Hallo
Ik ben het met jullie eens dat er een hoop mannen zijn die geweldig staan met kaalheid (die zanger van Live, Ljunberg, Agassi enz.) Maar het is niet voor iedereen even makkelijk...
Als je je hele leven je haar kort hebt gehad/hebt gemillimeterd en je je schoonheid bijvoorbeeld uit iets anders haalt (een mooi lichaam bijvoorbeeld) en dit kapsel past bij je stijl zal je het denk ik niet zo heel erg vinden.
Maar er zijn ook mensen die hun schoonheid juist voor een groot deel uit hun kapsel halen. Mijn theorie is dat iedereen wel bepaalde schoonheden aan zijn uiterlijk heeft. De een heeft mooie ogen, de ander een mooi lichaam en de ander mooi haar.
Stel je bent iemand die zijn hele leven een appart mooi kapsel heeft gehad, ontzettend veel waarde hecht aan zijn kapsel en een groot deel van zijn schoonheid uit zijn kapsel haalt is het dan natuurlijk een ramp als je juist DAT verliest.
Snappen jullie me een beetje?
Ik zelf ben ook een jongen van 17 met redelijk lang donker krullend haar en veel meisjes vinden het prachtig. Ikzelf ben er ook blij mee en wil het absoluut niet kwijtraken maar...
In mijn familie komt nogal veel kaalheid voor
Mijn vader begon bijvoorbeeld al op zijn 23ste te kalen, daarom ben ik ook heel erg bang om kaal te worden terwijl aan mijn haar op het moment nog niets mankeert.
Maar toch, de angst om mijn haar kwijt te raken maakt me soms ook behoorlijk gek en ik heb dus 100% begrip voor de TS.
Wat ik wel weet is dat ik het nooit zal accepteren. Ik ga een hbo opleiding doen maar ik ben van plan om te gaan knokken voor mijn propedeuse zodat ik naar de universiteit ga. Dit doe ik gewoon voor een groot deel zodat ik later een haartransplantie zou kunnen betalen (of mischien heeft de techniek over 10 jaar nog wel wat beters te bieden

, wie weet wat ze dan al met stamcellen kunnen).
Kaalheid is het meest onderschatte psychische probleem voor mannen ben ik van mening en ik vind dat er meer aan dit probleem gedaan moet worden.