Gaafquote:
quote:stelletje KRENTENBOLLEN
Kan ik die ook laten afdrukken op echt leerquote:en zelfs bestellen als poster.
5.4 Je erkent en stemt ermee in dat de bestanden, gegevens en/of materialen die je ter beschikking stelt aan Hyves gebruikt zullen worden door andere gebruikers van Hyves. Hyves aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor naleving door gebruikers van Hyves van deze gebruiksvoorwaarden. Je erkent dan ook dat de mogelijkheid aanwezig is dat de bestanden, gegevens en/of materialen die je beschikbaar stelt aan Hyves gebruikt worden op een manier die in strijd is met of niet voorzien is in deze gebruiksvoorwaarden. Hyves is niet aansprakelijk voor enige strijdig handelen door een derde met deze gebruiksvoorwaarden of enige wetsbepaling of ander onrechtmatig handelen van een derde.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:38 schreef Rikketik het volgende:
Even met betrekking tot die foto's; staat hier niet wat tussen?
Zelfde hier, voor het eerst een account aangemaaktquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:46 schreef reetveter het volgende:
Hoe post je op dat anit-geluloverdieren hyves dan ? kut hyves ik snap er niks van
Je bent toch te laat, want een mod is nu alles aan 't verwijderenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:46 schreef reetveter het volgende:
Hoe post je op dat anit-geluloverdieren hyves dan ? kut hyves ik snap er niks van
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:47 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Lid worden maar je moet eerst geaccepteerd worden sinds 5 minuten
Moet je lid worden van de anti dierenleed hyves.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:46 schreef reetveter het volgende:
Hihi ik heb haar getiktquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:54 schreef Dutch_Nelson het volgende:
http://wendy-vlinder.hyves.net/
Vriendin van maaike de internet veganist...
Wie doet het startschot?
Doe internet aangifte, of dreig er teminste mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |