abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57147646
Ik heb de afgelopen 2 jaar 2 tondeuses versleten, en ik wil graag een goeie tondeuse hebben, zoals die bij de kappers.. Ik heb zeg maar een tijdje terug bij de Kijkshop een van de betere tondeuses gekocht, maar heb er spijt van.. Ik weet het niet maar het lijkt mij dat de tondeuses in de winkels net speelgoed zijn, en dat ze bij de kapper altijd een betere tondeuse hebben.. Die tondeuse die ik had gekocht leek net zo een aluminium plastic ding.. Weet iemand waar ik zo een goeie kapperstondeuse voor je haar kan kopen van goede kwaliteit?
  dinsdag 4 maart 2008 @ 13:44:49 #3
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_57148690
tvp ik ben die goedkope prut ook zwaar zat. Als je haar ook maar iets te lang is loopt dat kut ding om de haverklap vast.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_57148842
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Ps2K het volgende:
tvp ik ben die goedkope prut ook zwaar zat. Als je haar ook maar iets te lang is loopt dat kut ding om de haverklap vast.
idem, en dat hebben ze zo een klein kutborsteltje erbij gezet om die haren uit die tondeuse weg te vegen..
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:09:24 #5
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57150484
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 13:51 schreef RounderX het volgende:

[..]

idem, en dat hebben ze zo een klein kutborsteltje erbij gezet om die haren uit die tondeuse weg te vegen..
En dat heb ik dus ook.. Goedkope klotetondeuses... Duurt veel te lang en blijft haken etc. Ik heb ook een goede nodig.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_57150747
Heb een goedkopen van Princess, 2 tientjes ofzo, geen klachten hier hoor, maar heb dan ook redelijk dun, en weinig, haar.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:38:10 #7
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57151111
Ik word dan wel grijs, maar heb wel heel dik haar en het is gewoon een grote volle bos waar die tondeuse overheen moet.. Das het probleem met de goedkope.. die gaan er niet makkelijk doorheen.
pi_57152846
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:38 schreef don-diablo het volgende:
Ik word dan wel grijs, maar heb wel heel dik haar en het is gewoon een grote volle bos waar die tondeuse overheen moet.. Das het probleem met de goedkope.. die gaan er niet makkelijk doorheen.
idd en dan raakt ie telkens vast en trek je weer je haren uit je kop..

ik was een keer bij een afro kapper en die gast had best wel een goeie tondeuse.. hij stopte er zeg maar van die scheermesjes in.. dus bij elke klant weer een nieuw scheermesje.. wat is dat eigenlijk voor een tondeuse.. hij scheerde wel perfect moet ik zeggen.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 17:16:41 #9
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57153016
Hhmm das interessant. Zo'n tondeuse die jij beschrijft heb ik nog nooit eerder gezien namelijk. Misschien moet je het eens vragen, ben wel benieuwd
pi_57162181
In mei 1998 bij de Kijkshop een Remmington tondeuse gekocht, gebruik hem één maal per week, prima machientje, koste toen 55 gulden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')