Inderdaad, bah.quote:
, klinken de wijze woorden van de UVT-mod.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
"Dagelijks blowen is echt niet goed voor je, pas daar mee op."
Frutsquote:
quote:
quote:maar hey, ik heb de regels niet bedacht....
quote:[..]
ah op die manier...
net als ik dus eigenlijk
Eenschquote:
doe muntthee dan, das goed voor je keelquote:
Sigaretjes:quote:
Dat durft mijn moeder bij mij niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:48 schreef Houniet het volgende:
Me moeder neemt zo me wagen mee om boodschappen toe doen!
Dat doet de mijne ook altijdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:48 schreef Houniet het volgende:
doet MaPG ook hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:48 schreef Houniet het volgende:
schmuckquote:
quote:
Schobbejak, schorem, schuinsmarcheerder, schorriemorrie, ....quote:
Dwaas!quote:
Nee, bang van me auto.quote:
Ik gebruik loeder en heiden dagelijks. Ze vinden het hier ook altijd erg leuk als ik aan het proggen ben in andermans codequote:
ghehe.. die goeie ouwe tijd. Nu zit ik alleen in mijn eigen code te spaaienquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik loeder en heiden dagelijks. Ze vinden het hier ook altijd erg leuk als ik aan het proggen ben in andermans code [afbeelding]
Als ik veul geld heb, koop ik ook een audi. Dan durft MaPG niet meer in mijn auto te rijdenquote:
Whehe, als in comments?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik loeder en heiden dagelijks. Ze vinden het hier ook altijd erg leuk als ik aan het proggen ben in andermans code
beidequote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, als in comments?
Of als in uitroepen?
bel de politiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:07 schreef Houniet het volgende:
Oké, me wagen is nu weg.
Nee, eerder het Prutz0rs! Heiden, waarom niet via patterns?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, als in comments?
Of als in uitroepen?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, eerder het Prutz0rs! Heiden, waarom niet via patterns?
Die zijn aan het stakenquote:
Dag muckiequote:
staken? Wat zijn dat voor laffe streken? Nah, laat ook maarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Die zijn aan het staken [afbeelding]
Lullig voor me moetiequote:
WAT EEN CHICK HE!!!!!quote:
Over milf gesproken, waar is Tmaatjequote:
Pas maar op straks gaat dat zielige mannetje van een erik dit topic vervuilenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
WAT EEN CHICK HE!!!!!
[ afbeelding ]![]()
!!
Linkjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |