Ik keur dit goed, want ik heb zelf ook niet kunnen vinden wat het isquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:16 schreef redunzl het volgende:
dat maakt het een stuk makkelijker![]()
Tashkent, Uzbekistan
Op Wikipapia gevonden: Mirobod Marketplace (Ik zocht al naar een shopping center),quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:37 schreef redunzl het volgende:
geen idee wat het is, kan zelfs geen foto vinden op Tashkent pyramid etc.![]()
google maps geeft "probably a convention center" aan
is goed!quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:12 schreef Maizena het volgende:
Alnwick Castle, Northumberland.
To Harry Potter fans this is the place where Harry first learnt to fly.
Alnwick is most well known for its historic castle, Alnwick has become the home of the first and second Harry Potter films and even the second Robin Hood film.
Ik dacht al dat ik iets herkende
Je bent een heldquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:13 schreef Maizena het volgende:
[..]
Op Wikipapia gevonden: Mirobod Marketplace (Ik zocht al naar een shopping center),
Also known as Gospitalniy (because of military hospital nearby).
Was rebuilt in 1995.
The residents and guests of Tashkent can now appreciate the reconstructed bazaars Eski Juva, Oloy Bozori, Mirobod Bozori, Yunusobod Bozori, Parkent Bozori and others. Their vast trading grounds are now in excellent condition; they are protected from sun and precipitation by domes. Many new stalls now appear under the huge shelters and in spacious pavilions. The bazaars are equipped with powerful refrigerators, storage areas, small-scale mechanisms; good sanitary service is available.
Het is dus één van de overdekte Bazaars in Tashkent.
En kijk eens wat ze er verkopen!!! Toevallig hè![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:13 schreef redunzl het volgende:
TelstraClear Pacific Events Centre, Manukau city, Nieuw Zeeland
de stad is goed!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:45 schreef _jero_ het volgende:
Gokje, omdat ik de locatie al tig keer afgezocht heb maar dit gebouw nog niet heb kunnen vinden. Qua kleur komt het overeen, is het het hoofdkantoor van CERN bij Geneve?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het hoofdkantoor Rode kruis- Rode kruis museum
klopt helemaal!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:13 schreef _jero_ het volgende:
Gebouw van de verenigde naties in Geneve
Is helemaal goedquote:Op zondag 16 maart 2008 22:53 schreef DeeBee het volgende:
Sheremetyevo International Airport, Moskou, Rusland.
Photobucket is echt top, er zit sinds kort ook een edit-functie bijquote:Op maandag 17 maart 2008 13:02 schreef Maizena het volgende:
Ik heb net ontdekt dat al mijn plaatje zijn verdwenen
Van xs.to-hosting mag ik niets van Google maps e.d. plaatsen...
Ga ik toch maar naar Photobucket...
Ja, yahoo, ask.com en ms hebben ook zulke foto's. Alleen zijn die anders dan de Google foto's en aangezien dit een google quiz is moet je niet de andere gaan plaatsenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:55 schreef _jero_ het volgende:
Google maps laat geen foto's zien.. dus ik kan er nu geen plaatsen. Als iemand GE gebruikt en een opgave weet mag hij deze van mij plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |