Symbolisch?quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:29 schreef tong80 het volgende:
Barack Obama heeft in Mississippi de
Democratische voorverkiezingen gewonnen
van Hillary Clinton.Zijn zege is vooral
symbolisch,aangezien er in Mississippi
niet veel gedelegeerden te verdienen
zijn.Zaterdag won Obama ook in Wyoming.
60-38, 22% winst inmiddels. Ruim genoeg lijkt mij. Dat CNN al snel Obama als winnaar aanwees, liet al vermoeden dat dit het geval zou zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:15 schreef Perico het volgende:
Met 8% vd precincts reporting, is het 49% - 48% voor Obama.
Ook al zal hij ruimer uitlopen, toch niet de monsterzege zoals verwacht.
Obama heeft Texas gewonnen hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 04:13 schreef Fokski het volgende:
[..]
Symbolisch?Kijk eens hoeveel Clinton heeft gewonnen in de "grote comeback" op de dag dat Texas,Ohio,Vermount en Rhode Island gingen stemmen. Ze won drie staten en staat netto op 12 pledged delegates. Op het moment staat Obama op een netto winst van 6.
Tsja, ik kan er niets aan doen dat jij enorm veel vage opmerkingen maakt met rare ondertoontjes... Pas al over je negertjes in Afrika gewaden. Volgens mij heb je negerangst.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:16 schreef Perico het volgende:
Je bent gewoon zo'n fanatieke Clinton hater dat je alle gevoel voor proportie verloren bent, als iemand zoals ik dan wel eens gewoon wat neutraal opmerkt, duik je er als een bezetene op, want iedereen die voor Clinton is, is natuurlijk een randdebiel. Sjeeezzz...
Hoodwinked, was dat vorig jaar niet zo'n film ala Shrek?quote:Maar tis hetzelfde als dat Balkenende in Limburg plots zijn speech gaat doorspekken met dialectwoorden om in de smaak te vallen. Obama is niet opgegroeid in Mississippi, hij gebruikte gisteren naast bamboozled ook nog een regionale term als "hoodwink".
Uiteindelijk is het 61%-37% geworden. Zo groot won Clinton niet eens in haar thuisstaat New York. Auw.quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:15 schreef Perico het volgende:
Met 8% vd precincts reporting, is het 49% - 48% voor Obama.
Ook al zal hij ruimer uitlopen, toch niet de monsterzege zoals verwacht.
Eerst de racismekaart verwerpen om gelijk de seksismekaart te spelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:16 schreef Perico het volgende:
Iedere kritiek op de Obama campagne wordt al snel afgedaan met racisme, het is dat wat me tegenstaat.
Dat terwijl Clinton als vrouw veel meer te lijden heeft van seksisme in de media.
Hahaha, geniaal. Hij is ook zo'n smerige oorlogscrimineel.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:08 schreef Montov het volgende:
De laatste post van eht vorige topic:
[..]
Karl Rove: http://www.crooksandliars.com/2008/03/10/rove-taunted-in-iowa/
Had ik van jou in eerdere topics geen reactie's gelezen over de smerige campagne van Clinton? Dan is dit nogal hypocriet. Buiten dat zeggen dit soort opmerkingen genoeg over de inhoudsloze verkiezingen in de VS tot nu toe.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:47 schreef matthijst het volgende:
Als het meezit wordt het "Monica, Bill en de Sappige Sigaren" verhaal weer in beetje opgerakeld. Dat die Amerikanen er weer even aan herinnerd wat ze het witte huis in proberen te stemmen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén kloon van tvlxd!
Door het erbij halen van randzaken, zeker deze heeft er helemaal niks mee te maken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:11 schreef Monidique het volgende:
Ik zou niet weten waarom matthijst's opmerking op het Fok!Forum iets zegt over het vermeende gebrek aan inhoud bij deze verkiezingen...
Ja, hoor. Healthcare en buitenlands beleid, bijvoorbeeld. De verschillen tussen Edwards en de anderen, bijvoorbeeld. Ik begrijp wel niets van het verschil bij Healthcare,quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:14 schreef Chewie het volgende:
En heb jij veel inhoud gezien bij de primaries?
Dat zegt meer over de matige media dan over het vermeende gebrek aan inhoud bij deze verkiezingen.quote:De standpunten van de kandidaten zijn wel te vinden maar komen in de media amper aan bod.
Maar daar komt weinig van naar voren.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, hoor. Healthcare en buitenlands beleid. Ik begrijp wel niets van het verschil bij Healthcare,, maar dat maakt niet uit.
De kandidaten doen er ook aan mee en dat is gezien het medialandschap aldaar waarschijnlijk en helaas ook terecht.quote:Dat zegt meer over de matige media dan over het vermeende gebrek aan inhoud bij deze verkiezingen.
Hillary voert "smerige" campagne gebaseerd op onzin, d'r 03:00 telefoonreclame, d'r zogenaamde interesse in Obama als VP. Alles om maar president te worden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:05 schreef Chewie het volgende:
Had ik van jou in eerdere topics geen reactie's gelezen over de smerige campagne van Clinton? Dan is dit nogal hypocriet. Buiten dat zeggen dit soort opmerkingen genoeg over de inhoudsloze verkiezingen in de VS tot nu toe.
Het bovenste onderschrijft anders wel mijn kritiekquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:16 schreef Monidique het volgende:
Het punt nu is natuurlijk ook dat Obama en Clinton inhoudelijk nauwelijks verschillen. Het gaat nu om persoonlijke verschillen. Je kunt wel blijven zeggen dat je precies dezelfde standpunten hebt als de tegenstander, maar op een gegeven moment houdt het toch echt op...
Dus nee, onterechte kritiek.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hillary voert "smerige" campagne gebaseerd op onzin. Ze probeert zichzelf belangrijker te maken dan ze is (verzinsels over haar rol in Noord-Ierland, Bosnie, Rwanda etc.).. En ze claimt klaar te zijn om te leiden, een sterke leider... bla. bla. bla.... Maar ze was schijnbaar niet "sterk" genoeg om Billyboy de deur te wijzen nadat ie met de stagiere had lopen vozen![]()
Waarschijnlijk door dezelfde hang naar macht die ze nu ook tentoonspreidt: ten koste van alles verkozen willen worden.
Door het districtenstelsel heeft Clinton geluk, ze zal vermoedelijk maar 5 delegates minder krijgen dan Obama. Zie: http://www.dailykos.com/storyonly/2008/3/11/191650/454/148/472759quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:27 schreef Montov het volgende:
Obama wint 7 extra delegates, en komt maar 1% te kort voor een winst van 9.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:36 schreef Apache4U het volgende:
Scenario 1:
Clinton zou over al die nog te vergeven pledged delegates het volgende moeten scoren:
(566-160)/2 +160 = 363 = 64% van het totaal
Scenario 2:
Clinton zou dan (932-160)/2 + 160 = 546 = 59% van het totaal moeten scoren.
Symbolisch? 33 gedelegeerden is toch weer aardig wat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:29 schreef tong80 het volgende:
Barack Obama heeft in Mississippi de
Democratische voorverkiezingen gewonnen
van Hillary Clinton.Zijn zege is vooral
symbolisch,aangezien er in Mississippi
niet veel gedelegeerden te verdienen
zijn.Zaterdag won Obama ook in Wyoming.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 04:13 schreef Fokski het volgende:
[..]
Symbolisch?Kijk eens hoeveel Clinton heeft gewonnen in de "grote comeback" op de dag dat Texas,Ohio,Vermount en Rhode Island gingen stemmen. Ze won drie staten en staat netto op 12 pledged delegates. Op het moment staat Obama op een netto winst van 6.
Ze leest mee! Ze heeft het van haar site afgehaald!quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:03 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Inderdaad. Hillary en haar "Keep the momuntum going"
Lukt niet echt zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |