Heb ik ookquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:42 schreef Q. het volgende:
Je moet wel een heel goed leven hebben als zoiets futiels het ergste is wat er in je leven aan de hand is.
Ik hoop het. En ik hoop dat Ziewoarut erachteraan springt.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:31 schreef APK het volgende:
Zelfs een 'killer body' is helemaal niet nodig.
Gewoon niet zeiken.
Maar de TS is waarschijnlijk al onder een trein gesprongen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:58 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik hoop het. En ik hoop dat Ziewoarut erachteraan springt.
Was ik maar zo stoer als GuyFawkes, dan was het allemaal geen probleem voor mequote:[..]
Ik hoop het. En ik hoop dat Ziewoarut erachteraan springt.
Helaas, je kunt niet alles hebben. Jij hebt beeldig haar, ik ben stoer.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:38 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Was ik maar zo stoer als GuyFawkes, dan was het allemaal geen probleem voor me
TS is gone blijkbaar en wil niet geholpen worden heb ik het idee...quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:56 schreef kevin_ het volgende:
Hier zitten veel mensen die je kunnen helpen.
Haarweb.
Inderdaad.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:41 schreef Ziewoarut het volgende:
Kaalheid is het meest onderschatte psychische probleem voor mannen ben ik van mening en ik vind dat er meer aan dit probleem gedaan moet worden.
Nu met de tondeuse "standje 1" is het natuurlijk onzin om naar de kapper te gaan maar...quote:Op maandag 31 maart 2008 17:26 schreef dyna18 het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat het verliezen van je haar niet makkelijk is. Zelf zat ik het in het begin ook te ontkennen en te negeren. Toen op een gegeven moment ik zelfs korting ging krijgen van de kapper was het echter echt niet meer te ontkennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |