Oh shit dat betekent dus dat ik geen Fok!ker benquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jij begrijpt de lollerts van dit topic niet. Bovendien huilen fokkers niet.
Huiliequote:Op woensdag 12 maart 2008 11:11 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Oh shit dat betekent dus dat ik geen Fok!ker ben
Neem een wortel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:20 schreef ThE_ED het volgende:
Vind het topic nu maar matig.
Ok wacht ff (aan gezien ik niet alles gelezen hebt). Waarom loopt dat mens te zeiken dat je de foto van haar kinderen moet weg halen terwijl ze ook vrolijk in haar avatar staan?quote:
Ze beginnen weer.quote:~L i n d ę~ (183)
vandaag, 08:46
Fuck julliee!! waarom zou je vlees eten!! wat nou als jullie werden opgegeten?!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:32 schreef SimtekF1 het volgende:
En de eerste reactie van een blaadjesvreter staat op de "lekker vlees hyves"
[..]
Ze beginnen weer.
Van buiten zijn het schatjes, van binnen zijn het ratjes.quote:
Ze hebben heul geen dier in zich, dat is zielig, jwtzquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van buiten zijn het schatjes, van binnen zijn het ratjes.
Nou, die twee kleine opdondertjes zijn toch echte ratten hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze hebben heul geen dier in zich, dat is zielig, jwtz![]()
Hah 2 zielen 1 gedachte, en we houden ook nog eens van dezelfde prachtige voetbalclubquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:52 schreef Urquhart het volgende:
En is TS al bezocht door deze hyves-vrienden?
Hmm, rosbiefquote:
Mooi hequote:Op woensdag 12 maart 2008 11:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hah 2 zielen 1 gedachte, en we houden ook nog eens van dezelfde prachtige voetbalclub
Het is ook niet béétje een zwaktebod om iemands kinderen erbij te halen in een conflict.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:21 schreef Rikketik het volgende:
- Er wordt in dit topic een plaatje gepost van de kinderen van Maaike.
- Maaike flipt
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:59 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Er staat altijd copyright op beeldmateriaal. Het is niet verplicht om dat te vermelden.
Je mag beeld materiaal alleen copiëren als de eigenaar daar uitdrukkelijke toestemming voor heeft gegeven, of expliciet heeft vermeld dat het beeldmateriaal is vrijgegeven voor publicatie.
Dit bijden is niet gebeurd dus zijn degene die de foto's hebben (her)gepubliseerd op externe sites strafbaar. En ik schat de persoon in kwestie er ook wel tot toe in staat dat deze haar waarschuwing waar zal maken en het er hier niet zomaar bij zal laten zitten.
Link???quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:32 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ze beginnen weer.
Ze had volgens mij alleen maar foto's van zichzelf erop staan met haar kinderen erbij.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:19 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het is ook niet béétje een zwaktebod om iemands kinderen erbij te halen in een conflict.
Trieste geenstijlers nemen Fok! over
Volgens mij ook.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze had volgens mij alleen maar foto's van zichzelf erop staan met haar kinderen erbij.
Er was een discussie over dat ze dan wel geen vlees eet maar wel in een erg veel benzine zuipende jeep rondreed, en op die foto van die jeep zaten toevallig haar kinderen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:19 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het is ook niet béétje een zwaktebod om iemands kinderen erbij te halen in een conflict.
Nou, eerlijk gezegd waren we op zoek naar een afbeelding van Maaike en die vonden we ook in de vorm van haar hoofdafbeelding op hyves. Dat daar haar kinderen opstonden was puur toeval. Maaike had dat alleen niet door en ging compleet door het lint. Toen hebben we die afbeelding ook verwijderd, maar ze was al te ver heen. Daarna zijn we ook maar echt doelgericht afbeeldingen van haar kinderen gaan zoeken. Puur om het vuurtje verder op te stoken (wat ook gelukt is, getuige Taco's berichtjes).quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:19 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Doordat ie nooit op een lekker spare-ribje knabbelt slijten ze niet af..dat krijg je met die vegan-bloedzuigersquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ooit weleens naar die slachttanden van de Vegan streaker gekeken, het lijkt wel een vampier..
Met het registreren op FOK! en Hyves ben je bij beiden akkoord gegaan met een Policy waarin nadrukkelijk staat dat iedereen jou foto's mag kopieren etc. Op hyves kennen we zelfs een poster van jou foto bestellen. Kijk maar onder de foto's.quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:43 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Ach, ik laat me niet zosnel op stang jagen..
Er is maar vrij weinig dat ik kwijt wil, maar -1- ding in iedergeval.. en da's jullie kennis van zaken als jullie het over vegies hebben.. ik heb me zowat doodgelachen om 'jullie' vooroordelen!!![]()
Het lezen van de topics vanaf nr 1 was zeker de moeite waard. Alleen is het hoe je het ook wend of keerd strafbaar om foto's te kopiëren of om ze te publiseren zonder toestemming van de eigenaar. Boetes kunnen oplopen tot de derde graad (loopt tot in de tonnen. -¤- ).
Ik ben daarom ook van alle links de IP adressen nagegaan en de daarbij behorende adressen van de meeste. Zo zijn er een aantal vanauit amsterdam geplaatst, diegene zelf weet vast wel over wie ik het heb. Daarnaast was het niet zo heel moeilijk om Remco op te sporen. Zelfs waar hij naar school gaat is mij nu bekent. Niet dat ik dat nou zo interessant vind.. Maar wel leuk dat ik hem eens als toekomstig 'collega' tegen ga komen!![]()
PS: Succes met het screenen van dit IP-adres! maar zolang je niet in het noorden van het land zit, heb je een verkeerd 'thuis'adres!
Een zwarte waas?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ze overdreef echt niet toen ze beweerde dat 'misbruik' van haar kinderen (op wat voor manier dan ook blijkbaar) een zwarte waas voor haar ogen bezorgde.
Dat kind is 12, kan je nagaan hoe gehersenspoeld ze worden..quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:32 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ze beginnen weer.
Die linde houdt wel heel erg van groen!quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:32 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ze beginnen weer.
Wel kut als je die steeds voor je ogen krijgt, dan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is zo'n ding waar je bloemen in kunt doen, maar dan met een "w"
t is wel aan dr te zien dat je maar beter wél vlees kan etenquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:06 schreef Pascal86 het volgende:
Die linde houdt wel heel erg van groen!
Ik denk dat ze rood bedoelde, maar in haar opwinding de goede woorden niet kon vinden.quote:
Rechte, je ziet al meteen dat ze ergens tekort aan hebben.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
Welke van de twee is t dan. beide lelijk btw..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |