abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:24:07 #141
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57326422
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:21 schreef S-Two het volgende:
Positieve is wel dat je met Van Basten wellicht makkelijker "grote" namen of talenten binnehaalt.
Laten we het hopen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_57326484
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:23 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

We hebben het hier niet over een potje poker hoor. [afbeelding]
Nee.. maar daarom klopt het nog wel dat je niet het transfergeld precies overhoudt als je jaar in jaar uit niet presteert op Europees EN NATIONAAL niveau..

Ajax calculeert bepaalde inkomsten in en aan de hand daarvan geven ze geld uit.. komt het geld niet binnen maar geven ze het wel uit.. dan moet je het compenseren uit een ander potje..
pi_57326494
quote:
Positieve is wel dat je met Van Basten wellicht makkelijker "grote" namen of talenten binnehaalt.
Als trainer heeft hij nog niet veel bereikt maar misschien als om zijn naam dan.
pi_57326531
quote:
Daartegen overstaat nu de naam ajax die vroeger al bijna een garantie was dat een speler zelf wel wou komen, nu is dat 10x minder
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:32:43 #145
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_57326577
quote:
Klopt. En als de hand van de knip gaat (zoals aangegeven) zeker.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_57326599
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:32 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Klopt. En als de hand van de knip gaat (zoals aangegeven) zeker.
Nja ik denk dat Marco vast wel wat mag uitgeven.. maar het zullen geen exorbitante bedragen zijn denk ik..
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:37:29 #147
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_57326636
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Nja ik denk dat Marco vast wel wat mag uitgeven.. maar het zullen geen exorbitante bedragen zijn denk ik..
Er was toch aangegeven dat Van Basten een goed gevulde portomonnee kreeg om spelers mee te halen, of vergis ik me? Ik verwacht dat er, naar Nederlandse maatstaven, wel behoorlijk zal worden uitgegeven.
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:39:16 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57326668
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:37 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Er was toch aangegeven dat Van Basten een goed gevulde portomonnee kreeg om spelers mee te halen, of vergis ik me? Ik verwacht dat er, naar Nederlandse maatstaven, wel behoorlijk zal worden uitgegeven.
Zoiets had ik ook gezelen idd, en terecht, weg met de middelmaat..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_57326709
quote:

[..]

Klopt.
pi_57326738
quote:

[..]

Klopt inderdaad ook wel.. maar ja.. wat betekend dat? Ik heb echt zoiets van.. eerst zien dan geloven..
pi_57326778
quote:
Anastasiou stopt met voetballen
12 maart 2008 12:45

AMSTERDAM - Yannis Anastasiou is bezig aan zijn laatste seizoen als profvoetballer. De 35-jarige Griek speelt momenteel voor eerstedivisionist FC Omniworld, waar hij zijn aflopende contract niet zal verlengen.
ANP

Anastasiou kwam in de Eredivisie uit voor Ajax, Roda JC en Sparta Rotterdam. Hij werd eind september aangetrokken door Omniworld, nadat hij bij Sparta geen nieuw contract had kunnen afdwingen.

Bij de club uit Almere kwam de spits de laatste maanden weinig aan spelen toe. In totaal speelde hij er tien competitieduels en was daarin twee keer trefzeker.
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:45:26 #152
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_57326786
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Klopt inderdaad ook wel.. maar ja.. wat betekend dat? Ik heb echt zoiets van.. eerst zien dan geloven.. [ afbeelding ]
Betekent.

Maar je houding kan ik me goed voorstellen. Mooie praatjes hebben ze bij Ajax immers wel vaker. We zullen zien.
pi_57326829
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:45 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Betekent.

Maar je houding kan ik me goed voorstellen. Mooi praatjes hebben ze bij Ajax immers wel vaker. We zullen zien.
potatoe potatoe

Kijk naar de afgelopen transferperiodes.. we zouden zeker weten spelers halen.. en wat halen we allemaal.. Colin.. Urzaiz.. Silva (goede aankoop, maar niet de manier waarop)..

Enige positieve is Lindgren en de terugkeer van Perez (ookal maakt hij het nog niet helemaal waar)

Dus eerst zien dan geloven..
pi_57326848
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die heeft zijn geld wel opgebracht dacht ik zo.
pi_57326933
Aangezien Ajax al jaren bagger loopt, zou ik eens met spelers gaan praten die van een goed draaiend elftal komen. Wat zagen ze bij hun vorige club wel en bij Ajax niet? Zeker met een Perez kun je weer veel opsteken. Maar ook Lindgren en Silva zouden daarover mee kunnen praten.
pi_57326942
Yannis
pi_57327010
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:53 schreef Nashje het volgende:
Aangezien Ajax al jaren bagger loopt, zou ik eens met spelers gaan praten die van een goed draaiend elftal komen. Wat zagen ze bij hun vorige club wel en bij Ajax niet? Zeker met een Perez kun je weer veel opsteken. Maar ook Lindgren en Silva zouden daarover mee kunnen praten.
Ik denk dat je sowieso te horen zou krijgen dat er continuiteit is in de technische staf met de nadruk op de trainer. Daarom hoop ik ook echt dat van Basten vier jaar vol gaat maken.
pi_57327036
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:54 schreef Rumille het volgende:
Yannis
Prima aankoop geweest toch? Rustige vent in de kleedkamer, nooit een onvertogen woord. En hij heeft toch best wat nuttige goals gemaakt.
pi_57327111
pi_57327159
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Prima aankoop geweest toch? Rustige vent in de kleedkamer, nooit een onvertogen woord. En hij heeft toch best wat nuttige goals gemaakt.
Wie kan zich dit niet meer herinneren..
quote:
Ajax zeer moeizaam voorbij de Graafschap
Ajax heeft in een hele moeizame competitiewedstrijd in de Arena met 1-0 gewonnen van De Graafschap. Die goal kwam pas vier minuten voor tijd tot stand via een kopbal van Anastasiou. In de 34ste minuut werd het elftal van De Graafschap teruggebracht tot tien man. Kalezic werd van het veld gestuurd na een overtreding op Sneijder. Ajax had eigenlijk de gehele wedstrijd het balbezit. Tegen een stug verdedigend De Graafschap had de ploeg moeite om echte kansen te creeren. Toch waren die er meer dan voldoende. Tot twee keer toe werd om dubieuze redenen goals van Ajax afgekeurd. In de slotfase was het dan toch Anastasiou die de verlossing bracht met zijn kopbal, een moeizame maar verdiende overwinning van Ajax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')