1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | - veganisten spammen account van Biefstuk onder - Fok! duikt er bovenop en met verenigde krachten wordt Maaike (de veganist) keihard gedisst, jeweet. - Dan (andere veganist) dreigt met de brommer (180 CC ouwe) naar Laster te gaan en hem op te peuzelen. - nacht gaat voorbij, Laster leeft nog. - Maaike uit haar onvrede over onze actie op de Anti-Dierenleed hyve. - Discussie tussen Fok!ers en veganisten volgt. - Er wordt in dit topic een plaatje gepost van de kinderen van Maaike. - Maaike flipt en haalt haar ex erbij - Ex (Taco) flipt ook - Taco dreigt Laster en Biefstuk tot moes te slaan |
Of anders!!! 180 cc ouwe!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:09 schreef Rikketik het volgende:
TVP voor de vorm.
En doe dat brommerplaatje in de OP.
dat ze een adres wilden hebben anders drukte taco zijn plassertje tegen TS hoofd aanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is 't laatste wat ze van zich hebben laten horen?
je bent met de verkeerde account ingelogdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:12 schreef LasTeR het volgende:
BELLEN EN DAN OPHANGEN HE!! VIEZE MIETJES!!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:13 schreef gers het volgende:
[..]
je bent met de verkeerde account ingelogd
TS kan er niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:16 schreef RacerDKB het volgende:
Samenvatting van topic 1,2,3?
Ik word gebeld door een privé nummer.;)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:13 schreef gers het volgende:
[..]
je bent met de verkeerde account ingelogd
gtfoquote:
- Biefstuk valt vegenist lastig op hyves.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:16 schreef RacerDKB het volgende:
Samenvatting van topic 1,2,3?
Die is de OP in gegaanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:21 schreef Rikketik het volgende:
[..]
- Biefstuk valt vegenist lastig op hyves.
- veganisten spammen account van Biefstuk onder
- Fok! duikt er bovenop en met verenigde krachten wordt Maaike (de veganist) keihard gedisst, jeweet.
- Dan (andere veganist) dreigt met de brommer (180 CC ouwe) naar Laster te gaan en hem op te peuzelen.
- nacht gaat voorbij, Laster leeft nog.
- Maaike uit haar onvrede over onze actie op de Anti-Dierenleed hyve.
- Discussie tussen Fok!ers en veganisten volgt.
- Er wordt in dit topic een plaatje gepost van de kinderen van Maaike.
- Maaike flipt en haalt haar ex erbij
- Ex (Taco) flipt ook
- Taco dreigt Laster en Biefstuk tot moes te slaan
En dat was het wel zo'n beetje.
Keihard swaffelen, jwt.quote:
Wij zitten op een lijn, ik start em wel. ( zeer beschaaft! )quote:
quote:Als jullie vlees verbieden word mijn vaders shoarma bedrijf failliet gaan!
Een onschuldige foto die ze zelf ook openbaar had staan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:46 schreef DANILXL het volgende:
wtf is dit voor een topic?
ik snap de samenvatting ook niet helemaal en welk plaatje wordt er bedoeld?
Nou die van Maaike, Kimbo en van 180CC waren toch wel echt hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
TVP. Volgensmij zijn er een aantal van die zogenaamde dierenactivisten hier namelijk gewoon een paar van FOK!, die bedreigingen zijn gewoon te hielarisch
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:31 schreef SimtekF1 het volgende:
11-03 23:28: Fokkeur! eet een gourmetschotel met Sandra
Kijk uit, hij probeert jouw vertrouwen te winnen zodat ie je straks kan verkrachten vermoorden!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:07 schreef LasTeR het volgende:
Ze verveelden zich net zoveel als mij geloof ik, en hij is aan de westmalle triple bier. Nja, gepraat over koetjes en kalfjes () en hoe erg zij de bio-industrie wel niet vinden en ik het wel kan begrijpen maar het er niet mee eens ben. Leuk tijdsverdrijf. Nog 4 uur te gaan nu tot ik een beetje moe word.
Die had ik al, maar werd niet oké bevonden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:42 schreef LEUGENS het volgende:
Wie begint de Pro-Dierenleed hyves? Mik er gewoon wat plaatjes op van blije kinderen bij de McDonalds etc.
[ afbeelding ]
Censuur!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:44 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Die had ik al, maar werd niet oké bevonden.
Laster.quote:
Kogelbiefstuk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:46 schreef swarmahoer het volgende:
biefsuk word geklapt.. is die iig lekker mals
Ach, doe niet zo burgerlijk. Hier zit een smaakje aan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:52 schreef LEUGENS het volgende:
Damn nu heb ik zin in een goede burgert....
toch eerst maar even een uiltje knappen (of mag dat niet van die veganisten?)
Als je goed keek zag je er een blauw zwaailicht op zitten.. maar je had zeker weer gehaktballen in je ogen??quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:49 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Een onschuldige foto die ze zelf ook openbaar had staan.
Haar zoontje zit dan in een jeep. Werd ook niks raars gezegd behalve dat ze een vette bak rijd voor een dierenactivist.
Voeg er nog maar een vernieuwing aan toe..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:21 schreef Rikketik het volgende:
[..]
- Biefstuk valt vegenist lastig op hyves.
- veganisten spammen account van Biefstuk onder
- Fok! duikt er bovenop en met verenigde krachten wordt Maaike (de veganist) keihard gedisst, jeweet.
- Dan (andere veganist) dreigt met de brommer (180 CC ouwe) naar Laster te gaan en hem op te peuzelen.
- nacht gaat voorbij, Laster leeft nog.
- Maaike uit haar onvrede over onze actie op de Anti-Dierenleed hyve.
- Discussie tussen Fok!ers en veganisten volgt.
- Er wordt in dit topic een plaatje gepost van de kinderen van Maaike.
- Maaike flipt en haalt haar ex erbij
- Ex (Taco) flipt ook
- Taco dreigt Laster en Biefstuk tot moes te slaan
En dat was het wel zo'n beetje.
Wat wil je? Fok volspammen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:05 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Voeg er nog maar een vernieuwing aan toe..
Dierenrechten-activisten op fok!!!
Dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:05 schreef TempAcc het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:05 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Krabbels op d'r hyves zijn ook al om te huilen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:24 schreef Biefstuk het volgende:
http://wendy-vlinder.hyves.net/
Mengde zich ook in de discussie daar op hyves.
Damn wat een achtergrond
Iemand heeft al wat getikt zie ik
"11-03 17:58: Vlugge is benieuwd naar de rosbief van Wendy"
quote:Beste Wendy,
ik heb je posts zitten lezen op het dierenleed forum.
Ik snap dat je zieltjes wilt winnen voor het veganisme maar dit kan toch niet?
Alle beesten moeten gewoon geslacht kunnen worden behalve varkens!
Als jullie vlees verbieden word mijn vaders shoarma bedrijf failliet gaan!
Alvast bedankt voor het lezen,
Agrem mohamed simbah jonko Saldih
Het zal me niets verbazen als ze ook nog christelijk zijn... stelletje boomknuffelaarsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:29 schreef SimtekF1 het volgende:
Vind het echt treurig dat er niet normaal met die lui valt te praten, mooie wortelvreters.
Ach, ik laat me niet zosnel op stang jagen..quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eindelijk weer een beetje actie!
![]()
Moet je wel gaan dreigen enzo hè, liefst met overmatig hoofdlettergebruik.
Nou, je hebt pech..quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:37 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Het zal me niets verbazen als ze ook nog christelijk zijn... stelletje boomknuffelaars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |