quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:14 schreef Biogarde het volgende:
En dat panische naar bed rennen als je was wezen pissen
Wie hadden een WC met een raam naar buiten. Dat was dus vreselijk als ik moest plassen. Zag altijd gezichten naar me kijken. En na het doortrekken, dat ook al eng was zette ik het op een rennen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:14 schreef Biogarde het volgende:
Nee. Ik had wel moeite met die vent onder m'n bed![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohh dat is dus gelijk de reden wrom je zelden slaapt....veuls te koud
OMG, zo herkenbaarquote:Op woensdag 12 maart 2008 02:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie hadden een WC met een raam naar buiten. Dat was dus vreselijk als ik moest plassen. Zag altijd gezichten naar me kijken. En na het doortrekken, dat ook al eng was zette ik het op een rennen.
jah!! oranje lichtje wat dus eigenlijk geen licht afgafquote:Op woensdag 12 maart 2008 02:18 schreef NanKing het volgende:
Ik had zo'n heel klein vierkantstopcontactlampje (3 keer woordwaarde).
Ja! Die idd. Van mij hoefde het trouwens niet zo maar mijn mamma vond het fijner voor mequote:Op woensdag 12 maart 2008 02:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah!! oranje lichtje wat dus eigenlijk geen licht afgaf![]()
jah mijn mama ook, maar ik wilde gewoon echt lichtquote:Op woensdag 12 maart 2008 02:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja! Die idd. Van mij hoefde het trouwens niet zo maar mijn mamma vond het fijner voor me
Ik ookquote:Op woensdag 12 maart 2008 02:11 schreef SeaOfLove het volgende:
...met het licht op de gang aan![]()
Ik dus wel.
Nog steeds moet er ergens in huis een lampje branden als ik ga slapen
Hoezo?quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:31 schreef SuperShark het volgende:
[..]
En maar klagen over energieverspilling.
Ik neem aan dat je s'nachts je ogen dichthebt?quote:
Waar bemoei je je meequote:Op woensdag 12 maart 2008 02:33 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je s'nachts je ogen dichthebt?
Dan is het nogal overbodig hè, zo'n lampje aan?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie hadden een WC met een raam naar buiten. Dat was dus vreselijk als ik moest plassen. Zag altijd gezichten naar me kijken. En na het doortrekken, dat ook al eng was zette ik het op een rennen.
Zo herkenbaar.quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:14 schreef Biogarde het volgende:
Kijk, dat zijn ten minste tieten die nadenken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:37 schreef SeaOfLove het volgende:
snik...dit was een lief topicje zoals alles in MLN
* SOL geeft een spaarlamp aan supershark![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:40 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn ten minste tieten die nadenken.
licht aan en deur open...nog steeds...quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:11 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik dus wel.
hoe kom je erop he? (of weet je dat?)quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:45 schreef Copycat het volgende:
Ik had zo'n klein bedlampje. En de rare (...) tic om elke avond voor het slapen gaan te bidden dat vampieren me niet kwamen vermoorden. En, als ze dat dan toch wel wilden doen, of ze het dan alsjeblieft snel wilden doen, zodat ik zo min mogelijk hoefde te lijden.
Volgens mij heb ik toen ik (te) klein was ooit die Polanski film over vampieren gezien (Met jouw tanden in mijn nek). Komische film, maar toentertijd voor mij doodeng.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:46 schreef DarkElf het volgende:
hoe kom je erop he? (of weet je dat?)
quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik toen ik (te) klein was ooit die Polanski film over vampieren gezien (Met jouw tanden in mijn nek). Komische film, maar toentertijd voor mij doodeng.
Haha wereldbol-lampquote:Op woensdag 12 maart 2008 02:15 schreef marcel-o het volgende:
bij mij MOEST de wereldbol bovenop mn kast aan.
Want in t donker kwamen de spoken
Later bleek dat ik, toen k maar net kon praten, mensen aan mn bed had, bleken bekenden van mn ouders te zijn. Alleen mn ouders zagen ze niet
Daarna was k dus bang voor spoken
Licht aan dus
Nou wil ik ze zien, gebeurt er niks
Dat deed mn broertje ook en maakte daarmee altijd het hele huis wakker.quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:14 schreef Biogarde het volgende:
Hier ook! Nu probeer ik zo veel mogelijk lampjes en geluiden weg te bannen omdat ik toch al zo slecht slaapquote:Op zondag 4 januari 2009 02:08 schreef rubbereend het volgende:
ik sliep altijd met de deur op een kier en een lichtje aan op de gang
Of dat als je onder het bed zou kijken het monster een hapje uit je gezicht zou nemen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik was altijd bang dat als ik naast het bed stond om erin te stappen dat iemand me aan m'n enkels vanonder het bed beet zou pakkenAltijd weer opgelucht als ik er veilig in lag
![]()
![]()
Ik slaap nog met licht aan in de gang..quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:11 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik dus wel.
Vaste prik. Maar kleine JJH groeide aardig en klapte op een gegeven moment dwars door de lattenbodem heen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:00 schreef DarkElf het volgende:
ik had een nachtlampje...
ik had trouwens ook een probleem met "iets" onder mijn bedmeestal sprong ik vanuit de deuropening mijn bed op
(in t donker dan, overdag was er niets aan de hand)
welke van de 3 is het nou?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:16 schreef Memento-Mori het volgende:
donker, donkerder, donkerst
vroeger ook al zo
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:20 schreef Blauwjongetje het volgende:
Heel snel het bed uitrennen naar de douche(daar is ook een wc).
Snel pissen, voetjes van de vloer anders was je voor de monsters.
Klaar, snel op de douche mat gaan staan , daar was je ook vrij
en dan heel snel doortrekken en als een Mongool het bed weer in.
Die zat bij mij in de kastquote:Op woensdag 12 maart 2008 02:14 schreef Biogarde het volgende:
Nee. Ik had wel moeite met die vent onder m'n bed![]()
Deed ik ook inderdaad, en dan m'n bed in springen vanwege de krokodillenquote:En dat panische naar bed rennen als je was wezen pissen
Ja, altijdquote:Op woensdag 12 maart 2008 @ 02:11 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik dus wel.
Heb ook een tijdje met m'n hoofd onder de dekens geslapen. Had zo'n rupsknuffel die licht gaf als je erop drukte. Voelde ik me veiligquote:Op maandag 2 februari 2009 @ 17:26 schreef littledrummergirl het volgende:
ik sliep ( en slaap als ik alleen ben) met mijn hoofd ver onder de dekens, ben als de dood in het donker.. ik vind het bijvoorbeeld nog steeds verre van grappig om snachts door een bos te gaan lopen enzo.
wel in het donker maar ook nog eens met mn kop onder de dekens dus, en als ik wat weinig lucht kreegeen luchtgaatje maken aan de kant van de muur, want dat was minder eng
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:52 schreef Natalie het volgende:
Was doodsbang dat er een haai door mijn raam ( ? ) naar bnnen zou zwemmen, en later dat er een vulkaan in m'n kamer zou groeien en uit zou barsten. Hahaha.
Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit met een nachtlampje geslapen heb. Op de gang brandde wel zo'n klein lampje, maar dat was bedoeld om te voorkomen dat je in het donker misstapte en van de trap afdonderde. (badkamerdeur en trap zaten vrij vlak bij elkaar).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:16 schreef Memento-Mori het volgende:
donker, donkerder, donkerst
vroeger ook al zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |