Ik dacht, dat maakt het strepen iets makkelijker, dan heb je er in ieder geval eentje om te beginnen. Maar goed, ik capituleer wel voor jullie hoor. No hard feelings enzo....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Dan denkt 'ie nu wel klaar te zijn bij Twente, plus het is alweer wat later nu...quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:39 schreef denthemen het volgende:
Maar waarom wel naar Feyenoord gaan en niet naar Psv? Hij ging niet weg naar psv omdat hij dacht nog niet klaar te zijn bij Twente
ik wel, maar liever Verbeekquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:15 schreef Staanplaats het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik heb het niet zo op die Rutten. Zou er geen vertrouwen in hebben als hij onze nieuwe hoofdtrainer zou worden.
eens.quote:
Ik heb het idee dat Verbeek vooral teert op de scouting van Heerenveen. Ik hoop stiekem nog steeds op Jol.quote:
verwacht zeker geen overwinningquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Opstelling AZ: Sergio Romero, Kew Jaliens, David Mendes da Silva, Héctor Moreno, Barry Opdam, Kemy Agustien, Demy de Zeeuw, Simon Cziommer, Sébastien Pocognoli, Moussa Dembélé, Graziano Pellè.
Opstelling Feyenoord: Henk Timmer, Theo Lucius, Kevin Hofland, André Bahia, Tim de Cler, Giovanni van Bronckhorst, Nuri Sahin, Denny Landzaat, Jonathan de Guzman, Roy Makaay, Luigi Bruins.
Ik hoop dat Hofland Pelle wat beter zal bewaken als Bahia de vorige keer tegen AZ deed, daardoor speelden we toen 2-2.
Moet jij met je goldcard niet in Alkmaar zijn?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
verwacht zeker geen overwinning
Lever die goldcard dan meteen in. Door mannetjes als jij zal ik nooit in aanmerking komen voor zo´n kaartquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
kaart verkocht
wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag
Whaha! Achja... Moet Molsie die laatste paar wedstrijden maar de volle 90 minuten spelen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
enkelband ingescheud voor makaay waarschijnlijk
vieze vuile
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Whaha! Achja... Moet Molsie die laatste paar wedstrijden maar de volle 90 minuten spelen.
Ga je nog wel eens naar Feyenoord dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
zo jaliens tot feyenoord-az
Boeie! Mikey heldquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:58 schreef ursel het volgende:
[..]keertje zal best gaan, maar zoveel wedstrijden nog??
![]()
Kan die niet. Ja, Mols de laatste wedstrijden gebruiken...quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Lekker Makaay kwijt, dat is nog eens een aderlating, ben benieuwd hoe Bertje dat gaan oplossen....
Zul je toch met een van je middenvelders of vleugelsspelers in de spits moeten proberen anders...quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:43 schreef Happel het volgende:
Kan die niet. Ja, Mols de laatste wedstrijden gebruiken...
Metgod in de spits! Just like the good old days.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zul je toch met een van je middenvelders of vleugelsspelers in de spits moeten proberen anders...
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:51 schreef Happel het volgende:
Metgod in de spits! Just like the good old days.
quote:Roy Makaay mogelijk weken uit de roulatie
Roy Makaay is mogelijk enkele weken uit de roulatie. De aanvaller kreeg in de eerste helft van de wedstrijd tegen Az een schop van Kemy Agustien, waardoor zijn enkel dubbel klapte. Makaay moest zich daardoor in de rust van het duel laten vervangen.
De eerste diagnose van de medische staf luidt dat hij een gescheurde enkelband heeft. ‘Het voelt niet goed’, zei Makaay na de wedstrijd, voordat hij het stadion van Az op krukken verliet.
Het cynisme droop er bij Roy Makaay af woensdagavond in Alkmaar (0-1). "Nee, dat was duidelijk per ongeluk", schamperde de topscorer van Feyenoord nadat hij de tv-beelden had bekeken van de overtreding van Az-middenvelder Kemy Agustien.
Makaay, die na een half uur geblesseerd raakte en pas in de rust werd gewisseld, verscheen op krukken in de catacomben van het DSB-stadion. "Agustien ging bewust op de binnenkant van mijn voet staan. Daardoor klapte mijn enkel dubbel. Ik baal vreselijk."
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Metgod in de spits! Just like the good old days.
Ik zie Bert er nog voor aan om NIEMAND in de spits te zetten!quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zul je toch met een van je middenvelders of vleugelsspelers in de spits moeten proberen anders...
5-5-0, ik ben voor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zie Bert er nog voor aan om NIEMAND in de spits te zetten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |