Waar blijft jouw transparantie? Ik heb je antwoord gegeven. Nou is het toch echt aan jou.quote:
Over valide argumenten kunnen we het nog wle hele topics over vol lullenquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
De mens zou toch een stuk vooruitgaan als men objectief zou kunnen concluderen wanneer iemand een valide argument aandraagt. Draaikont is slechts een negatieve connotatie van het meest natuurlijke wat er is, namelijk nooit alles kunnen weten.
Wellicht moeten we het inderdaad eerst hebben over de validiteit van argumenten voordat we ooit verder komen in dit topic. Want dat het topic niet vooruitgaat op deze manier lijkt me wel duidelijk. Al hoeft dat niet het doel te zijn, vooruitgang, maar daar ben ik zelf geen voorstander van.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Over valide argumenten kunnen we het nog wle hele topics over vol lullen![]()
Verder: bestaat er slechts 1 valide ideologie?
Tja, ook arbitrair. Nietwaar?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:59 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wellicht moeten we het inderdaad eerst hebben over de validiteit van argumenten voordat we ooit verder komen in dit topic.
Ik ben er eerlijk in, dat dit een ethische discussie is. Het alles te maken met het geweten van het individu. Dat maakt het lastig. Ik zie dat ook wel in.quote:Want dat het topic niet vooruitgaat op deze manier lijkt me wel duidelijk. Al hoeft dat niet het doel te zijn, vooruitgang, maar daar ben ik zelf geen voorstander van.
Precies. Wat is het?quote:Verder: wat is een valide ideologie?
Bepaalde grenzen afbakenen in een discussie kan erg verhelderend zijn soms.quote:
Als je dat doorhebt, waarom roep je dan de veelverdieners op tot fatsoen? Dit begrip fatsoen is normatief en multi-interpretatief.quote:Ik ben er eerlijk in, dat dit een ethische discussie is. Het alles te maken met het geweten van het individu. Dat maakt het lastig. Ik zie dat ook wel in.
Jij begon over valide ideologieen, waarom begrijp ik niet helemaal.quote:Precies. Wat is het?
De reden dat er ook meerdere ideologieën bestaan.
waar leg je die grens? hoe bepaal je dat?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Bepaalde grenzen afbakenen in een discussie kan erg verhelderend zijn soms.
Dat hoor ik je nou constant roepen. Ik kan niet genoeg keren herhalen dat dit inherent is aan een ethische discussie als deze.quote:Als je dat doorhebt, waarom roep je dan de veelverdieners op tot fatsoen? Dit begrip fatsoen is normatief en multi-interpretatief.
Ik vermoedde dat je soms daarheen wilde.quote:Jij begon over valide ideologieen, waarom begrijp ik niet helemaal.
Ach, als het over is, dan is het gebeurd. Ik weet ook wel dat het volstrekt zinloos is. Het is toch roeien tegen de stroom in KlopKoek.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:14 schreef Klopkoek het volgende:
Ik maak me persoonlijk drukker om al die Benicio Del Toro wannebe's, die halve criminelen.
[ afbeelding ]
![]()
EchtGaaf, denk toch om je hart.
Ik zie in je fotoboek dat je een muziekfan bent. Weet jij toevallig nog een mooi moraliseren liedje?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach, als het over is, dan is het gebeurd. Ik weet ook wel dat het volstrekt zinloos is. Het is toch roeien tegen de stroom in KlopKoek.
Zeg EG... ga je je nog aan je eigen norm houden? Of is normoverschrijdend gedrag alleen slecht als je teveel geld hebt?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:20 schreef DS4 het volgende:
Waar blijft jouw transparantie? Ik heb je antwoord gegeven. Nou is het toch echt aan jou.
Nou, heel veel weet ik er ook niet vanaf hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:31 schreef Klopkoek het volgende:
Dit liedje gaat over dat gegraai onder Thatcher
Het oeuvre van The Smiths is natuurlijk ook prachtig, met als absoluut magnus opus 'Margareth under the Guillotine"
Och DS$, het helpt toch niet. Met code tabacblat is het ook alleen maar erger geworden. Het gaat gewoon tegen elkaar op. En lachen de ander uit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zeg EG... ga je je nog aan je eigen norm houden? Of is normoverschrijdend gedrag alleen slecht als je teveel geld hebt?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:51 schreef DS4 het volgende:
Zeg EG... ga je je nog aan je eigen norm houden? Of is normoverschrijdend gedrag alleen slecht als je teveel geld hebt?
Laat ik dan, in navolging van DS4, het goede voorbeeld geven:quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
EG, begrijp ik nu goed dat jij nu 15 afleveringen "rijken" ter verantwoording wil roepen omtrent hun inkomen, maar zelf 0,0 verantwoording wil afleggen over jouw inkomen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind em eigenlijk wel leuk gevonden , DS$
Maak je geen zorgen. Teveel kan ik nooit verdienen met dit klote bestel waarin rechtvaardigheid en eerlijk VER te zoeken zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
EG, begrijp ik nu goed dat jij nu 15 afleveringen "rijken" ter verantwoording wil roepen omtrent hun inkomen, maar zelf 0,0 verantwoording wil afleggen over jouw inkomen?
Dat is een beetje hypocriet.
Het is dus toch pure afgunst.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Maak je geen zorgen. Teveel kan ik nooit verdienen met dit klote bestel waarin rechtvaardigheid en eerlijk VER te zoeken zijn.
Ik heb het niet over de vraag of jij al dan niet teveel verdient (er zal vast iemand in Tsjaad te vinden zijn die van mening is dat jij veel te veel verdient overigens). Ik heb het over het feit dat jij wil dat anderen verantwoording afleggen over hun inkomen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Maak je geen zorgen. Teveel kan ik nooit verdienen met dit klote bestel waarin rechtvaardigheid en eerlijk VER te zoeken zijn.
Cijfers EG, cijfers....quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geen afleidingen zoeken... Leg nou gewoon 'ns verantwoording af!quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is het streven naar meer eerlijkheid daarmee afgunst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |