Dat konijn loopt ook zo te treuzelenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:35 schreef borisz het volgende:
je bent net 1 seconde eerder.
Mijn TT was dan ook geweest " Konijnenjacht geopend. "quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat konijn loopt ook zo te treuzelen
Ik wou ook iets met konijnen doen, maar kon zo snel niets bedenkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn TT was dan ook geweest " Konijnenjacht geopend. "
quote:
quote:
Mijn naam werd gisteren twee keer in één uur genoemdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt m'n naam bij Paul Rabbering voorbij, ik heb gister m'n lijstje pas ingestuurd.
Ja ja, jij bent altijd de beste.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn naam werd gisteren twee keer in één uur genoemd
die is gaafquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik wou ook iets met konijnen doen, maar kon zo snel niets bedenken
[..]
[ afbeelding ]
eerste keer en het stelt echt niks voorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor de eerste keer of ben je al een ervaren donor?
Was dat deze?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:46 schreef borisz het volgende:
Enge poes heeft al familie van je omzeep geholpen Does
Ja ik weet het. Ik ben ook heel even bloeddonor geweest. Maar toen de bloedbank ging verhuizen naar een locatie 8 km verderop ben ik gestopt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die is gaaf![]()
[..]
eerste keer en het stelt echt niks voordat ik me daar toch een beetje druk om heb lopen maken (vooral bang om flauw te vallen that is, naalden doen me niks)
ben ik de enige die 98% van dit soort dierenplaatjes met "grappige" tekst niet grappig vind?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik wou ook iets met konijnen doen, maar kon zo snel niets bedenken
[..]
[ afbeelding ]
Jupquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben ik de enige die 98% van dit soort dierenplaatjes met "grappige" tekst niet grappig vind?
En die gaan naar je vriendin?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:06 schreef Messenga het volgende:
Doosje bonbons winst.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die is gaaf![]()
[..]
eerste keer en het stelt echt niks voordat ik me daar toch een beetje druk om heb lopen maken (vooral bang om flauw te vallen that is, naalden doen me niks)
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben ik de enige die 98% van dit soort dierenplaatjes met "grappige" tekst niet grappig vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |