Oh shit dat betekent dus dat ik geen Fok!ker benquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jij begrijpt de lollerts van dit topic niet. Bovendien huilen fokkers niet.
Huiliequote:Op woensdag 12 maart 2008 11:11 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Oh shit dat betekent dus dat ik geen Fok!ker ben
Neem een wortel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:20 schreef ThE_ED het volgende:
Vind het topic nu maar matig.
Ok wacht ff (aan gezien ik niet alles gelezen hebt). Waarom loopt dat mens te zeiken dat je de foto van haar kinderen moet weg halen terwijl ze ook vrolijk in haar avatar staan?quote:
Ze beginnen weer.quote:~L i n d ę~ (183)
vandaag, 08:46
Fuck julliee!! waarom zou je vlees eten!! wat nou als jullie werden opgegeten?!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:32 schreef SimtekF1 het volgende:
En de eerste reactie van een blaadjesvreter staat op de "lekker vlees hyves"
[..]
Ze beginnen weer.
Van buiten zijn het schatjes, van binnen zijn het ratjes.quote:
Ze hebben heul geen dier in zich, dat is zielig, jwtzquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van buiten zijn het schatjes, van binnen zijn het ratjes.
Nou, die twee kleine opdondertjes zijn toch echte ratten hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze hebben heul geen dier in zich, dat is zielig, jwtz![]()
Hah 2 zielen 1 gedachte, en we houden ook nog eens van dezelfde prachtige voetbalclubquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:52 schreef Urquhart het volgende:
En is TS al bezocht door deze hyves-vrienden?
Hmm, rosbiefquote:
Mooi hequote:Op woensdag 12 maart 2008 11:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hah 2 zielen 1 gedachte, en we houden ook nog eens van dezelfde prachtige voetbalclub
Het is ook niet béétje een zwaktebod om iemands kinderen erbij te halen in een conflict.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:21 schreef Rikketik het volgende:
- Er wordt in dit topic een plaatje gepost van de kinderen van Maaike.
- Maaike flipt
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:59 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Er staat altijd copyright op beeldmateriaal. Het is niet verplicht om dat te vermelden.
Je mag beeld materiaal alleen copiëren als de eigenaar daar uitdrukkelijke toestemming voor heeft gegeven, of expliciet heeft vermeld dat het beeldmateriaal is vrijgegeven voor publicatie.
Dit bijden is niet gebeurd dus zijn degene die de foto's hebben (her)gepubliseerd op externe sites strafbaar. En ik schat de persoon in kwestie er ook wel tot toe in staat dat deze haar waarschuwing waar zal maken en het er hier niet zomaar bij zal laten zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |