quote:Op maandag 24 maart 2008 23:22 schreef redunzl het volgende:
Strandfontein sewage works bij Kaapstad, Zuid-Afrika
haha, geen birdwatcher, ik weet het verschil tussen een mus en een ekster,quote:Dat was snel! Hij stond nog niet in de lijst...Of ben je "Birdwatcher"
![]()
is goed!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:40 schreef _jero_ het volgende:
Safaripark Beekse Bergen, Nederland
(had ik laatst bekeken aangezien ik er binnenkort heen wil)
Is het erg leuk? Ben wel benieuwd eigenlijk, en is het leuker om de wandelsafari te doen of de auto/bus?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:43 schreef redunzl het volgende:
[..]
is goed!![]()
ben er gisteren geweest, het safari-gevoel was nogal ver te zoeken tussen de sneeuwbuien door![]()
...
Wij waren nu met de safaribus, dat duurt ongeveer 2 maal 3 kwartier, bij de eerste tocht word je na een paar stops bij dieren afgezet bij een restaurant (met oa speeltuin en roofvogelshow). Je kunt dan zelf weer kiezen wanneer je weer op de bus naar het vertrekpunt stapt. Een jaar of 5 geleden heb ik dezelfde route met eigen auto gedaan, je mist dan wel de info die je in de bus krijgt, vond ik eerlijk gezegd wel interessant.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:59 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Is het erg leuk? Ben wel benieuwd eigenlijk, en is het leuker om de wandelsafari te doen of de auto/bus?
[ afbeelding ]
redunzl +1quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:42 schreef redunzl het volgende:
Phnom Penh Royal Palace & Silver Pagoda, Cambodja
Ik ben nog niet zo oud dat ik 20 jaar airmiles heb kunnen sparen voor 1 kaartjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:45 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Wat ik het leukste vond is wandelend naar de roofvogelshow, met de bus terug, en dan het hele park nog eens doorrijden met de auto. De bootsafari vond ik persoonlijk niets aan.
Veel plezier!
ps Als je genoeg airmiles hebt, kan je daar ook kaarten voor "kopen".
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:52 schreef Maizena het volgende:
The church Sv.Kliment Ohridski,Skopje, Macedonie
dat is 'm !quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:53 schreef Maizena het volgende:
The church Sv.Kliment Ohridski,Skopje, Macedonie
quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:27 schreef redunzl het volgende:
nou, nu al hebbes met sword + park
Wars of America monument, Military Park, Newark, USA
Gutzon Borglum , de man achter Mount Rushmore (lees ik netquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:50 schreef Maizena het volgende:
[..]
Heel goed. (beetje te makkelijk zeker, weet je ook wie het heeft gemaakt?)
Dacht ik er ook weer eens eentje te weten (ook met de woorden "park" en "sword",) ben ik veel te laatquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:27 schreef redunzl het volgende:
nou, nu al hebbes met sword + park
Wars of America monument, Military Park, Newark, USA
is goed!quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:26 schreef _jero_ het volgende:
The Deep (aquarium), in Kingston upon Hull, Engeland
Hey Harmen1984, ltnsquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:23 schreef Harmen1984 het volgende:
Centre Pompidou, Parijs
quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:19 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
Dacht ik er ook weer eens eentje te weten (ook met de woorden "park" en "sword",) ben ik veel te laat
Ik was hem trouwens al eens eerder, geheel toevallig, tegengekomen tijdens een vraag bij NKC.
[ afbeelding ]
da's leuk!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:47 schreef zonnetjeinhuis het volgende:Lang leve Serendip
![]()
Ik sta er al ingeschreven, nu jullie nog!
www.serendip.nu
Wel opschieten, 4 april gaan we weer beginnen
Goed zoquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:47 schreef zonnetjeinhuis het volgende:Lang leve Serendip
![]()
Ik sta er al ingeschreven, nu jullie nog!
www.serendip.nu
Wel opschieten, 4 april gaan we weer beginnen
Klopt!quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:44 schreef redunzl het volgende:
Ponte Vittorio Emanuele I and Gran Madre di Dio Church
Torino, Italië
de eerste 250 punten zijn binnen!quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:02 schreef Maizena het volgende:
Oooh, wat mooi...
(heb je de test-vraag al gezien???)
Goed gedaan...Het het wordt alleen nog maar leuker...quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:29 schreef redunzl het volgende:
[..]
de eerste 250 punten zijn binnen!![]()
oh ja... het is een test vraag![]()
goed bedacht, had er nog niet eerder van gehoord
is helemaal goed!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:19 schreef Maizena het volgende:
The Tower of Hercules (Torre de Hércules), is an ancient Roman lighthouse located on a peninsula about 1.5 miles (2.4 kilometers) of the center of the city of A Coruña, Galicia, in present-day northwestern Spain. The lighthouse is almost 1900 years old, standing 185 feet (57 meters) high, overlooking the North Atlantic coast of Spain. It is the oldest active Roman lighthouse in the world.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |