Dat konijn loopt ook zo te treuzelenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:35 schreef borisz het volgende:
je bent net 1 seconde eerder.
Mijn TT was dan ook geweest " Konijnenjacht geopend. "quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat konijn loopt ook zo te treuzelen
Ik wou ook iets met konijnen doen, maar kon zo snel niets bedenkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn TT was dan ook geweest " Konijnenjacht geopend. "
quote:
quote:
Mijn naam werd gisteren twee keer in één uur genoemdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt m'n naam bij Paul Rabbering voorbij, ik heb gister m'n lijstje pas ingestuurd.
Ja ja, jij bent altijd de beste.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn naam werd gisteren twee keer in één uur genoemd
die is gaafquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik wou ook iets met konijnen doen, maar kon zo snel niets bedenken
[..]
[ afbeelding ]
eerste keer en het stelt echt niks voorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor de eerste keer of ben je al een ervaren donor?
Was dat deze?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:46 schreef borisz het volgende:
Enge poes heeft al familie van je omzeep geholpen Does
Ja ik weet het. Ik ben ook heel even bloeddonor geweest. Maar toen de bloedbank ging verhuizen naar een locatie 8 km verderop ben ik gestopt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die is gaaf![]()
[..]
eerste keer en het stelt echt niks voordat ik me daar toch een beetje druk om heb lopen maken (vooral bang om flauw te vallen that is, naalden doen me niks)
ben ik de enige die 98% van dit soort dierenplaatjes met "grappige" tekst niet grappig vind?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik wou ook iets met konijnen doen, maar kon zo snel niets bedenken
[..]
[ afbeelding ]
Jupquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben ik de enige die 98% van dit soort dierenplaatjes met "grappige" tekst niet grappig vind?
En die gaan naar je vriendin?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:06 schreef Messenga het volgende:
Doosje bonbons winst.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die is gaaf![]()
[..]
eerste keer en het stelt echt niks voordat ik me daar toch een beetje druk om heb lopen maken (vooral bang om flauw te vallen that is, naalden doen me niks)
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben ik de enige die 98% van dit soort dierenplaatjes met "grappige" tekst niet grappig vind?
dat wel ja, maar je wordt dood gegooid met van die beesten die toevallig raar in de camera kijken en dan moet er zo'n stomme tekst bijquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:18 schreef Memento-Mori het volgende:
de tekst is op zich ook niet grappig maar de tekening van zn vacht op de buik wel toch?
quote:
Maar het is zo een lief liedjequote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hehe.
Hou op Sandman, al genoeg mee doodgegooid afgelopen weken.
Het is verschrikkelijk. En ik moet nog om boodschappenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:59 schreef RayMania het volgende:
Wat een takkeweer. En een goedemiddag.
quote:Islamisering'
De Partij voor de Vrijheid (PVV) zal minister Ronald Plasterk vragen stellen over de (mogelijke) komst van Rotana Europe. De PVV is bang voor een ''islamisering'' van de Amsterdamse kabel.
Overigens valt het met het moslimgehalte van Rotana Europe TV wel mee. De meeste dames op die zender zien er westerser uit dan menige vrouw hier. Rotana Europe is het speeltje van de uiterst rijke Saoedische prins Al Waleed. ''Kijkend naar Rotana lijkt RTL 4 bijna een lokale omroep uit de jaren zeventig'', zo luidde vorig jaar een conclusie van een recensent naar aanleiding van een VPRO-documentaire.
Klinkt goed! Op koopzondagen.net zie ik dat er in Almelo (centrum) een koopzondag is, verder in enkele kleine en verderopgelegen plaatsen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:52 schreef DIGGER het volgende:
Nee, geen hotelletje met de Kids Vaduz, dat blijft altijd relatief krap.
Gewoon een vrijstaande bungalow, lekker groot (kids gewoon ieder een eigen slaapkamer).
Nog ergens koopzondag in de buurt (In Rijssen in nog geen 400 jaar, ik weet het).
Verder met een beetje goed (droog) weer lekker de holterberg op, zwembad in etc. ben wel bekend in de omgeving na jarenlang in Deventer gewoond te hebben
Ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk. En ik moet nog om boodschappen.
Gisteren bij mijn ouders gegeten, ook ik had gister al gemoetenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook...
Gisteren eigenlijk al, maar toen kon ik me nog redden door een paar goede omeletten te maken als avond eten. Dat zit er nu niet in...
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:36 schreef borisz het volgende:
Rondje van De Guzman.
Het is inderdaad wel een slecht leesbaar 'verhaaltje' geworden op deze manier.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:41 schreef Grulez het volgende:
., punt comma
Droog??quote:
Het duurde ook maar een kwartiertje, maar dat was gelukkig net lang genoeg!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Droog??
Komt hier werkelijk waar met bakken uit de hemel...
ik ga maar met de auto naar de zonnestudio
Omdat de NOS niet met voetbal om kan gaan!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Waarom zenden ze Liverpool niet uit vanavond ?
ik ga ff mee einsen tot ik weg moetquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:16 schreef borisz het volgende:
Na de RTL bingo is er nu de telegraaf freeroll.
Dat heeft een normaal toernooi structuurHet toernooi begint over anderhalf uur, wachtwoord is TelesportNL
Low profile... is me een te complex verhaal eigenlijk... haha!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:45 schreef Messenga het volgende:
Hoe is het met je milf vanm Carnaval Franky?
Je moet wennen aan de temperatuur in Mexico?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:57 schreef appelsientje het volgende:
En weer terug van de zonnebank.... echt heerlijk..
kijk eens hier ....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Waarom zenden ze Liverpool niet uit vanavond ?
Hehequote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet wennen aan de temperatuur in Mexico?
Waar moiet ik op klikken ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk eens hier ....
http://www3.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=7754&part=sports
Precies zo ging ik er ook uit. Ik had AJ, flop A8x. Hij draait 88 om en river ook nog een 8.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:47 schreef borisz het volgende:
tja had pech AQ op de button Na heel wat gelimp limp ik mee. flop A83. Ik denk mooi. na een raise reraise ik hem hij miniraised mij. Dan kan je het er alleen nog maar in schuiven en draait hij helaas 88 om.
Toch was het een leuke aflevering.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:54 schreef tong80 het volgende:
Nu we er toch zijn. Eddy wordt overal geweigerd.Wat een kut dorp dat Noordwijk.
Ik heb het einde gezien. Die Junior lag gewoon stiekem met de oppas te rollebollen volgens mijquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:54 schreef tong80 het volgende:
Nu we er toch zijn. Eddy wordt overal geweigerd.Wat een kut dorp dat Noordwijk.
En terecht. Zo'n lekker ding zou ik ook genomen hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb het einde gezien. Die Junior lag gewoon stiekem met de oppas te rollebollen volgens mij
foto's?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En terecht. Zo'n lekker ding zou ik ook genomen hebben.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Symphonica in Rosso 2008.
Met Lionel Richie
Precies, dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:32 schreef borisz het volgende:
[..]Marco had een leuk concept.
PdL was ook erg leuk. Maar nu Lionel Richie!
En je hoeft alleen maar de laatste 5 min ongeveer te kijkenquote:
Tja. Lionel Richie is zo slecht nog niet, maar wel een beetje over the top.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:32 schreef borisz het volgende:
[..]Marco had een leuk concept.
PdL was ook erg leuk. Maar nu Lionel Richie!
Dat is lang zatquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En je hoeft alleen maar de laatste 5 min ongeveer te kijken
That's why I'm easy. Easy like the sunday morning.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:01 schreef RayMania het volgende:
Helloooooooooooo, is it me you looking forrrrrrrrrrrrr.
Bos heeft al een Noordwijkse op het oog vanavond.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:01 schreef RayMania het volgende:
Helloooooooooooo, is it me you looking forrrrrrrrrrrrr.
Komt' ie vast niet binnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bos heeft al een Noordwijkse op het oog vanavond.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bos heeft al een Noordwijkse op het oog vanavond.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:06 schreef RayMania het volgende:
I can see it in your eyes, i can see it in your smile!
Uiteindelijk wel, maar je maakt mij niet wijs dat je eerder op een puistige dame van over de 100 kilo afstapt dan op een slanke brunette met mooie borstenquote:
Voreg wel. Die slaapt nog liever met zn moeder, dan met een dom lekker wijf.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar je maakt mij niet wijs dat je eerder op een puistige dame van over de 100 kilo afstapt dan op een slanke brunette met mooie borsten
Dat zegt men zeker tegen jou hèquote:
Niet nodigquote:
Ik hoorde van SCH al dat ik een hypocriete zak was.. Ook in dezequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar je maakt mij niet wijs dat je eerder op een puistige dame van over de 100 kilo afstapt dan op een slanke brunette met mooie borsten
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet nodig.
[..]
Ik hoorde van SCH al dat ik een hypocriete zak was.. Ook in deze.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vluchtgedrag.
Zelfdiscipline.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is zo goed als 23.30. NOrmale afscheidtijd en ik moet morgen gewoon werken dus....
Hé, jij hier?quote:
Twee.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:40 schreef tong80 het volgende:
En van de 8 maar één club die vorig jaar kampioen was.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Lionel Richie, ik haat die vent met z'n slijmplaten. Guus Meeuwis moest die reeks doen.
typisch weer dat PSV een poule loot met 4 kampioenenquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:40 schreef tong80 het volgende:
Knap van Liverpool.
4 Engelse clubs in de kwartfinale. En van de 8 maar één club die vorig jaar kampioen was.
Daar heb ik dan geen last vanquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:12 schreef Suijk het volgende:
Haar beetje door de war, maar niks ernstigs verder.
Dankjequote:Op woensdag 12 maart 2008 03:17 schreef tong80 het volgende:
Ik gaat ook maar eens legge.
Succes PSV morgen.
Windkracht 11 heb ik in Nederland al zo'n jaartje of 18 niet meer meegemaakt volgens mijquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nou, die storm valt allemaal wel mee toch?
Heel wat minder dan die windkracht 11 van vorig jaar of het jaar daarvoor.
Nouja, bij ons aan de kust toen wel dus. Zelfs de veerponten op het kanaal werden uit de vaart gehaald. En dat is echt heel wat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Windkracht 11 heb ik in Nederland al zo'n jaartje of 18 niet meer meegemaakt volgens mij
De windstoten zijn het gevaarlijke vandaag. Af en toe gaat het flink tekeer, maar zop nu en dan is het dus ook weer erg rustig
Was het zo veel warmer op Terschelling dan?quote:
Ach, dat slechte weer waait wel weer over (jou heen)quote:
Kon die foto niet bij een grotere vergroting worden genomen? Ik zie je nu niet.quote:
Ik begon met nette schoenen maar had aan het einde van het feest mijn nikes aanquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat voor sneakers had je er onder aan?
Ben blij dat ik even van die circus taferelen weg was zeg.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Ziet er trouwens wel gezellig uit, zo'n politiestaking
Leuke fotoquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:31 schreef DIGGER het volgende:
Duh, als ie nu "nee" zegt mag ie nooit maar aan die voorgevel zitten.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:31 schreef DIGGER het volgende:
Duh, als ie nu "nee" zegt mag ie nooit maar aan die voorgevel zitten.
Veel te kortquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:56 schreef Suijk het volgende:
Gaaf. En hoe was je vakantie? (Cuba was het toch?)
Daar heeft ze mijn hulp niet voor nodig hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gewoon goed dronken voeren inderdaad.
Leuke foto'squote:Op woensdag 12 maart 2008 12:51 schreef sjimz het volgende:
Ben echt bezig alle foto's aan het resizen anders doen photobucket en fok lastig![]()
De taart was trouwens lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En gelukkig heb ik een alcoholist
[ afbeelding ]
Lekker.... tja alles is beter dan hierquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:14 schreef sjimz het volgende:
In Havanna was het rond de 23 graden met af en toe wat regen.
In Santiago was het rond de 27 graden en lekker zonnig
Weeralarm is zelfs alweer ingetrokkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Competitie wedstrijd poolen voor vanavond is uitgesteld, ze durfden niet te komen rijden vanuit Zevenbergen. Tjongejonge zeg...
Komen ze met een caravan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Competitie wedstrijd poolen voor vanavond is uitgesteld, ze durfden niet te komen rijden vanuit Zevenbergen. Tjongejonge zeg...
Enige gratiskrant die ik de moeite vind, is De Pers. DAG past daarentegen beter bij fok... wat een nietzeggende folder is dat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Samenwerking tussen FOK! en DAG
En van alle gratis kranten kiezen ze de DAG?
De Pers is inderdaad de beste ja. Maar ook de Metro en de Spits staan bij mij hoger aangeschreven dan dat bedrukte toiletpapier.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Enige gratiskrant die ik de moeite vind, is De Pers. DAG past daarentegen beter bij fok... wat een nietzeggende folder is dat.
Denk anders ook dat je niet hoeft te verwachten dat de velden er ideaal bij liggen...quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu heeft een pooltafel vrij weinig last van de sturmquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk anders ook dat je niet hoeft te verwachten dat de velden er ideaal bij liggen...
Van Yfke?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu heeft een pooltafel vrij weinig last van de sturm.
Ik denk dat de meeste velden daar geen probleem mee hebben.quote:
Met dit weer waait ze denk ik weg.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste velden daar geen probleem mee hebben.
Maar... maar... een glas water in de kroeg weg! Ha!quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu heeft een pooltafel vrij weinig last van de sturm.
Op je bed ofzo, vandaar dequote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Groelz, heb jij die Noordwijkse al door de vleeskeuring gehaald?
mee eens, spits en metro zijn ook welquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Enige gratiskrant die ik de moeite vind, is De Pers. DAG past daarentegen beter bij fok... wat een nietzeggende folder is dat.
dat soort dingen doen ze bij ons ook. Is echt leukquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:35 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Alberto Tomba.
Vanmiddag met school naar Snowworld geweest. Best grappig.
Kijk.. altijd handig familiequote:Op woensdag 12 maart 2008 20:06 schreef tong80 het volgende:
Mijn slaapkamer TV is kapot. Maar een lieve oom komt morgen een nieuw exemplaar brengen die ie nog had staan. Scheelt me weer 100 euro
Onder ome Sijmen dbuteerde ik in het eerste op mijnj 15de. Hij is inmiddels 75 en traint als kampioenenmaker nog steeds jeugdelftallenquote:
misschien moet hij eens met v Basten gaan pratenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onder ome Sijmen dbuteerde ik in het eerste op mijnj 15de. Hij is inmiddels 75 en traint als kampioenenmaker nog steeds jeugdelftallen
toch nog 17 minutenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:11 schreef Bjoro het volgende:
Hoe lang blijft mijn topic open ?
[Wat is dit?] Iets tussen m'n tenen.....
Geen werk = geen geldquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:44 schreef borisz het volgende:
Waarom zit je niet in het stadion bos ?
okquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:48 schreef Bos81 het volgende:
En mijn vader had een feest en ik mocht mee (gratis eten enzo)
ik voel een hard iets aankomen...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Standbeeld is in de maak, zie schoenvreettopic.
Nu heb ik dubbel kippenvel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:38 schreef SCH het volgende:
Deze overwinning is voor Lars, hij was een groot PSV-fan en vanmiddag was ik bij zijn begrafenis - ik hoopte zo dat PSV zou winnen, als een soort eerbetoon. Ik ag Gomes ook even met hem praten
linkje?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Nijmegen mag pas weer als je wat HOOLS terug leest
Ik moest lachen, Bjoro toch.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:11 schreef Bjoro het volgende:
Hoe lang blijft mijn topic open ?
[Wat is dit?] Iets tussen m'n tenen.....
En ik hoopte zo dat psv zou verliezen...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:38 schreef SCH het volgende:
Deze overwinning is voor Lars, hij was een groot PSV-fan en vanmiddag was ik bij zijn begrafenis - ik hoopte zo dat PSV zou winnen, als een soort eerbetoon. Ik ag Gomes ook even met hem praten
Succes met je kater.quote:Op donderdag 13 maart 2008 04:37 schreef tha_dark het volgende:
Nou ja, we maken er maar meteen 4 van dan win ik misschien nog wat!
Tot morge
Die werkervaringsplek die ik vanaf juni heb, die gaat nog steeds door hoor. Toevallig een keer op de donderdag deze weekquote:Op donderdag 13 maart 2008 04:04 schreef tong80 het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed.
Bos ga terug naar bed man. Je hoeft niet te werken.
Sinds 3 weken niet meer. Contract liep af werd niet verlengdquote:
Goeiemorgen Tongquote:
Dat wel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:25 schreef Suijk het volgende:
Da's beter dan dat die haai jou opensnijdt.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:22 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Straks een haai open snijden.
Ik zal de cliënt voortaan met deze naam aanspreken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bruce!!!
![]()
(om met de kids te spreken)
stevig ontbijtje!quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:22 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Gadverdammequote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:22 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |