Tss, hoe durf je zoiets op te schrijven egocentrische kloothommel.quote:Ik heb nog nooit een lichaamsdeel, zoals een vinger verloren, maar naar mijn mening moet dit dezelfde ervaring zijn als haarverlies/kaalheid.Iemand die zich hier in kan vinden?
En als je het er afscheert, ben je toch gewoon kaal? Of zie ik het verkeerd?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:10 schreef Adlermann het volgende:
Voor de mensen die de ziekte van TS vergelijken met normale kaalheid. zo ziet alopecia areata eruit:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:15 schreef Juztin_Case het volgende:
Een kale kop is stoer en evolutionair gezien een teken dat je voorloopt op andere mannen!
HAHAHAHAHAHAHAAHAHA.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:41 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat ik wel weet is dat ik het nooit zal accepteren. Ik ga een hbo opleiding doen maar ik ben van plan om te gaan knokken voor mijn propedeuse zodat ik naar de universiteit ga. Dit doe ik gewoon voor een groot deel zodat ik later een haartransplantie zou kunnen betalen
het raam uit?quote:Op maandag 17 maart 2008 12:43 schreef Re het volgende:
TS is al gevlogen geloof ik...
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:27 schreef GuyFawkes het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAAHAHA.
Ik nomineer jouw post bij deze voor de meest kansloze reply van het jaar 2008. Echt ontzettend triest.
en jouw reply als de meest kansloze relpy van 2008?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:27 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAAHAHA.
Ik nomineer jouw post bij deze voor de meest kansloze reply van het jaar 2008. Echt ontzettend triest.
Doe eens een voorstel. Ik kan ook niets beters verzinnen bij het lezen van een dergelijke postquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:32 schreef Re het volgende:
[..]
en jouw reply als de meest kansloze relpy van 2008?
dat kan best constructiever dacht ik...
Jij hoeft niet kaal te worden als je dat niet wilt.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:41 schreef Ziewoarut het volgende:
Mijn vader begon bijvoorbeeld al op zijn 23ste te kalen, daarom ben ik ook heel erg bang om kaal te worden terwijl aan mijn haar op het moment nog niets mankeert.
die jongen heeft ook een soort OCD of body dysmorphic iets, daar kun je met een vorm van therapie best wel uitkomen dunkt mequote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Doe eens een voorstel. Ik kan ook niets beters verzinnen bij het lezen van een dergelijke post
Nee jij als vrouw je verplaatst hierin...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Doe eens een voorstel. Ik kan ook niets beters verzinnen bij het lezen van een dergelijke post
Was even vergeten wat voor een mierenneukers hier op Fok! zitten wat uitspraken betreft, voor deze mensen:quote:Op maandag 17 maart 2008 23:27 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAAHAHA.
Dan nog is het te triest voor woorden...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:36 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Was even vergeten wat voor een mierenneukers hier op Fok! zitten wat uitspraken betreft, voor deze mensen:
Ik ga natuurlijk niet ALLEEN maar daarom naar de uni. Het is gewoon een extra steuntje, snapje?
Nee oke, dan is het niet kansloos.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:36 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Was even vergeten wat voor een mierenneukers hier op Fok! zitten wat uitspraken betreft, voor deze mensen:
Ik ga natuurlijk niet ALLEEN maar daarom naar de uni. Het is gewoon een extra steuntje, snapje?
nou vooruit danquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:50 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Nee oke, dan is het niet kansloos.Ongeloofelijk triest, hoor.
En nee, ik ga het níet onderbouwen. En nee, ik ga het níet anders verwoorden.
Heb ik ookquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:42 schreef Q. het volgende:
Je moet wel een heel goed leven hebben als zoiets futiels het ergste is wat er in je leven aan de hand is.
Ik hoop het. En ik hoop dat Ziewoarut erachteraan springt.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:31 schreef APK het volgende:
Zelfs een 'killer body' is helemaal niet nodig.
Gewoon niet zeiken.
Maar de TS is waarschijnlijk al onder een trein gesprongen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:58 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik hoop het. En ik hoop dat Ziewoarut erachteraan springt.
Was ik maar zo stoer als GuyFawkes, dan was het allemaal geen probleem voor mequote:[..]
Ik hoop het. En ik hoop dat Ziewoarut erachteraan springt.
Helaas, je kunt niet alles hebben. Jij hebt beeldig haar, ik ben stoer.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:38 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Was ik maar zo stoer als GuyFawkes, dan was het allemaal geen probleem voor me
TS is gone blijkbaar en wil niet geholpen worden heb ik het idee...quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:56 schreef kevin_ het volgende:
Hier zitten veel mensen die je kunnen helpen.
Haarweb.
Inderdaad.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:41 schreef Ziewoarut het volgende:
Kaalheid is het meest onderschatte psychische probleem voor mannen ben ik van mening en ik vind dat er meer aan dit probleem gedaan moet worden.
Nu met de tondeuse "standje 1" is het natuurlijk onzin om naar de kapper te gaan maar...quote:Op maandag 31 maart 2008 17:26 schreef dyna18 het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat het verliezen van je haar niet makkelijk is. Zelf zat ik het in het begin ook te ontkennen en te negeren. Toen op een gegeven moment ik zelfs korting ging krijgen van de kapper was het echter echt niet meer te ontkennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |