Dus is het de vraag in hoeverre hij kaal is...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:11 schreef Adlermann het volgende:
OH voor de mensen die het niet weten, alopecia areata is een a uto imuun ziekte. Kan vrouwen en mannen overkomen. Imuunsysteem valt dan het haar aan. Sommige mensen hebben 2 maanden 1 klein kaal plekje, andere verliezen al het lichaamshaar in een week ofzo.
it's not worth splitting hairs over...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:26 schreef Seneca het volgende:
Tja, ik zou me ook de haren uit het hoofd trekken als ik zo'n probleem had als jij. Het is een harige situatie. Maar hoe dan ook, er zou geen haar op mijn hoofd zijn die er aan zou denken om zelfmoord plegen. Al scheelt de stap tussen een depressie en zelfmoord maar een haartje, natuurlijk. Het enige wat ik kan zeggen is: blijf niet met je handen in het haar zitten!
Wehehe. Een mod verliest wel zijn haren, maar niet zijn strekenquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:26 schreef Seneca het volgende:
Tja, ik zou me ook de haren uit het hoofd trekken als ik zo'n probleem had als jij. Het is een harige situatie. Maar hoe dan ook, er zou geen haar op mijn hoofd zijn die er aan zou denken om zelfmoord plegen. Al scheelt de stap tussen een depressie en zelfmoord maar een haartje, natuurlijk. Het enige wat ik kan zeggen is: blijf niet met je handen in het haar zitten!
Tja, uit ervaring weet ik dat het vervelend is. Maar het is maar haar. Ik heb zelf lang haar, maar ik moet nu ook kaal scheren. Mijn baard is voor 2/3 uitgevallen, hoofdhaar inmiddels ook ranzig uitgevallen. So be it. Je kan twee dingen doen ermee zitten en er niet mee zitten. Het is niet zo dat je er last van hebt qua gezondheidredenen. Vertel dat aan de mensen die lupus/chron/suikerziekte/ etc hebben. Die zouden meestal per direct ruilen!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:26 schreef Seneca het volgende:
Laten we elkaar nu niet in de haren vliegen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:35 schreef Re het volgende:
ja en nu weer ontopic![]()
want van een kale kip is het moeilijk plukken...
Je wordt wel kaal waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:04 schreef RounderX het volgende:
als ik met een psycholoog praat ben ik bang dat ik hem iets aan doe.. ik hoef niet het verhaal te horen van het zit tussen je oren.. je wordt helemaal niet kaal, je denkt dat je kaal wordt..
Geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:38 schreef Seneca het volgende:
[..]
Laten we elkaar nu niet in de haren vliegen.
Je bent zelf geen haar beterquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Eh, we zouden toch weer ontopic gaan?
Hou eens op met die haarkloverij
een haarscherpe opmerking...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Eh, we zouden toch weer ontopic gaan?
Hou eens op met die haarkloverij
Jij legt hem anders ook geen haarbreed in de wegquote:
ik heb dan ook haar op mijn tandenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:52 schreef Seneca het volgende:
[..]
Jij legt hem anders ook geen haarbreed in de weg
Daar is geen haar van aan.quote:
Haha, ja oke dat kan wel zo zijn, maar daarom was de schok des te groter toen ik het ontdekte.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:12 schreef APK het volgende:
[quote]Dat vind ik zo'n rare redenatie.
Als het aan de achterkant uitdunt zie je het tenminste zelf niet in de spiegel.
Like duh.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:06 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Je bent niet die jongen met het blauwe haar in een ultieme camouflage-actie...toch ? zegalsjeblieft dat het niet zo is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |