Hier ook! Nu probeer ik zo veel mogelijk lampjes en geluiden weg te bannen omdat ik toch al zo slecht slaapquote:Op zondag 4 januari 2009 02:08 schreef rubbereend het volgende:
ik sliep altijd met de deur op een kier en een lichtje aan op de gang
Of dat als je onder het bed zou kijken het monster een hapje uit je gezicht zou nemen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik was altijd bang dat als ik naast het bed stond om erin te stappen dat iemand me aan m'n enkels vanonder het bed beet zou pakkenAltijd weer opgelucht als ik er veilig in lag
![]()
![]()
Ik slaap nog met licht aan in de gang..quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:11 schreef SeaOfLove het volgende:
...met het licht op de gang aan![]()
Ik dus wel.
Nog steeds moet er ergens in huis een lampje branden als ik ga slapen
Vaste prik. Maar kleine JJH groeide aardig en klapte op een gegeven moment dwars door de lattenbodem heen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:00 schreef DarkElf het volgende:
ik had een nachtlampje...
ik had trouwens ook een probleem met "iets" onder mijn bedmeestal sprong ik vanuit de deuropening mijn bed op
(in t donker dan, overdag was er niets aan de hand)
welke van de 3 is het nou?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:16 schreef Memento-Mori het volgende:
donker, donkerder, donkerst
vroeger ook al zo
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:20 schreef Blauwjongetje het volgende:
Heel snel het bed uitrennen naar de douche(daar is ook een wc).
Snel pissen, voetjes van de vloer anders was je voor de monsters.
Klaar, snel op de douche mat gaan staan , daar was je ook vrij
en dan heel snel doortrekken en als een Mongool het bed weer in.
Die zat bij mij in de kastquote:Op woensdag 12 maart 2008 02:14 schreef Biogarde het volgende:
Nee. Ik had wel moeite met die vent onder m'n bed![]()
Deed ik ook inderdaad, en dan m'n bed in springen vanwege de krokodillenquote:En dat panische naar bed rennen als je was wezen pissen
Ja, altijdquote:Op woensdag 12 maart 2008 @ 02:11 schreef SeaOfLove het volgende:
...met het licht op de gang aan![]()
Ik dus wel.
Nog steeds moet er ergens in huis een lampje branden als ik ga slapen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |