Zelfde hier, voor het eerst een account aangemaaktquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:46 schreef reetveter het volgende:
Hoe post je op dat anit-geluloverdieren hyves dan ? kut hyves ik snap er niks van
Je bent toch te laat, want een mod is nu alles aan 't verwijderenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:46 schreef reetveter het volgende:
Hoe post je op dat anit-geluloverdieren hyves dan ? kut hyves ik snap er niks van
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:47 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Lid worden maar je moet eerst geaccepteerd worden sinds 5 minuten
Moet je lid worden van de anti dierenleed hyves.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:46 schreef reetveter het volgende:
Hihi ik heb haar getiktquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:54 schreef Dutch_Nelson het volgende:
http://wendy-vlinder.hyves.net/
Vriendin van maaike de internet veganist...
Wie doet het startschot?
Doe internet aangifte, of dreig er teminste mee.quote:
Inderdaad dat zou ik ook doenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:00 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Doe internet aangifte, of dreig er teminste mee.
Ik had dit allang uitgeprint en ermee naar het bureau gereden.
Die gast naait zichzelf![]()
![]()
* gestoord gezin is ut *
Ik heb m'n topic voor vandaag gevonden...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:12 schreef TheZapster het volgende:Verbaasd me niets dat die vent van haar gescheiden is
Veganisten zijn een raar volkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:00 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Doe internet aangifte, of dreig er teminste mee.
Ik had dit allang uitgeprint en ermee naar het bureau gereden.
Die gast naait zichzelf![]()
![]()
* gestoord gezin is ut *
Zou je mij een enorm plezier willen doen door een email adres te publiceren van die mafkezen dan ga ik ze helemaal kapot spammen met vleesfoto'squote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:01 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb een screenshot van zijn bedreiging
Vader van die kinderen geloof ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:05 schreef Rikketik het volgende:
Leuk dit, die gasten naaien zichzelf.
Wie is die Taco eigenlijk?
Pas maar op staks gaan ze je bekogelen met soja-bonen. Of nou ja, bekogelen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:04 schreef Biefstuk het volgende:
Heb mijn adres gegeven, camera's stonden er al vanwege overlast hangjeugd
quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat mens had nog gelijk ook toen ze zei dat die vent nog gekker was dan zij.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:04 schreef Biefstuk het volgende:
Heb mijn adres gegeven, camera's stonden er al vanwege overlast hangjeugd
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:08 schreef reetveter het volgende:
moet je een waterpistool vullen met bloed, en gehaktballen kopen.
Vast wel. En Hyves zou je ook eigenlijk even moeten attenderen op zijn berichten (als de rel voorbij is, natuurlijk).quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:11 schreef Biefstuk het volgende:
Trouwens, kunnen we geen mailtje naar zn provider sturen dat ie mensen bedreigt?
Mag ik even melding maken van het feit dat die kinderen echt verneukte ouders hebben? Mijn god, ik heb tokkies meegemaakt in mijn leven maar deze kinderen zouden eigenlijk ingeslapen moeten worden. Al was het maar vanwege het feit dat dit soort volk zich niet straffeloos mag voortplanten...quote:
Ja is wegquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:15 schreef TheZapster het volgende:
hmm ik kan de hele discussie niet meer zien? ligt dat aan mij of is het weggehaald ?
Is helemaal weggehaald door de TS daar.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:15 schreef TheZapster het volgende:
hmm ik kan de hele discussie niet meer zien? ligt dat aan mij of is het weggehaald ?
Hij gaat het controleren zegtie.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:13 schreef Biefstuk het volgende:
Denk je nou echt dat ik mn adres heb gegeven
Heb het adres van gegeven van een turk
Ze heeft het weggehaald. Zij, Taco en de rest van de bende komt nu even persoonlijk naar Biefstuk toe. Of dat denken ze tenminste.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:15 schreef TheZapster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |