Waarvan 99% er alleen maar lid van is om indruk te maken op hun vrienden. 'Kijk mij eens tegen dierenleed zijn.'quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:14 schreef Biefstuk het volgende:
We zitten wel fitti te maken met een hyves met 90000 leden
Die 90000 zullen toch niet allemaal zo gestoord zijn als maaike en dan? Mag ik hopen voor ze in ieder gevalquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:14 schreef Biefstuk het volgende:
We zitten wel fitti te maken met een hyves met 90000 leden
Eunt.quote::crazy: N.E.L.:crazy: (45)
vandaag, 17:28
Even tussendoor,
BIj het uploaden van foto's naar hyves aanvaart je dat vreemden jouw foto's mogen bekijken, downloaden en zelfs bestellen als poster.
Klik maar op een foto in uw foto album, onderaan het bewijs.
Gaafquote:
quote:stelletje KRENTENBOLLEN
Kan ik die ook laten afdrukken op echt leerquote:en zelfs bestellen als poster.
5.4 Je erkent en stemt ermee in dat de bestanden, gegevens en/of materialen die je ter beschikking stelt aan Hyves gebruikt zullen worden door andere gebruikers van Hyves. Hyves aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor naleving door gebruikers van Hyves van deze gebruiksvoorwaarden. Je erkent dan ook dat de mogelijkheid aanwezig is dat de bestanden, gegevens en/of materialen die je beschikbaar stelt aan Hyves gebruikt worden op een manier die in strijd is met of niet voorzien is in deze gebruiksvoorwaarden. Hyves is niet aansprakelijk voor enige strijdig handelen door een derde met deze gebruiksvoorwaarden of enige wetsbepaling of ander onrechtmatig handelen van een derde.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:38 schreef Rikketik het volgende:
Even met betrekking tot die foto's; staat hier niet wat tussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |