ja inderdaad, shifto gelijk een dik jaarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:25 schreef OA het volgende:
Dat gevalltje Shifto is een stukje erger dan L_L...
Die krijgt na talloze waarschuwingen en bans, 'slechts' 3 maanden aan de broek...
Yvonne was persoonlijk diep beledigdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ja inderdaad, shifto gelijk een dik jaar
Een vloekende tarzan?quote:
en terechtquote:
precies.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
en terecht
maar liefjens, bans behoren niet voor de schermen besproken te worden
Klopt, ik hou niet zo van kip!quote:
crew mag dat niet. Wij mogen ons toch even afvragen waarom een koffie user weg isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
en terecht
Oke dan begin ik er niet overquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
en terecht
hoe kun je nou niet van kip houden?quote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
crew mag dat niet. Wij mogen ons toch even afvragen waarom een koffie user weg is
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:35 schreef Pheno het volgende:
"Liever kips leverworst dan gewone leverworst"
appel kaneel thee en een schaaltje yoghurt met cruesliquote:
tudututututututuuuuquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:37 schreef Pheno het volgende:
Shit, nu zit dat deuntje van kips in mijn hoofd.
Ben geen fan van thee.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:38 schreef Muck het volgende:
[..]
appel kaneel thee en een schaaltje yoghurt met cruesli
ik zo af en toe als ik even geen koffie motquote:
dan moet je ijsjes eten johquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:41 schreef Houniet het volgende:
Thee met keelontsteking.
Brandnetelthee met citroengrasquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:41 schreef Houniet het volgende:
Thee met keelontsteking.
huuuu, dat ken nietquote:
Ik heb geen ijs hier.quote:
Le-zen lieverd. Ik heb Muckkip-soep, soep van mucckip.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:45 schreef Muck het volgende:
[..]
huuuu, dat ken niet
Mucks doen niet aan kippensoep
even langs de appie voor een doos dubbellikkersquote:
huw?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Le-zen lieverd. Ik heb Muckkip-soep, soep van mucckip.
bijna net zo lekker als muckkip.quote:
Wie de fuk zijn dat?quote:
Wacht maar tot je 18 bentquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:58 schreef ScarFace- het volgende:
Hond uitlaten.
Jammer dat ik nog geen 18 ben, had graag een joint gerookt![]()
En om nou altijd via via te kopen, dan wacht ik wel ff, nog een jaarrook het nu maar af en toe.
WHzquote:
das inderderdaad muckkipsoepquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:57 schreef MPG het volgende:
[..]
bijna net zo lekker als muckkip.
Is kerriesoep met kokos en fliedertjes kip
Dat zeg ik tochquote:
Is dat nou nog niet afgelopen.quote:
quote:
ja, maar ik moest het eerst even zeker wetenquote:
jawelquote:
Het is niet zo dat ik het nog nooit gerookt heb.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 18 bentGaat een wereld voor je open
!
Ik vind dat je er als crew gewoon over moet kunnen praten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
crew mag dat niet. Wij mogen ons toch even afvragen waarom een koffie user weg is
Das ook niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:36 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe kun je nou niet van kip houden?
je lijkt mijn tante wel!
whehequote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar ik moest het eerst even zeker weten
Dagelijks blowen is echt niet goed voor je, pas daar mee opquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:17 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik het nog nooit gerookt heb.
Best veel zelfs, maar de mensen die door verkopen willen er ook wat aan overhouden en je moet weer bellen enzo, daarom wacht ik met het dagelijkse gebruikeen jaartje dan ben ik 18.
Rook t wel vaak in het weekend
ben ik het ook wel mee eens hoor, maar hey, ik heb de regels niet bedacht....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind dat je er als crew gewoon over moet kunnen praten.
Voor de meeste crewleden is het MEDforum ook niet meer dan een mededelingenbord...
Zeker als je niet in FC kunt komen...![]()
ah op die manier...quote:[..]
Das ook niet helemaal waar.
Ik lust wel kipfilet en kippekluifjes,maar ik hou absoluut niet van gebraden kip en kippensoep
Jo Frutsquote:
Ik krijg er al helemaal zin inquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dagelijks blowen is echt niet goed voor je, pas daar mee op.
ik moet daar eens een recept van zoeken....quote:
fruuuuutsquote:
hoe opvoedkundig verantwoordquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dagelijks blowen is echt niet goed voor je, pas daar mee op.
Inderdaad, bah.quote:
, klinken de wijze woorden van de UVT-mod.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
"Dagelijks blowen is echt niet goed voor je, pas daar mee op."
Frutsquote:
quote:
quote:maar hey, ik heb de regels niet bedacht....
quote:[..]
ah op die manier...
net als ik dus eigenlijk
Eenschquote:
doe muntthee dan, das goed voor je keelquote:
Sigaretjes:quote:
Dat durft mijn moeder bij mij niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:48 schreef Houniet het volgende:
Me moeder neemt zo me wagen mee om boodschappen toe doen!
Dat doet de mijne ook altijdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:48 schreef Houniet het volgende:
doet MaPG ook hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:48 schreef Houniet het volgende:
schmuckquote:
quote:
Schobbejak, schorem, schuinsmarcheerder, schorriemorrie, ....quote:
Dwaas!quote:
Nee, bang van me auto.quote:
Ik gebruik loeder en heiden dagelijks. Ze vinden het hier ook altijd erg leuk als ik aan het proggen ben in andermans codequote:
ghehe.. die goeie ouwe tijd. Nu zit ik alleen in mijn eigen code te spaaienquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik loeder en heiden dagelijks. Ze vinden het hier ook altijd erg leuk als ik aan het proggen ben in andermans code [afbeelding]
Als ik veul geld heb, koop ik ook een audi. Dan durft MaPG niet meer in mijn auto te rijdenquote:
Whehe, als in comments?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik loeder en heiden dagelijks. Ze vinden het hier ook altijd erg leuk als ik aan het proggen ben in andermans code
beidequote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, als in comments?
Of als in uitroepen?
bel de politiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:07 schreef Houniet het volgende:
Oké, me wagen is nu weg.
Nee, eerder het Prutz0rs! Heiden, waarom niet via patterns?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, als in comments?
Of als in uitroepen?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, eerder het Prutz0rs! Heiden, waarom niet via patterns?
Die zijn aan het stakenquote:
Dag muckiequote:
staken? Wat zijn dat voor laffe streken? Nah, laat ook maarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Die zijn aan het staken [afbeelding]
Lullig voor me moetiequote:
WAT EEN CHICK HE!!!!!quote:
Over milf gesproken, waar is Tmaatjequote:
Pas maar op straks gaat dat zielige mannetje van een erik dit topic vervuilenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
WAT EEN CHICK HE!!!!!
[ afbeelding ]![]()
!!
Linkjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |