Dit is natuurlijk geen vergelijking he. Het verliezen van een vinger zal je belemmeren in je dagelijkse gang van zaken, neem bijvoorbeeld schrijven als voorbeeld. Je zal een hoop moeten aankloten in het begin om de pen weer goed vast te houden (mocht je bijv je wijsvinger kwijtraken).quote:Ik heb nog nooit een lichaamsdeel, zoals een vinger verloren, maar naar mijn mening moet dit dezelfde ervaring zijn als haarverlies/kaalheid.Iemand die zich hier in kan vinden?
hehe, wat dat betreft ben ik het met de TS eens.. er zijn GEEN maar dan ook echt GEEN goede middelen tegen haar uitval.. al die middelen die er op de markt zijn zijn er alleen maar om je haar te beschermen tegen uitvallen, niet om nieuw haar op je kop te kweken.. Ook zijn transplantaties veel te duur of niet goed werkend.. Maar dat neemt niet weg dat de TS een psycholoog moet gaan zoeken, want alleen om een beetje een glimmende kop al suicidaal worden is een beetje overdreven.. Dan had ik ook al in een kist van gevoerd vurenhout moeten liggenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:52 schreef Misanthroopia het volgende:
Medicijnen tegen haaruitval, haarimplantaten of kaal scheren. Opties genoeg. Kennelijk zit je er nog niet zo erg mee dat je maatregelen bent gaan opzoeken. Doe dat, ga lekker fitnessen en over 2 jaar lopen er weer 300 vrouwen achter je aan.
Klopt, maar dan hoeft hij tenminste niet keer op keer een haarimplantaat aan te laten brengen - eenmaal is genoeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, wat dat betreft ben ik het met de TS eens.. er zijn GEEN maar dan ook echt GEEN goede middelen tegen haar uitval.. al die middelen die er op de markt zijn zijn er alleen maar om je haar te beschermen tegen uitvallen, niet om nieuw haar op je kop te kweken..
Volgens mij zijn daar de meningen over verdeeld. Het getranplanteerde haar zal niet een dikke bos zijn, maar blijft wel je hele leven bij je. Dat het te duur is... tja das maar wat je over hebt voor je ijdelheid.quote:Ook zijn transplantaties veel te duur of niet goed werkend..
Ben ik met je eens (ook al ben ik geen psycholoog).quote:Maar dat neemt niet weg dat de TS een psycholoog moet gaan zoeken, want alleen om een beetje een glimmende kop al suicidaal worden is een beetje overdreven.. Dan had ik ook al in een kist van gevoerd vurenhout moeten liggen
En dat dus.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:43 schreef Re het volgende:
er zijn toch wel wat medicijnen zoals propecia. Verder zou ik eens een afspraak maken met een psycholoog omdat je een nogal verwrongen zelfbeeld hebt gecreeerd en dat dit beeld niet echt een suicidaal gedachtenpatroon hoort op te wekken.
Hhmhm ja, want alle mensen zijn net als jou huisarts en het is de taak van een psycholoog om te zeggen dat het tussen je oren zit.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:04 schreef RounderX het volgende:
als ik met een psycholoog praat ben ik bang dat ik hem iets aan doe.. ik hoef niet het verhaal te horen van het zit tussen je oren.. je wordt helemaal niet kaal, je denkt dat je kaal wordt.. bla bla bla.. had bijna die huisarts van mij in elkaar geramd.. hij lachte me gewoon uit, terwijl ik diep van binnen door het vuur ging...
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:06 schreef RounderX het volgende:
[..]
idd en dan raakt ie telkens vast en trek je weer je haren uit je kop..
ik was een keer bij een afro kapper en die gast had best wel een goeie tondeuse.. hij stopte er zeg maar van die scheermesjes in.. dus bij elke klant weer een nieuw scheermesje.. wat is dat eigenlijk voor een tondeuse.. hij scheerde wel perfect moet ik zeggen.
Reageer dan gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:13 schreef Evil_Jur het volgende:
Jaja, en niemand begrijpt je, jij hebt het zoveel erger, blabla. Doe normaal...
http://www.youtube.com/watch?v=4nRNYG_xM2U
En hoe oud ben je?quote:
Als je het script van het verhaal van de psych al weet dan weet je dus ook hoe jij jezelf kunt helpen.. Ik snap dat dit echt een gigantisch probleem voor je is (mijn vriend heeft hetzelfde) dus ik snap ook echt wel hoe je je voelt. Maar zoals je zelf al zegt: je haar komt niet meer terug. Daarom is het dus tijd om iets aan je zelfbeeld te doen en daar kan een psycholoog je prima bij helpen..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:26 schreef RounderX het volgende:
ik krijgen er mijn haren niet mee terug.. en ik hoef het verhaal van die psycholoog waar ik het script al van weet niet aan te horen..
En vaak is een schop onder de kont precies wat ze nodig hebben...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:29 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet.
Het is altijd zo makkelijk om te oordelen over mensen die problemen hebben door dingen waar je je zelf niks bij voor kunt stellen.
Ja dat probeerde de huisarts van TS ook en dat heeft goed gewerkt zo te lezenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:36 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
En vaak is een schop onder de kont precies wat ze nodig hebben...
en vind je mij knapquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:41 schreef thaleia het volgende:
Ik ken twee mannen jonger dan 30 die kaal zijn en die worden in mijn vriendenkring gezien als knap. Volgens mij vinden ze dat zelf ook wel als ze in de spiegel kijken. Misschien was het anders toen ze 18 waren en de kaalheid begon op te komen, maar de situatie is nu zo dat ze er totaal niet onder lijden en het bijdraagt tot hun coolheidHopelijk is dat voor jou over niet al te lange tijd ook zo.
Het maakt jou nogal oud.quote:
je zit met zelfmoord gedachtes knul, die psycholoog is er inderdaad niet om je haar terug te krijgen maar te voorkomen dat je straks onder de zoden ligt...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:26 schreef RounderX het volgende:
ik krijgen er mijn haren niet mee terug.. en ik hoef het verhaal van die psycholoog waar ik het script al van weet niet aan te horen..
En daarbij hoef je ook niet bang te zijn dat er geen vrouw meer op je zal vallen want er zijn legio vrouwen die vallen op kale mannen....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:41 schreef thaleia het volgende:
Ik ken twee mannen jonger dan 30 die kaal zijn en die worden in mijn vriendenkring gezien als knap. Volgens mij vinden ze dat zelf ook wel als ze in de spiegel kijken. Misschien was het anders toen ze 18 waren en de kaalheid begon op te komen, maar de situatie is nu zo dat ze er totaal niet onder lijden en het bijdraagt tot hun coolheidHopelijk is dat voor jou over niet al te lange tijd ook zo.
ja, het is echt vreselijk. Andere mensen moeten een ouder, broer of zus begraven op jonge leeftijd, zijn terminaal ziek, verlamd, misbruikt of mishandeld en uitgerekend jij moet door het leven met een kalend hoofd!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:33 schreef RounderX het volgende:
Ieder dag denk ik weer bij mezelf, waarom moet dit juist weer mij overkomen
Egoist.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:33 schreef RounderX het volgende:
Ieder dag denk ik weer bij mezelf, waarom moet dit juist weer mij overkomen
En de kindertjes in Afrika die hebben pas wat te klagenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
ja, het is echt vreselijk. Andere mensen moeten een ouder, broer of zus begraven op jonge leeftijd, zijn terminaal ziek, verlamd, misbruikt of mishandeld en uitgerekend jij moet door het leven met een kalend hoofd!
quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:33 schreef Re het volgende:
hoe minimaal belangrijk het ook kan zijn voor velen, TS heeft er issues mee, en dat is niet gezond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |