geblesseerd geweest en speelde de afgelopen 10 jaar bijna alles.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_57344927
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 07:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee, daar hebben ze voorin ook alleen maar middenvelders staan
Dan kan Bert in ieder geval de tactiek daarvan afkijken...
Wel klote van Makaay natuurlijk. Mols gaat niet alles kunnen spelen ben ik bang, dan issie na vier wedstrijden ook op.
  donderdag 13 maart 2008 @ 08:53:09 #76
139407 jorienvdherik
pi_57345123
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 08:28 schreef Suijk het volgende:
Wel bizar, Makaay is eigenlijk nog nooit echt geblesseerd geweest en speelde de afgelopen 10 jaar bijna alles.
is ook niet door hem gekomen he
pi_57345575
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:27 schreef De.Kromme het volgende:
Wat een enorme kankerlul ben jij zeg, dit kan je zo de beker kosten, dit noemt zich Feyenoordsupporter, je hoopt dus gewoon dat Feyenoord geen prijs pakt!
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:30:52 #78
139407 jorienvdherik
pi_57345600
zeker kansen dat de beker nu weg is door ene augustien pfff
pi_57345655
Verzoek Nac voor extra kaarten niet ingewilligd

Datum: 13-03-2008 Bron: FR-Fans.nl

De clubraad van Nac Breda heeft Feyenoord verzocht om extra kaarten voor de beker wedstrijd Feyenoord - Nac Breda. In een reactie op dat verzoek laat Ton Strooband weten niet op het verzoek in te kunnen gaan.
E-mail 1 Clubraad Nac:

Geachte heer Strooband,

Vorig jaar speelde Nac Breda op 19 april in Alkmaar de halve finale om de KNVB-beker tegen Az Alkmaar. Voorafgaande aan deze wedstrijd heeft Clubraad Nac diverse partijen verzocht om extra kaarten voor de bezoekende club. Az stelde 1000 kaarten ter beschikking voor de Nac-supporters, terwijl er vraag was naar het drie- of viervoudige van dit aantal. Aangezien Az het eigen stadion niet uitverkocht kreeg, leidde dit tot een welige zwarthandel, uitsupporters die tussen het thuispubliek plaatsnamen, teleurgestelde supporters en bovenal extra inzet van politie.

Nu, 11 maanden later staat Nac wederom aan de vooravond van de halve finale, ditmaal in Rotterdam tegen uw club. Uit het vooroverleg tussen beide clubs is gebleken dat Feyenoord slechts 1.600 kaarten beschikbaar stelt voor de Bredase supporters plus 250 kaarten voor genodigden. Afgelopen zaterdag zijn deze kaarten in de verkoop gegaan, met als resultaat dat alle beschikbare kaarten binnen 7 minuten uitverkocht raakten. De run op kaarten is zo enorm, dat minimaal het driedubbele aantal verkocht had kunnen worden.

Met de kwartfinale wedstrijd van Feyenoord tegen FC Zwolle (slechts 23.000 betalende bezoekers) in het achterhoofd, denkt de Clubraad dat het onwaarschijnlijk is dat de Kuip uitverkocht geraakt.

Vanwege de grote belangstelling aan Bredase zijde heeft Nac bij Feyenoord aangedrongen om extra kaarten beschikbaar te stellen voor onze supporters. Helaas wordt deze aanvraag tot op heden niet gehonoreerd.

Zowel uit het oogpunt van veiligheid als klantvriendelijkheid, wil de Clubraad u verzoeken om de mogelijkheden te bekijken dat uw club extra kaarten ter beschikking van de Nac-supporters stelt.

Graag ontvang ik uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Sjoerd van Fessem
Voorzitter Clubraad Nac

Reactie Ton Strooband:

Beste Sjoerd,

Bedankt voor je mailtje, waar ik me van alles bij kan voorstellen. Het probleem dat je schetst doet zich bij uitwedstrijden van Feyenoord eigenlijk altijd voor: een vraag die het aanbod overstijgt.

Zoals je weet schrijven de reglementen voor dat wij maximaal 1.600 kaarten voor bezoekende supporters beschikbaar dienen te stellen. Hiervoor hebben wij de vakken G en GG beschikbaar. Juist omdat we zo bekend zijn met de problematiek zijn we in sommige gevallen genegen meer kaarten aan bezoekende supporters beschikbaar te stellen (bijvoorbeeld door G en GG genummerd op rij en stoel te verkopen) of om supporters van de tegenstander in een ander vak te laten plaats nemen (parterrevak Y2).

Feyenoord-Nac heeft echter een bijkomend probleem, namelijk dat de wedstrijd is ingeschaald als een B+ wedstrijd. Dat wil in elk geval zeggen dat de Nac-supporters verplicht zijn gebruik te maken van gesloten vervoer, in dit geval een verplichte treincombiregeling. Chartertrains heeft treinen beschikbaar met een maximale capaciteit van 800 supporters en we kunnen in Rotterdam maximaal twee treinen ontvangen. Op basis van deze vervoersregeling kunnen we dus maximaal 1.600 Nac-supporters ontvangen. Uitbreiding met busvervoer is niet mogelijk. Ook weer vanwege het treinvervoer kunnen wij op of in de nabijheid van het stadionterrein geen extra bussen parkeren. Je zult begrijpen dat het onwenselijk is dat Nac-supporters een traject te voet dienen af te leggen.

Omdat het een B+ wedstrijd is dienen wij in ons stadion tevens de maximale bufferruimte tussen thuis- en uitpubliek te benutten. Dit houdt in dat de vakken H, HH, F en FF volledig vrij gehouden worden. Uitbreiding naar deze vakken is dus ook geen optie. Voor Feyenoord betekent het tevens een capaciteitsverlies van zo'n 5.000 plaatsen.

Onze totale stadioncapaciteit bij deze wedstrijd - een verplichte veiligheidsmarge van 5% in overweging nemende - bedraagt zo'n 42.000 plaatsen. Hiervan bezet Nac er 1.600 en houden we zo'n 5.000 plaatsen vrij. Resteren dus 35.400 plaatsen voor onze eigen supporters. In tegenstelling tot wat je schrijft werd Feyenoord-FC Zwolle bezocht door een kleine 30.000 mensen. Wij verwachten voor de wedstrijd tegen Nac het stadion zo goed als uit te verkopen.

Kortom: wij begrijpen heel goed dat er bij jullie behoefte is aan meer kaarten, maar we hopen tevens dat je inziet dat alle omstandigheden in overweging nemende Feyenoord geen mogelijkheden heeft om meer kaarten beschikbaar te stellen.

Met vriendelijke groet,

Ton Strooband
Coördinator Supporterszaken

E-mail 2 Clubraad Nac:

Geachte heer Strooband,

Hartelijk dank voor uw snelle reactie met onderbouwing.

In uw mail geeft u aan waar in sommige gevallen de mogelijkheden liggen, maar waar in deze situatie de knelpunten zitten. Op basis van uw uitleg wil ik u verzoeken het volgende nogmaals te overwegen.

U heeft te maken heeft met veiligheidseisen, waaronder het verplichte vervoer alsmede de buffer aan beide zijden van vak G en GG. Tevens geeft U aan dat uitbreiding met busvervoer niet mogelijk is, aangezien er op of in de nabijheid van het stadionterrein geen parkeerplaats voorhanden is. Uw standpunt dat het onwenselijk is dat Nac-supporters een traject te voet afleggen deel ik.

Mijns inziens bestaat de mogelijkheid om de capaciteit uit te breiden met het parterrevak Y2. Door een verhoogde inzet van de Nac-veiligheidsorganisatie zou dat vak in gebruik genomen kunnen worden, naar mijn weten betekent dat een extra capaciteit van zo'n 600 plaatsen. De parkeerplaats voor de bussen bevindt zich achter het uitvak, waar tijdens de competitie ruimte was voor 16 bussen.

Dit gaat niet ten koste van de plaatsen voor Feyenoord-supporters en komt volledig ten gunste aan de wens die wij uitspreken. Probleem in dezen betreft de aanvoer van extra supporters. In mijn optiek is het mogelijk om deze gebruik te laten maken van een buscombi. De treinsupporters worden bij het verlaten van het perron gefouilleerd en komen gedoseerd aan in de ruimte achter het gastenvak.

In deze ruimte kunnen eveneens de bussen geparkeerd worden. Middels cameratoezicht, een flyer voor de meegereisde supporters en verhoogde inzet van Nac-stewards kan het overzicht bewaard worden. Tevens is er op dit moment nog ruimte in de aankomsttijd van de buscombi, deze zou ook na binnenkomst van de treinen kunnen arriveren.

In een uiterst geval is het wellicht mogelijk om middels een aparte toegang voor de treinsupporters een scheiding te maken met de bussupporters, bijvoorbeeld middels hekken. Natuurlijk is hiervoor een gezamenlijke inzet en bereidheid noodzakelijk. Wij willen graag onze bijdrage leveren, zodat het mogelijk wordt om meer Nac-supporters toe te laten tot deze halve finale, zonder de Feyenoordsupporters plaatsen te ontnemen.

Met vriendelijke groet,

Sjoerd van Fessem
Voorzitter Clubraad Nac

Reactie Feyenoord:

Alle begrip en respect voor je vastberadendheid, maar de infrastructuur van het stadion, de organisatie vanuit Feyenoord, politie en Gemeente Rotterdam en in het belang van de openbare orde en veiligheid kan geen gehoor worden gegeven aan het verzoek om meer kaarten voor Nac-supporters beschikbaar te stellen.

donderdag 13 maart 2008 @ 09:42:28 #80
139407 jorienvdherik
pi_57345775
ze moeten niet zeiken, wij krijgen daar ook maar 1200 plaatsen
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:56:01 #81
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57346008
Ze komen maar op losse kaarten. Gezellig.
Elite
Tegen TTIP
pi_57346093
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:56 schreef Happel het volgende:
Ze komen maar op losse kaarten. Gezellig.
NAC uit voor de beker in ik meen 1994..............
pi_57346293
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:57 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

En hoe ie dan tegen de scheids loopt te zeiken als ie dan eindelijk zn 2e geel krijgt...
die achterlijke aap is nog aanvoerder ook
pi_57346682
Schande zoals die Belg ONDER het nederlandse niveau weet te fluiten. Dat is echt een prestatie en een schande in 1!
pi_57346748
ja, hoe goed die De Bleeckere was, zo slecht was Wouters
pi_57346948
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Schande zoals die Belg ONDER het nederlandse niveau weet te fluiten. Dat is echt een prestatie en een schande in 1!
Inderdaad, die moet nooit meer een stap op de Nederlandse velden zetten!
pi_57347011
Iemand trouwens het natrappen van Kevin Hofland aan zo'n Kaasdrager gezien?

Was stiekum ook niet netjes!
pi_57347378
1e helft tegen Pelle in de zestien bedoel je zeker?
pi_57347542
Ja geloof dat het die Pelle was
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:19:35 #90
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57348881
Hofland speelde aardig gisteren trouwens...

Kanker klapperkaasboeren, dat ze de komenden decennia maar weer lekker in het rechterrijtje mogen voetballen
In de A1 loopt toch Pattinama ofzo rond, schijnt wel een aardige te zijn?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57349474
rechtsbuiten toch? Janotta lijkt me ook een goeie of Thé
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:47:01 #92
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57349600
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:41 schreef TJDoornbos het volgende:
rechtsbuiten toch? Janotta lijkt me ook een goeie of Thé
Was de eerste die mij te binnen schoot. Nahjha, we moeten er gewoon een jeugdspeler bijhalen, want andere opties hebben we gewoon niet.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_57350026
Het is natuurlijk ook ontzettend lomp geweest om je volledig afhankelijk te maken van 1 spits. Zelfs alle subtoppers hebben dat beter voor elkaar. Je kan er gewoon niet op vertrouwen dat dit je niet overkomt. Feyenoord heeft al geluk dat hij na vijf wedstrijden z'n been niet heeft gebroken.
Woo-loo-loo!
pi_57350646
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:10 schreef Luni het volgende:

[..]

Das best lastig aangezien Hofs ook geblesseerd is.
Hofs geblesseerd?

Hoe en wanneer?
  donderdag 13 maart 2008 @ 13:42:05 #95
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_57350755
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:37 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Hofs geblesseerd?

Hoe en wanneer?
Hofs moet confrontatie met AZ laten schieten

donderdag 13 maart 2008 @ 13:43:51 #96
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57350805
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:29 schreef Luni het volgende:

[..]

Wat een enorme kankerlul ben jij zeg, dit kan je zo de beker kosten, dit noemt zich Feyenoordsupporter, je hoopt dus gewoon dat Feyenoord geen prijs pakt!
Gast, als er iemand wil dat Feyenoord prijzen pakt ben ik het wel. Het stond echter vast dat je het met 1 spits gewoon niet ging redden, dat riep ik een half jaar geleden al.
  donderdag 13 maart 2008 @ 13:46:53 #97
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_57350873
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:43 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Gast, als er iemand wil dat Feyenoord prijzen pakt ben ik het wel. Het stond echter vast dat je het met 1 spits gewoon niet ging redden, dat riep ik een half jaar geleden al.
En nu vier je een feestje omdat Makaay geblesseerd is en je nu je gelijk hebt gehaald ofzo?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 13 maart 2008 @ 13:48:12 #98
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57350911
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

En nu vier je een feestje omdat Makaay geblesseerd is en je nu je gelijk hebt gehaald ofzo?
Waar vier ik een feestje? . Ik had dit alleen allang ingecalculeerd, volledig Feyenoord's eigen schuld dit.

[ Bericht 0% gewijzigd door De.Kromme op 13-03-2008 13:53:41 ]
pi_57351460
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:37 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Hofs geblesseerd?

Hoe en wanneer?
Hofs moet langer rust houden

Datum: 10-03-2008 Bron: Feyenoord.nl

Nick Hofs zal zeker een week lang rust krijgen. De middenvelder kampt met knieklachten. Volgens de medische staf is het voor zijn herstel het beste om een aantal wedstrijden niet in actie te komen, om op die manier de knie de tijd te geven om aan te sterken. Hofs zal deze week wel individueel aan zijn herstel werken
  donderdag 13 maart 2008 @ 14:23:01 #100
139407 jorienvdherik
pi_57351516
quote:
Roy Makaay zal naar alle waarschijnlijkheid de rest van de reguliere competitie niet meer in actie komen. Donderdag werd na onderzoek de eerdere diagnose bevestigd, dat de aanvaller een gescheurde enkelband heeft. Voor het herstel staat ongeveer zes weken.
VAN FEYENOORD.NL

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')