Ik keur dit goed, want ik heb zelf ook niet kunnen vinden wat het isquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:16 schreef redunzl het volgende:
dat maakt het een stuk makkelijker![]()
Tashkent, Uzbekistan
Op Wikipapia gevonden: Mirobod Marketplace (Ik zocht al naar een shopping center),quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:37 schreef redunzl het volgende:
geen idee wat het is, kan zelfs geen foto vinden op Tashkent pyramid etc.![]()
google maps geeft "probably a convention center" aan
is goed!quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:12 schreef Maizena het volgende:
Alnwick Castle, Northumberland.
To Harry Potter fans this is the place where Harry first learnt to fly.
Alnwick is most well known for its historic castle, Alnwick has become the home of the first and second Harry Potter films and even the second Robin Hood film.
Ik dacht al dat ik iets herkende
Je bent een heldquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:13 schreef Maizena het volgende:
[..]
Op Wikipapia gevonden: Mirobod Marketplace (Ik zocht al naar een shopping center),
Also known as Gospitalniy (because of military hospital nearby).
Was rebuilt in 1995.
The residents and guests of Tashkent can now appreciate the reconstructed bazaars Eski Juva, Oloy Bozori, Mirobod Bozori, Yunusobod Bozori, Parkent Bozori and others. Their vast trading grounds are now in excellent condition; they are protected from sun and precipitation by domes. Many new stalls now appear under the huge shelters and in spacious pavilions. The bazaars are equipped with powerful refrigerators, storage areas, small-scale mechanisms; good sanitary service is available.
Het is dus één van de overdekte Bazaars in Tashkent.
En kijk eens wat ze er verkopen!!! Toevallig hè![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:13 schreef redunzl het volgende:
TelstraClear Pacific Events Centre, Manukau city, Nieuw Zeeland
de stad is goed!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:45 schreef _jero_ het volgende:
Gokje, omdat ik de locatie al tig keer afgezocht heb maar dit gebouw nog niet heb kunnen vinden. Qua kleur komt het overeen, is het het hoofdkantoor van CERN bij Geneve?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het hoofdkantoor Rode kruis- Rode kruis museum
klopt helemaal!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:13 schreef _jero_ het volgende:
Gebouw van de verenigde naties in Geneve
Is helemaal goedquote:Op zondag 16 maart 2008 22:53 schreef DeeBee het volgende:
Sheremetyevo International Airport, Moskou, Rusland.
Photobucket is echt top, er zit sinds kort ook een edit-functie bijquote:Op maandag 17 maart 2008 13:02 schreef Maizena het volgende:
Ik heb net ontdekt dat al mijn plaatje zijn verdwenen
Van xs.to-hosting mag ik niets van Google maps e.d. plaatsen...
Ga ik toch maar naar Photobucket...
Ja, yahoo, ask.com en ms hebben ook zulke foto's. Alleen zijn die anders dan de Google foto's en aangezien dit een google quiz is moet je niet de andere gaan plaatsenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:55 schreef _jero_ het volgende:
Google maps laat geen foto's zien.. dus ik kan er nu geen plaatsen. Als iemand GE gebruikt en een opgave weet mag hij deze van mij plaatsen
Heb het gezienquote:Op maandag 17 maart 2008 13:14 schreef redunzl het volgende:
[..]
Photobucket is echt top, er zit sinds kort ook een edit-functie bij
Stasi-Haftanstalt, Hohenschönhausen, Berlijn, Duitsland is goed.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:21 schreef Maizena het volgende:
Gedenkstätte Berlin-Hohenschönhausen (Stasi-Haftanstalt )
Gedenkplaats en museum, Stasi gevangenis Hohenschönhausen, Berlijn
http://www.youtube.com/watch?v=TNbz8mYB_s0
Maar het ging om het omcirkelde complex en dat is de voormalige gevangenis...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:30 schreef _jero_ het volgende:
Uhm.. het is Berlijn-Hohenschönhausen.. en ik gaf zelfs de straatnaam erbij. Maar goed... ik had het erbij kunnen zetten want ik had het van deze site af http://en.stiftung-hsh.de/document.php?nav_id=CAT_239&subcat_id=CAT_267&recentcat=CAT_239&back=1&special=0
Knap gevondenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:24 schreef redunzl het volgende:
buitengaats, nu snap ik hem![]()
Tanger-Mediterranean Port, Marokko
quote:Knap gevonden![]()
Er stond foute info op mapia, heb toen wat onderzoek gedaan en kaarten vergeleken. De foto moet haast wel uit 2003 zijn (veel te oud!) het is nu bijna klaar.
yep, dat is 'mquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:54 schreef _jero_ het volgende:
The green house in the botanical garden of Curitiba, Paraná, Brazil
Ja, best welquote:
Teotihuacan, Mexico is inderdaad goedquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:16 schreef Maizena het volgende:
Pyramid of the Sun, Pyramid of the Moon, Avenue of the dead...Teotihuacan, Mexico.
( Temple of Quetzalcoat)
Denk ik ook, het heeft tenminste helemaal niks te maken met een soort tennis...quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:29 schreef DeeBee het volgende:
Denk dat iemand vrolijk in het verkeerde topic postte vannacht...
Dat was ik dus, ik zat poker te kijken op tv, maar begreep er geen bal van en ging dus even googelen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:09 schreef xMx het volgende:
pokertermen anta
Jaha...maar waar ?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:09 schreef redunzl het volgende:
Platform/Paddle Tennis?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:44 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Het is de Saddle en Cycle Club in Chicago (de laatste van de vijf)
Waterloo station in London, Engeland.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:09 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
hier een nieuwe, niet zo moeilijk
[ afbeelding ]
Dat kloptquote:Op zondag 23 maart 2008 16:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Christ the Savior Cathedral, Moskou?
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:22 schreef redunzl het volgende:
Strandfontein sewage works bij Kaapstad, Zuid-Afrika
haha, geen birdwatcher, ik weet het verschil tussen een mus en een ekster,quote:Dat was snel! Hij stond nog niet in de lijst...Of ben je "Birdwatcher"
![]()
is goed!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:40 schreef _jero_ het volgende:
Safaripark Beekse Bergen, Nederland
(had ik laatst bekeken aangezien ik er binnenkort heen wil)
Is het erg leuk? Ben wel benieuwd eigenlijk, en is het leuker om de wandelsafari te doen of de auto/bus?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:43 schreef redunzl het volgende:
[..]
is goed!![]()
ben er gisteren geweest, het safari-gevoel was nogal ver te zoeken tussen de sneeuwbuien door![]()
...
Wij waren nu met de safaribus, dat duurt ongeveer 2 maal 3 kwartier, bij de eerste tocht word je na een paar stops bij dieren afgezet bij een restaurant (met oa speeltuin en roofvogelshow). Je kunt dan zelf weer kiezen wanneer je weer op de bus naar het vertrekpunt stapt. Een jaar of 5 geleden heb ik dezelfde route met eigen auto gedaan, je mist dan wel de info die je in de bus krijgt, vond ik eerlijk gezegd wel interessant.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:59 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Is het erg leuk? Ben wel benieuwd eigenlijk, en is het leuker om de wandelsafari te doen of de auto/bus?
[ afbeelding ]
redunzl +1quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:42 schreef redunzl het volgende:
Phnom Penh Royal Palace & Silver Pagoda, Cambodja
Ik ben nog niet zo oud dat ik 20 jaar airmiles heb kunnen sparen voor 1 kaartjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:45 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Wat ik het leukste vond is wandelend naar de roofvogelshow, met de bus terug, en dan het hele park nog eens doorrijden met de auto. De bootsafari vond ik persoonlijk niets aan.
Veel plezier!
ps Als je genoeg airmiles hebt, kan je daar ook kaarten voor "kopen".
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:52 schreef Maizena het volgende:
The church Sv.Kliment Ohridski,Skopje, Macedonie
dat is 'm !quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:53 schreef Maizena het volgende:
The church Sv.Kliment Ohridski,Skopje, Macedonie
quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:27 schreef redunzl het volgende:
nou, nu al hebbes met sword + park
Wars of America monument, Military Park, Newark, USA
Gutzon Borglum , de man achter Mount Rushmore (lees ik netquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:50 schreef Maizena het volgende:
[..]
Heel goed. (beetje te makkelijk zeker, weet je ook wie het heeft gemaakt?)
Dacht ik er ook weer eens eentje te weten (ook met de woorden "park" en "sword",) ben ik veel te laatquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:27 schreef redunzl het volgende:
nou, nu al hebbes met sword + park
Wars of America monument, Military Park, Newark, USA
is goed!quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:26 schreef _jero_ het volgende:
The Deep (aquarium), in Kingston upon Hull, Engeland
Hey Harmen1984, ltnsquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:23 schreef Harmen1984 het volgende:
Centre Pompidou, Parijs
quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:19 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
Dacht ik er ook weer eens eentje te weten (ook met de woorden "park" en "sword",) ben ik veel te laat
Ik was hem trouwens al eens eerder, geheel toevallig, tegengekomen tijdens een vraag bij NKC.
[ afbeelding ]
da's leuk!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:47 schreef zonnetjeinhuis het volgende:Lang leve Serendip
![]()
Ik sta er al ingeschreven, nu jullie nog!
www.serendip.nu
Wel opschieten, 4 april gaan we weer beginnen
Goed zoquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:47 schreef zonnetjeinhuis het volgende:Lang leve Serendip
![]()
Ik sta er al ingeschreven, nu jullie nog!
www.serendip.nu
Wel opschieten, 4 april gaan we weer beginnen
Klopt!quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:44 schreef redunzl het volgende:
Ponte Vittorio Emanuele I and Gran Madre di Dio Church
Torino, Italië
de eerste 250 punten zijn binnen!quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:02 schreef Maizena het volgende:
Oooh, wat mooi...
(heb je de test-vraag al gezien???)
Goed gedaan...Het het wordt alleen nog maar leuker...quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:29 schreef redunzl het volgende:
[..]
de eerste 250 punten zijn binnen!![]()
oh ja... het is een test vraag![]()
goed bedacht, had er nog niet eerder van gehoord
is helemaal goed!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:19 schreef Maizena het volgende:
The Tower of Hercules (Torre de Hércules), is an ancient Roman lighthouse located on a peninsula about 1.5 miles (2.4 kilometers) of the center of the city of A Coruña, Galicia, in present-day northwestern Spain. The lighthouse is almost 1900 years old, standing 185 feet (57 meters) high, overlooking the North Atlantic coast of Spain. It is the oldest active Roman lighthouse in the world.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:11 schreef redunzl het volgende:
Deal Castle in Deal, Kent, Engeland
een van de zgn. device forts gebouwd onder Henry VIII
Ik had 177668 punten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:25 schreef redunzl het volgende:
voor de liefhebbers nog een topo-quiz:
http://minijuegos.com/juegos/html/index.php?id=5974
is goed!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:25 schreef _jero_ het volgende:
Corinth Canal, Griekenland
http://www.corinthcanal.com/en_index.php
ik heb level 12 nooit gehaaldquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:54 schreef _jero_ het volgende:
491518, ik had net te weinig punten met level 11 om door te gaan naar level 12
ja, prima, kaart is idd erg klein, je zit er zo een paar honderd km naastquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:46 schreef Maizena het volgende:
[..]
Ik had 177668 punten.![]()
Maar de kaart is wel erg klein
Op Serendip hebben we ook een topic voor dit soort spelletjes.
Ik zet 'm erbij, okay?
Leuk, ik zag hem via Serendip (met dank aan Maizena), moeten jullie ook eens gaan kijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:25 schreef redunzl het volgende:
voor de liefhebbers nog een topo-quiz:
http://minijuegos.com/juegos/html/index.php?id=5974
Dit was inderdaad correctquote:Op zondag 30 maart 2008 01:15 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Het is de US Mothball Fleet in de Suisun Bay bij Vallejo, California
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2008 17:19 schreef zeefname het volgende:
Sundial, Center of the World, Felicity, California USA
je kunt vlgs mij beter op zeefname wachten anders worden er lukraak nieuwe opgaven geplaatstquote:Op zondag 30 maart 2008 22:58 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Zal ik het dan maar doen? Een nieuwe plaatsen dus.
Excusses voor het late plaatsen.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:02 schreef Maizena het volgende:
@ Zeefname, je mag een nieuwe plaatsen...
Fok!quote:Op zondag 30 maart 2008 23:26 schreef redunzl het volgende:
Kasteel van de Prins van Liechtenstein, Vaduz,Liechtenstein
maar...die is al eens eerder geweest:
http://wiki.fok.nl/index.(...)_Wereld_Editie/lijst
zou je een andere willen plaatsen?
is goed!quote:Op maandag 31 maart 2008 14:26 schreef Maizena het volgende:
The Qol Sharif Mosque, Kazan - largest in RUSSIA
quote:Op maandag 31 maart 2008 23:15 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
New Holland Island, St Petersburg Rusland
New Holland Island was created in 1720, when the newly-built Kryukov Canal and Admiralty Canal connected the Moika River with the Neva. The triangular island took its name after a number of canals and shipbuilding facilities that rendered its appearance similar to Amsterdam.
(on my own!)
Wat erg heeft geholpen was "The GeoInformation Group" onderaan in beeld, die info laat ik meestal weg omdat het in een aantal gevallen uniek kan zijn voor de locatie.quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:56 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Zo, da's snel!![]()
En ik maar denken dat ie best wel eens moeilijk zou kunnen zijn.
Om precies te zijn: het ligt op het Île de Puteaux, in de Seine, Parijs en maakt deel uit van het Parc Indépartemental Des Sports. Wel een apart sportcomplex, "erboven" zit nog zo'n eiland met een groot sportveld.
is goed!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:14 schreef zeefname het volgende:
Dat is dit eiland Sao Miguel in de Atalntische Oceaan van de Azoren eilanden groep
quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:14 schreef redunzl het volgende:
Wat erg heeft geholpen was "The GeoInformation Group" onderaan in beeld, die info laat ik meestal weg omdat het in een aantal gevallen uniek kan zijn voor de locatie.
(Zoals aerodata voor nederland en aerowest\geocontent voor duitsland)
Bij GeoInformation ga ik al snel richting Parijs.
Er staat geen edit-tijd bij mijn post, dus ik weet niet of jij eerder postte dan dat ik 'm aanpaste? Ik denk het wel eigenlijk, dus jij mag een nieuwe plaatsenquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:12 schreef redunzl het volgende:
Fort York, Toronto, Canada
http://en.wikipedia.org/wiki/Fort_York
vreemd dat er geen edit-tijd bijstaatquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:25 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Er staat geen edit-tijd bij mijn post, dus ik weet niet of jij eerder postte dan dat ik 'm aanpaste? Ik denk het wel eigenlijk, dus jij mag een nieuwe plaatsen
Before the city was named Toronto, it was called York. Fort York is one of the few historic military grounds in Canada.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:11 schreef Harmen1984 het volgende:
Zonder te zoeken gok ik op Toronto
-edit-
Met zoeken kom ik op Fort York, Toronto
quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:12 schreef redunzl het volgende:
Fort York, Toronto, Canada
http://en.wikipedia.org/wiki/Fort_York
Ben er wel eens geweest, en de verhoogde snelweg + waterfront herken je meteenquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:39 schreef redunzl het volgende:
[..]
vreemd dat er geen edit-tijd bijstaat![]()
ik zag idd na mijn post bij jou alleen de eerste regel staan, even later kwam de edit erbij.
Ik heb gezocht op historische forten, wel knap dat je zo snel Toronto herkent.
Knap hoor, hoe heb je hem gevonden? Ik heb ik weet niet hoeveel plaatsen bekeken in zuid-en midden amerika, maar natuurlijk net niet deze.quote:
Heb je daar ook gekekn omdat de schaduw anders is dan op het noordelijke halfrond?quote:Op woensdag 2 april 2008 09:51 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
Knap hoor, hoe heb je hem gevonden? Ik heb ik weet niet hoeveel plaatsen bekeken in zuid-en midden amerika, maar natuurlijk net niet deze.
Het leek inderdaad erg sterk op midden of zuid-amerika. Daarna gewoon de grote steden bekeken en dan kun je toch al vrij snel zien of de kleur/richting van de straten overeenkomt of nietquote:Op woensdag 2 april 2008 09:51 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
Knap hoor, hoe heb je hem gevonden? Ik heb ik weet niet hoeveel plaatsen bekeken in zuid-en midden amerika, maar natuurlijk net niet deze.
helemaal goed!quote:
Dat is correctquote:Op woensdag 2 april 2008 14:05 schreef redunzl het volgende:
Royal Palace, Oslo, Noorwegen
dat is 'm !quote:Op woensdag 2 april 2008 19:33 schreef zeefname het volgende:
Quaid-e-Azam's Tomb in Karāchi, Pakistan
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:38 schreef _jero_ het volgende:
Royal Palace, Manama, Bahrein
[ afbeelding ]
Aéroport Toulouse Blagnac?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:21 schreef _jero_ het volgende:
Ik weet niet of die headquarter op de foto staat.. eigenlijk zocht ik wat anders wat daar ook is.. (de foto is slechts een kleine weergave van het geheel daar).
Dat is inderdaad correct. De vliegtuigen voor de hal zijn volgens mij A330's (te zien aan de wingflaps). Iets verderop staan wel een aantal A380's op het vliegveld (niet op de foto).quote:Op donderdag 3 april 2008 12:41 schreef DeeBee het volgende:
Aan de Beluga's te zien die er rechts staan is dit een assembly line van een van hun modellen (o.a. zou dat ook de A380 kunnen zijn natuurlijk, maar de toestellen die buiten deze hal staan zijn kleinere modellen volgens mij...A320/A330 of zo).
De vliegtuigen zijn vrij groot die ervoor staan, dus een A320 kan het niet zijn. De A340 heeft 4 motoren en je ziet maar 2 ophangbeugels, en de winglets (dat bedoelde ik inderdaadquote:Op donderdag 3 april 2008 15:44 schreef DeeBee het volgende:
Wow, netjes als je aan de flaps kan zien dat het een A330 is (of bedoel je de winglets?).Zo vliegtuigen-gek ben ik ook weer niet, ook al studeer ik aerospace engineering.
...
Je ziet nog net een deel van de pylons onder de vleugel vandaan steken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:31 schreef _jero_ het volgende:
[..]
De vliegtuigen zijn vrij groot die ervoor staan, dus een A320 kan het niet zijn. De A340 heeft 4 motoren en je ziet maar 2 ophangbeugels, en de winglets (dat bedoelde ik inderdaad) vind ik wel een beetje specifiek voor de A330. En aan de achterkant van de vleugels zie je 4 van die uitstekels (weet de naam hiervoor niet), en de A340 heeft er 5
Volgens Google Maps is alles, van A t/m E van Mugabequote:Op zaterdag 5 april 2008 12:56 schreef redunzl het volgende:
State House Harare
Official residence of the president of Zimbabwe.
idd ja, hopelijk binnenkort niet meerquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:11 schreef Maizena het volgende:
Volgens Google Maps is alles, van A t/m E van Mugabe
quote:Op zondag 6 april 2008 21:33 schreef Maizena het volgende:
Geef es een hintje? Heb jij het faillissement al?
sorry, kwam er niet meer aan toe gisteravondquote:Op maandag 7 april 2008 00:12 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Faillisement was niet zo moeilijk, deze foto wel!
Hééééél graag een hintje
da's goedquote:Op maandag 7 april 2008 09:17 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Om precies te zijn:
The National Botanic Garden of Wales
Llanarthne
Carmarthenshire
SA32 8HG
De haven van Valencia.quote:
Hmm, dat is ook onhandig...raad ik er ook weer eens eentje had hij eigenlijk niet geplaatst mogen worden...quote:
Klopt!quote:Op maandag 7 april 2008 10:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De haven van Valencia.
Laatst nog opgezocht om eens te kijken waar dat F1-circuit komt te lopen...
geen probleem, het is onderhand al weer 2 opgaven terug gebeurdquote:Op maandag 7 april 2008 10:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook onhandig...raad ik er ook weer eens eentje had hij eigenlijk niet geplaatst mogen worden...
Die opmerking van Redunzl sloeg toch op Volgograd?quote:Op maandag 7 april 2008 10:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook onhandig...raad ik er ook weer eens eentje had hij eigenlijk niet geplaatst mogen worden...
ik heb het nog even opgezocht, het was m'n eerste opgave!quote:Op maandag 7 april 2008 11:14 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Laat maar, ik weet het al (pag. 1 van dit topic)
Ik vergeet steeds eerst even te kijken![]()
Voor de goede orde, Volgograd was dus al geweest en Valencia niet.
Plaats jij een nieuwe DeeBee?
Carthagoquote:Op maandag 7 april 2008 11:16 schreef DeeBee het volgende:
Jaja, ik weet het...Valencia was gewoon een prima opgave.
Welke (historische) stad bevond zich op deze plek?
Had al gedacht dat hij niet zo moeilijk zou zijn.quote:
Jemig dat was in okt 2006!quote:ik heb het nog even opgezocht, het was m'n eerste opgave!
is goed!quote:
O ja, was het alweer vergeten. No problem.quote:Op maandag 7 april 2008 14:20 schreef DeeBee het volgende:
Ja, maar je hebt er eentje geraden die al was geweest...die is dan geen punt waard natuurlijk...
Ja, vast welquote:Op maandag 7 april 2008 14:25 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Speelde Harmen1984 in oktober 2006 al mee?
Hij mag van mij prima het punt hebben hoor, omdat hij in dit geval toen nog niet meespeelde en ik heus wel geloof dat hij hem gewoon wist (en niet omdat hij een keer eerder al was geweest)...quote:Op maandag 7 april 2008 14:25 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Speelde Harmen1984 in oktober 2006 al mee?
Klopt!quote:Op maandag 7 april 2008 17:32 schreef _jero_ het volgende:
Meyer Werft, Papenburg, Duitsland
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Meyer_Werft
kwam er idd net achter dat het ook wel een beetje op Bangkok leek toen ik daar zat rond te kijken , daarna was het snel gevondenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:26 schreef _jero_ het volgende:
Midden of Zuid-Amerika is niet goed, is aardig uit de richting
Dit is correctquote:Op woensdag 9 april 2008 12:33 schreef redunzl het volgende:
sorry,
Saigon Notre-Dame Basilica in Ho Chi Minh City, Vietnam
http://en.wikipedia.org/wiki/Saigon_Notre-Dame_Basilica
dankjewel, heb wel een tijd op de verkeerde plek lopen zoekenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:18 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Nou, 't is in ieder geval ver van m'n bed. Bangkok, dat had ik echt nooit gevonden.
Gefeliciteerd redunzl!
Ga eens bij hulp en hints kijken...dan heb je 'm zoquote:Op woensdag 9 april 2008 13:41 schreef redunzl het volgende:
[..]
nu dat faillissement nog![]()
ik krijg het niet uit de oude archieven van de KB, waarschijnlijk verkeerde zoektermen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |