abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57619642
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:

Wat is het probleem, m'n jong?
Waar blijft jouw transparantie? Ik heb je antwoord gegeven. Nou is het toch echt aan jou.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57620443
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 12:17 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

De mens zou toch een stuk vooruitgaan als men objectief zou kunnen concluderen wanneer iemand een valide argument aandraagt. Draaikont is slechts een negatieve connotatie van het meest natuurlijke wat er is, namelijk nooit alles kunnen weten.
Over valide argumenten kunnen we het nog wle hele topics over vol lullen

Verder: bestaat er slechts 1 valide ideologie?
pi_57620575
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 12:53 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Over valide argumenten kunnen we het nog wle hele topics over vol lullen

Verder: bestaat er slechts 1 valide ideologie?
Wellicht moeten we het inderdaad eerst hebben over de validiteit van argumenten voordat we ooit verder komen in dit topic. Want dat het topic niet vooruitgaat op deze manier lijkt me wel duidelijk. Al hoeft dat niet het doel te zijn, vooruitgang, maar daar ben ik zelf geen voorstander van.

Verder: wat is een valide ideologie?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_57620956
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 12:59 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Wellicht moeten we het inderdaad eerst hebben over de validiteit van argumenten voordat we ooit verder komen in dit topic.
Tja, ook arbitrair. Nietwaar?
quote:
Want dat het topic niet vooruitgaat op deze manier lijkt me wel duidelijk. Al hoeft dat niet het doel te zijn, vooruitgang, maar daar ben ik zelf geen voorstander van.
Ik ben er eerlijk in, dat dit een ethische discussie is. Het alles te maken met het geweten van het individu. Dat maakt het lastig. Ik zie dat ook wel in.
quote:
Verder: wat is een valide ideologie?
Precies. Wat is het?

De reden dat er ook meerdere ideologieën bestaan.
pi_57621101
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:22 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Tja, ook arbitrair. Nietwaar?
Bepaalde grenzen afbakenen in een discussie kan erg verhelderend zijn soms.
quote:
Ik ben er eerlijk in, dat dit een ethische discussie is. Het alles te maken met het geweten van het individu. Dat maakt het lastig. Ik zie dat ook wel in.
Als je dat doorhebt, waarom roep je dan de veelverdieners op tot fatsoen? Dit begrip fatsoen is normatief en multi-interpretatief.
quote:
Precies. Wat is het?

De reden dat er ook meerdere ideologieën bestaan.
Jij begon over valide ideologieen, waarom begrijp ik niet helemaal.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_57624364
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:28 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Bepaalde grenzen afbakenen in een discussie kan erg verhelderend zijn soms.
waar leg je die grens? hoe bepaal je dat?
quote:
Als je dat doorhebt, waarom roep je dan de veelverdieners op tot fatsoen? Dit begrip fatsoen is normatief en multi-interpretatief.
Dat hoor ik je nou constant roepen. Ik kan niet genoeg keren herhalen dat dit inherent is aan een ethische discussie als deze.
quote:
Jij begon over valide ideologieen, waarom begrijp ik niet helemaal.
Ik vermoedde dat je soms daarheen wilde.
pi_57624436
Maar verder kan mij het niet veel schelen. Als ze zo zielig zijn om zichzelf te verrijken, en onderdanen afschepen, ze gaan de gang maar hoor.

Ik zit er niet mee dat ze door dit HUFTERIGE GEDRAG, want dat is het gewoon, een belangrijke bijdrage leveren in de verharding van de samenleving.

Het lijkt wel een doel op zich.

En straks hoor je iedereen weer kankeren dat het een klote samenleving is geworden.

Het zal mijn tijd wel duren, het doorgeschoten kapitalisme heeft sowieso zijn prijs: richting afgrond.

Dit is allang niet meer mijn samenleving. Het is ene gepasseerd station. Wat een stel hufter zijn die Nederlanders

Moet je eens de weg opgaan, wat een hufterheid kom je daar tegen Wat een intolerantie. Ikke, ikke, ikke....

Ik heb het hier al lang gehad wdb.

[ Bericht 6% gewijzigd door EchtGaaf op 26-03-2008 16:11:38 ]
  woensdag 26 maart 2008 @ 16:14:52 #183
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_57624662
Ik maak me persoonlijk drukker om al die Benicio Del Toro wannebe's, die halve criminelen.

EchtGaaf, denk toch om je hart.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_57624804
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:14 schreef Klopkoek het volgende:
Ik maak me persoonlijk drukker om al die Benicio Del Toro wannebe's, die halve criminelen.

[ afbeelding ]

EchtGaaf, denk toch om je hart.
Ach, als het over is, dan is het gebeurd. Ik weet ook wel dat het volstrekt zinloos is. Het is toch roeien tegen de stroom in KlopKoek.
  woensdag 26 maart 2008 @ 16:28:44 #185
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_57624969
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:21 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ach, als het over is, dan is het gebeurd. Ik weet ook wel dat het volstrekt zinloos is. Het is toch roeien tegen de stroom in KlopKoek.
Ik zie in je fotoboek dat je een muziekfan bent. Weet jij toevallig nog een mooi moraliseren liedje?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 26 maart 2008 @ 16:31:18 #186
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_57625029

Dit liedje gaat over dat gegraai onder Thatcher

Het oeuvre van The Smiths is natuurlijk ook prachtig, met als absoluut magnus opus 'Margareth under the Guillotine"
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 26 maart 2008 @ 16:34:06 #187
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_57625110
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_57625485
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 12:20 schreef DS4 het volgende:

Waar blijft jouw transparantie? Ik heb je antwoord gegeven. Nou is het toch echt aan jou.
Zeg EG... ga je je nog aan je eigen norm houden? Of is normoverschrijdend gedrag alleen slecht als je teveel geld hebt?
pi_57625559
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:31 schreef Klopkoek het volgende:

Dit liedje gaat over dat gegraai onder Thatcher

Het oeuvre van The Smiths is natuurlijk ook prachtig, met als absoluut magnus opus 'Margareth under the Guillotine"
Nou, heel veel weet ik er ook niet vanaf hoor

Maar tips zijn altijd welkom. Kom er maar mee, ik heb nog content nodig voor mijn film
pi_57625945
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zeg EG... ga je je nog aan je eigen norm houden? Of is normoverschrijdend gedrag alleen slecht als je teveel geld hebt?
Och DS$, het helpt toch niet. Met code tabacblat is het ook alleen maar erger geworden. Het gaat gewoon tegen elkaar op. En lachen de ander uit.

Schoften zijn het.
pi_57625946
quote:

pi_57626148
Ik vind em eigenlijk wel leuk gevonden , DS$
  woensdag 26 maart 2008 @ 17:25:57 #193
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_57626232
quote:

[..]

Laat ik dan, in navolging van DS4, het goede voorbeeld geven:
Mijn netto inkomen per maand ligt op/onder het bijstandsniveau (nee, ook geen andere inkomsten) en mijn 'vermogen' ligt RUIM onder de door de belastingdienst gestelde vrijstellingsnorm.

En nu jij?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_57626247
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 17:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind em eigenlijk wel leuk gevonden , DS$
EG, begrijp ik nu goed dat jij nu 15 afleveringen "rijken" ter verantwoording wil roepen omtrent hun inkomen, maar zelf 0,0 verantwoording wil afleggen over jouw inkomen?

Dat is een beetje hypocriet.
pi_57626324
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 17:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

EG, begrijp ik nu goed dat jij nu 15 afleveringen "rijken" ter verantwoording wil roepen omtrent hun inkomen, maar zelf 0,0 verantwoording wil afleggen over jouw inkomen?

Dat is een beetje hypocriet.
Maak je geen zorgen. Teveel kan ik nooit verdienen met dit klote bestel waarin rechtvaardigheid en eerlijk VER te zoeken zijn.
  woensdag 26 maart 2008 @ 17:31:34 #196
8369 speknek
Another day another slay
pi_57626360
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 17:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Maak je geen zorgen. Teveel kan ik nooit verdienen met dit klote bestel waarin rechtvaardigheid en eerlijk VER te zoeken zijn.
Het is dus toch pure afgunst.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_57626413
quote:

Ik heb het niet over de vraag of jij al dan niet teveel verdient (er zal vast iemand in Tsjaad te vinden zijn die van mening is dat jij veel te veel verdient overigens). Ik heb het over het feit dat jij wil dat anderen verantwoording afleggen over hun inkomen.

Ik vraag jou om dat te doen. Jij beantwoordt dat met de wedervraag of ik dat wil doen (verkeerde volgorde, maar goed). Ik doe dat dan en dan is het jouw beurt.

Maar kennelijk (en ik heb jou daar eerder op gewezen) ben jij alleen in staat om offers van anderen te vragen en wil je zelf geen offers brengen.

Dat maakt je hypocriet.
  woensdag 26 maart 2008 @ 17:33:48 #198
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_57626417
quote:

[..]

Cijfers EG, cijfers....
Thucydides
pi_57626440
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 17:31 schreef speknek het volgende:

[..]

Het is dus toch pure afgunst.
Is het streven naar meer eerlijkheid daarmee afgunst
  woensdag 26 maart 2008 @ 17:37:34 #200
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_57626486
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 17:35 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Is het streven naar meer eerlijkheid daarmee afgunst
Geen afleidingen zoeken... Leg nou gewoon 'ns verantwoording af!
Thucydides
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')