quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:40 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn ten minste tieten die nadenken.
licht aan en deur open...nog steeds...quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:11 schreef SeaOfLove het volgende:
...met het licht op de gang aan![]()
Ik dus wel.
Nog steeds moet er ergens in huis een lampje branden als ik ga slapen
hoe kom je erop he? (of weet je dat?)quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:45 schreef Copycat het volgende:
Ik had zo'n klein bedlampje. En de rare (...) tic om elke avond voor het slapen gaan te bidden dat vampieren me niet kwamen vermoorden. En, als ze dat dan toch wel wilden doen, of ze het dan alsjeblieft snel wilden doen, zodat ik zo min mogelijk hoefde te lijden.
Volgens mij heb ik toen ik (te) klein was ooit die Polanski film over vampieren gezien (Met jouw tanden in mijn nek). Komische film, maar toentertijd voor mij doodeng.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:46 schreef DarkElf het volgende:
hoe kom je erop he? (of weet je dat?)
quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik toen ik (te) klein was ooit die Polanski film over vampieren gezien (Met jouw tanden in mijn nek). Komische film, maar toentertijd voor mij doodeng.
Haha wereldbol-lampquote:Op woensdag 12 maart 2008 02:15 schreef marcel-o het volgende:
bij mij MOEST de wereldbol bovenop mn kast aan.
Want in t donker kwamen de spoken
Later bleek dat ik, toen k maar net kon praten, mensen aan mn bed had, bleken bekenden van mn ouders te zijn. Alleen mn ouders zagen ze niet
Daarna was k dus bang voor spoken
Licht aan dus
Nou wil ik ze zien, gebeurt er niks
Dat deed mn broertje ook en maakte daarmee altijd het hele huis wakker.quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:14 schreef Biogarde het volgende:
En dat panische naar bed rennen als je was wezen pissen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |