Er staat geen edit-tijd bij mijn post, dus ik weet niet of jij eerder postte dan dat ik 'm aanpaste? Ik denk het wel eigenlijk, dus jij mag een nieuwe plaatsenquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:12 schreef redunzl het volgende:
Fort York, Toronto, Canada
http://en.wikipedia.org/wiki/Fort_York
vreemd dat er geen edit-tijd bijstaatquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:25 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Er staat geen edit-tijd bij mijn post, dus ik weet niet of jij eerder postte dan dat ik 'm aanpaste? Ik denk het wel eigenlijk, dus jij mag een nieuwe plaatsen
Before the city was named Toronto, it was called York. Fort York is one of the few historic military grounds in Canada.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:11 schreef Harmen1984 het volgende:
Zonder te zoeken gok ik op Toronto
-edit-
Met zoeken kom ik op Fort York, Toronto
quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:12 schreef redunzl het volgende:
Fort York, Toronto, Canada
http://en.wikipedia.org/wiki/Fort_York
Ben er wel eens geweest, en de verhoogde snelweg + waterfront herken je meteenquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:39 schreef redunzl het volgende:
[..]
vreemd dat er geen edit-tijd bijstaat![]()
ik zag idd na mijn post bij jou alleen de eerste regel staan, even later kwam de edit erbij.
Ik heb gezocht op historische forten, wel knap dat je zo snel Toronto herkent.
Knap hoor, hoe heb je hem gevonden? Ik heb ik weet niet hoeveel plaatsen bekeken in zuid-en midden amerika, maar natuurlijk net niet deze.quote:
Heb je daar ook gekekn omdat de schaduw anders is dan op het noordelijke halfrond?quote:Op woensdag 2 april 2008 09:51 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
Knap hoor, hoe heb je hem gevonden? Ik heb ik weet niet hoeveel plaatsen bekeken in zuid-en midden amerika, maar natuurlijk net niet deze.
Het leek inderdaad erg sterk op midden of zuid-amerika. Daarna gewoon de grote steden bekeken en dan kun je toch al vrij snel zien of de kleur/richting van de straten overeenkomt of nietquote:Op woensdag 2 april 2008 09:51 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
Knap hoor, hoe heb je hem gevonden? Ik heb ik weet niet hoeveel plaatsen bekeken in zuid-en midden amerika, maar natuurlijk net niet deze.
helemaal goed!quote:
Dat is correctquote:Op woensdag 2 april 2008 14:05 schreef redunzl het volgende:
Royal Palace, Oslo, Noorwegen
dat is 'm !quote:Op woensdag 2 april 2008 19:33 schreef zeefname het volgende:
Quaid-e-Azam's Tomb in Karāchi, Pakistan
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:38 schreef _jero_ het volgende:
Royal Palace, Manama, Bahrein
[ afbeelding ]
Aéroport Toulouse Blagnac?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:21 schreef _jero_ het volgende:
Ik weet niet of die headquarter op de foto staat.. eigenlijk zocht ik wat anders wat daar ook is.. (de foto is slechts een kleine weergave van het geheel daar).
Dat is inderdaad correct. De vliegtuigen voor de hal zijn volgens mij A330's (te zien aan de wingflaps). Iets verderop staan wel een aantal A380's op het vliegveld (niet op de foto).quote:Op donderdag 3 april 2008 12:41 schreef DeeBee het volgende:
Aan de Beluga's te zien die er rechts staan is dit een assembly line van een van hun modellen (o.a. zou dat ook de A380 kunnen zijn natuurlijk, maar de toestellen die buiten deze hal staan zijn kleinere modellen volgens mij...A320/A330 of zo).
De vliegtuigen zijn vrij groot die ervoor staan, dus een A320 kan het niet zijn. De A340 heeft 4 motoren en je ziet maar 2 ophangbeugels, en de winglets (dat bedoelde ik inderdaadquote:Op donderdag 3 april 2008 15:44 schreef DeeBee het volgende:
Wow, netjes als je aan de flaps kan zien dat het een A330 is (of bedoel je de winglets?).Zo vliegtuigen-gek ben ik ook weer niet, ook al studeer ik aerospace engineering.
...
Je ziet nog net een deel van de pylons onder de vleugel vandaan steken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:31 schreef _jero_ het volgende:
[..]
De vliegtuigen zijn vrij groot die ervoor staan, dus een A320 kan het niet zijn. De A340 heeft 4 motoren en je ziet maar 2 ophangbeugels, en de winglets (dat bedoelde ik inderdaad) vind ik wel een beetje specifiek voor de A330. En aan de achterkant van de vleugels zie je 4 van die uitstekels (weet de naam hiervoor niet), en de A340 heeft er 5
Volgens Google Maps is alles, van A t/m E van Mugabequote:Op zaterdag 5 april 2008 12:56 schreef redunzl het volgende:
State House Harare
Official residence of the president of Zimbabwe.
idd ja, hopelijk binnenkort niet meerquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:11 schreef Maizena het volgende:
Volgens Google Maps is alles, van A t/m E van Mugabe
quote:Op zondag 6 april 2008 21:33 schreef Maizena het volgende:
Geef es een hintje? Heb jij het faillissement al?
sorry, kwam er niet meer aan toe gisteravondquote:Op maandag 7 april 2008 00:12 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Faillisement was niet zo moeilijk, deze foto wel!
Hééééél graag een hintje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |