Daar heb je wel een goede! Dat wordt dus vaker in de bieb en de kroeg zittenquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:21 schreef GSU4me het volgende:
Wat mij opvalt aan deze discussie is hoe mensen voorbij gaan aan de situatie. Op de een of andere manier wordt aangenomen dat iedereen een partner kan oppikken in een lawaaierige tent als ze maar even A, B doen en C, D afleren.
Het is mij nog nooit gelukt een vrouw te 'scoren' (als in: bv telefoonnr/email krijgen) in zo'n plek want ik ben gewoon niet in staat met smiles en oppervlakkige bullshit interessanter over te komen dan de 20 andere kerels die op een avond zich hebben 'aangeboden' aan elke willekeurige vrouw. De plekken waar ik nieuwe contacten opdoe is op plekken waar tijd, en rust aan mijn zijde zijn. Coupe van een trein, bv., of feestje van vrienden.
Daarom, zeker voor de 'onervaren' mens die wel eens een relatie zou willen: vraag je nu eerst eens af waar JIJ je relaxed en in je element voelt (en dus redelijk op je gemak), en ga daar eens wat actiever contact zoeken. De vrouwen die daar rondlopen zijn waarschijnlijk ook meer jouw type.
(En inderdaad, in dansclubs kom ik slechts om te dansen en een beetje te drinken met vrienden, ik probeer niet eens met nieuwe vrouwen in contact te komen)
Un soort paringsdans dus?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:10 schreef Liquidootje het volgende:
Op de dansvloer moet je ook niet praten, maar laat je lichaam spreken. Beweeg sensueel, als ze samen met je begint te dansen (dat merk je wanneer ze naar jou toe draait), dan richt je helemaal op de muziek. Raak in extase, in de rithme and beat. Twee lichamen die met de dans versmelten. Krachtige blikken wisselen. Steeds meer contact, bijna kussen, maar de lippen niet laten raken. Raak in een dance high in een trans van pure aantrekkingskracht.
Zo.
Met zo'n zelfbeeld kom je er natuurlijk nooit ...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:37 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Waarom is dit pauper-topic nog steeds geopend trouwens?
Vrij weinig want ik moet nog alle 200 berichten doorlezenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:34 schreef Liquidootje het volgende:
hamster, wat heb je nu eindelijke opgestoken uit dit topic?
Beetje racistische konijn he. Laat de bruine kipjes staan en gaat direct voor die witte.quote:
En die bruine haan staat er ook maar voor lul bij...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Beetje racistische konijn he. Laat de bruine kipjes staan en gaat direct voor die witte.
hey ga mee speeddaten in Utrecht... volgende weekquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:41 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Vrij weinig want ik moet nog alle 200 berichten doorlezenZoals je misschien heb kunnen zien heb ik vrij weinig gepost omdat ik het onderwerp centraal wilde houden, dus niet mijn persoonlijkheid erin betrekken, en dat is zo te zien goed gelukt. Ik heb het ook nog heel druk met mijn studie dus ik ben er niet aan toegekomen.
Speeddaten.quote:Op zondag 30 maart 2008 06:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
hey ga mee speeddaten in Utrecht... volgende week
als het niet lukt, boeiend, kan je lachen om de gesprekken
Hoelang heb je dan? 5 minuten ofzo?quote:Op zondag 30 maart 2008 06:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
hey ga mee speeddaten in Utrecht... volgende week
als het niet lukt, boeiend, kan je lachen om de gesprekken
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:33 schreef Heathen. het volgende:
Ik houd een top5 bij van de beste tongzoenen ooit. Er zijn toch wel meerdere mannen met lijsten?
Ik begin steeds meer te twijfelen over jouw vrouwelijkheid.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:33 schreef Heathen. het volgende:
Ik houd een top5 bij van de beste tongzoenen ooit. Er zijn toch wel meerdere mannen met lijsten?
Het is toch een man?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:38 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te twijfelen over jouw vrouwelijkheid.
Ik ben een man...quote:Op zondag 30 maart 2008 16:38 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te twijfelen over jouw vrouwelijkheid.
Ik zeg toch niet dat het moet? Alleen dat het volgens mij niet echt vreemd is.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:36 schreef LasTeR het volgende:
[..]Wat is dat voor onzin. Waarom moet je een lijst hebben dan?
offtopic, slowchat, onzin, zogenaamd lollig doen etc. etc.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:47 schreef Heathen. het volgende:
Wat bedoel je met baggeren etc?
whehe 3 minuten zelfs maarquote:Op zondag 30 maart 2008 10:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoelang heb je dan? 5 minuten ofzo?![]()
Lijkt me ook wel plezant; van die mensen die dan in 5 minuten hun hele levensverhaal aan je vertellen.
Best wel veel wanhopige types daar,als je het mij vraagt, ik denk dat je de wanhoop al op een kilometer afstand ruiken kan.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
whehe 3 minuten zelfs maar
kijk ff hier: http://www.flitsdate.nl/
volgende week wordt wel krap trouwens
Oei, als jij Paiq al heel lame vindt... Paiq is voor mannen een van de zeldzame sites waar je daadwerkelijk met een meid in contact kan komen. Op alle andere sites wordt je *voor* de deur al weggeselecteerd. Op paiq kun je op zijn minst vaak nog even chatten. En als je dan een goeie indruk hebt gemaakt blijven ze plakken en kun je er soms een date uit krijgen.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:41 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
http://www.datingwebsites.nl/
Hier ga ik komende tijd veel tijd aan spenderen. Ik ga mij denk ik richten op het Internet-daten met als doel een middelmatige chick daten en daarna neuken. Paiq heb ik al geprobeerd en dat is verschrikkelijk lame.
Of ik succesvol ben in deze business zal nog moeten blijken maar ik houd jullie op de hoogte van mijn vooruitgang.
Op dit topic kan een slotje aangezien er toch alleen maar off-topic wordt gereageerd.
Goede postquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:21 schreef GSU4me het volgende:
Het is mij nog nooit gelukt een vrouw te 'scoren' (als in: bv telefoonnr/email krijgen) in zo'n plek want ik ben gewoon niet in staat met smiles en oppervlakkige bullshit interessanter over te komen dan de 20 andere kerels die op een avond zich hebben 'aangeboden' aan elke willekeurige vrouw. De plekken waar ik nieuwe contacten opdoe is op plekken waar tijd, en rust aan mijn zijde zijn. Coupe van een trein, bv., of feestje van vrienden.
supermarkt lijkt me echt 3x niks...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Goede post
Hoe doe je dat dan? Ik zou niet weten hoe ik een vrouw in een park of in een supermarkt zou moeten aanspreken (trein kom ik niet en op feestjes van vrienden komen geen vrijgezelle vrouwen...als er uberhaupt al vrouwen komen).
Ik zie in de supermarkt wel eens een leuk iemand lopen. Een keer was het een leuke meid die ik *1* diepvriespizza in haar mandje zag doen, dus dat leek me wel een single. Hoe spreek je dan zo iemand aan?
Gewoon heel direct "hoi, misschien stomme vraag, maar mag ik je email of telefoonnnummer? Ik zou je graag beter leren kennen" of verpakt met humor "zo, diepvriespizza? Ik heb er ook 1, zullen we ruilen?" en dan met een kwinkslag verder op gaan over de waanzin van proberen een date te regelen in een supermarkt...of zoiets.
Er zijn mannen die dit serieus proberen. DIrect vragen. Die mannen zijn dan ook erg wanhopig, maar hebben soms wel succes.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij kwam wel serieus over (en liep daarna naar de volgende). Ik kan me overigens niet voorstellen dat een vrouw daar ooit direct ja op zegt.
Het kan natuurlijk ook dat zijn vrienden 5 meter verderop zich kapot staan te lachen omdat 't een wedje was hé.quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:15 schreef Gnozt het volgende:
[..]
Er zijn mannen die dit serieus proberen. DIrect vragen. Die mannen zijn dan ook erg wanhopig, maar hebben soms wel succes.
Gewoon spontaan zijn en lol hebben. Maak niet uit hoe je haar aanspreekt (mits niet lomp natuurlijk), want ze heeft vrij snel in de gaten dat je een bedoeling hebt, maar dat geeft verder niet en vinden vrouwen ook niet vervelend, integendeel. Gewoon gezellig doen. Gebruik je creativiteit en humor. Verder geen verwachtingen hebben.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Goede post
Hoe doe je dat dan? Ik zou niet weten hoe ik een vrouw in een park of in een supermarkt zou moeten aanspreken (trein kom ik niet en op feestjes van vrienden komen geen vrijgezelle vrouwen...als er uberhaupt al vrouwen komen).
Hamsterslayer, zolang jij een vrouw benadert als 'een middelmatige chick die je wilt neuken' zal het nooit gaan lukken. Stap nou eens van dat idee af en benader ze met respect.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:41 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
http://www.datingwebsites.nl/
Hier ga ik komende tijd veel tijd aan spenderen. Ik ga mij denk ik richten op het Internet-daten met als doel een middelmatige chick daten en daarna neuken. Paiq heb ik al geprobeerd en dat is verschrikkelijk lame.
Of ik succesvol ben in deze business zal nog moeten blijken maar ik houd jullie op de hoogte van mijn vooruitgang.
Op dit topic kan een slotje aangezien er toch alleen maar off-topic wordt gereageerd.
Respect....WTF! Als vrouwen nu eens voor de verandering MIJ met respect benaderen. Maar Neen heur, ik ben geen potentieel sexueel neukmateriaal (aziaten hebben toch van die kleintjes? mannen moeten toch minstens 1.80m lang zijn?) dus ik word toch niet aangesproken. Vrouwen zijn net zo schuldig aan die hele vleeskeuring in de huidige maatschappij, alleen geven ze dat niet toe, ik wél.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hamsterslayer, zolang jij een vrouw benadert als 'een middelmatige chick die je wilt neuken' zal het nooit gaan lukken. Stap nou eens van dat idee af en benader ze met respect.
Vrouwenhaatquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:38 schreef Copycat het volgende:
Dus ... omdat vrouwen je niet aanspreken, behandelen ze je niet met respect?
Wellicht ruiken ze die ongebreidelde frustratie die langzaam maar zeker in vrouwenhaat uitmondt, van mijlenver.
Ze geven het toch toe als ze zeggen dat jij of je penis te klein zijnquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:06 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Respect....WTF! Als vrouwen nu eens voor de verandering MIJ met respect benaderen. Maar Neen heur, ik ben geen potentieel sexueel neukmateriaal (aziaten hebben toch van die kleintjes? mannen moeten toch minstens 1.80m lang zijn?) dus ik word toch niet aangesproken. Vrouwen zijn net zo schuldig aan die hele vleeskeuring in de huidige maatschappij, alleen geven ze dat niet toe, ik wél.
ja en voorlopig zijn er ook bar weinig redenen te bespeuren waarom een leuke vrouw hem zou willenquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Die respectloze houding van je is ook niet erg overtuigend.
Je bent gewoon bang voor vrouwen.
- zeer goede carriere-perspectievenquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:03 schreef Laton het volgende:
[..]
ja en voorlopig zijn er ook bar weinig redenen te bespeuren waarom een leuke vrouw hem zou willen
Je bent zo onzeker als de pest.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:25 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
- zelfverzekerd
Hier zeg je gewoon 3 keer hetzelfdequote:- breed georienteerd qua muziek, film, eten
- ik weet gewoon heel veel op veel gebieden (muziek, kunst, geschiedenis, wereldkennis, talen, politiek, werk, studie en Whisky)
- openminded op gebied van Eten, sport en andere spannende activiteiten
Dat jij het vaak met je rechterhand doet, wil nog niet zeggen dat je goed bent in bed en een vrouw tevreden houdtquote:- verslaafd aan sex (dus goed sexleven voor de vrouw, dus beiden gelukkig).
Ja, alleen noemde je het toen ''slim''quote:- en intelligent (had ik die al genoemd?)
Waar maak je uit op dat ik onzeker ben, uit mijn Posts? Je kent mij niet eens IRL. In IRL ben ik niet zo openhartig in de zin van dat ik mijn persoonlijke problemen op het gebied van vrouwen hier op het Internet bespreek. Ik ben niet onzeker. Punt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je bent zo onzeker als de pest.
[..]
Hier zeg je gewoon 3 keer hetzelfde![]()
[..]
Dat jij het vaak met je rechterhand doet, wil nog niet zeggen dat je goed bent in bed en een vrouw tevreden houdt
[..]
Ja, alleen noemde je het toen ''slim''![]()
Maar bovenal TS, moet jij een onwaarschijnlijk negatieve energie uitstralen, die al je goede eigenschappen overschaduwt
Lengte gereedschap gaat normaliter pas tellen als je al met een vrouw in bed ligt he.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:47 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat ik onzeker ben, uit mijn Posts? Je kent mij niet eens IRL. In IRL ben ik niet zo openhartig in de zin van dat ik mijn persoonlijke problemen op het gebied van vrouwen hier op het Internet bespreek. Ik ben niet onzeker. Punt.
En ik straal niet constant negatieve energie uit. Ja hallo, denk je soms dat ik twentyfourseven met een happy face op deze aardkloot rondloop. Ik heb nogal een drukke agenda en kan het mij simpelweg niet veroorloven om 24/7 vrolijk en positief zijn. Dan gaat mijn werk-efficiency naar de kloten.
Ik ben eigenlijk gewoon de ideale schoonzoon die een willekeurige schoonmoeder zich zou kunnen wensen. Helaas is deze maatschappij één Grote Vleeskeuring waar meer gelet wordt op de lengte van de man en zijn gereedschap, niet meer op zijn persoonlijkheid.
Ja uit je posts en die zijn van een dermate consequent niveau dat het wel zo moet zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:47 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Waar maak je uit op dat ik onzeker ben, uit mijn Posts? Je kent mij niet eens IRL. In IRL ben ik niet zo openhartig in de zin van dat ik mijn persoonlijke problemen op het gebied van vrouwen hier op het Internet bespreek. Ik ben niet onzeker. Punt.
Het zit hem niet in het gebrek aan continu een happy face, dat heeft niemand. Iets zegt mij dat je verbitterd en gekweld oogt.quote:En ik straal niet constant negatieve energie uit. Ja hallo, denk je soms dat ik twentyfourseven met een happy face op deze aardkloot rondloop. Ik heb nogal een drukke agenda en kan het mij simpelweg niet veroorloven om 24/7 vrolijk en positief zijn. Dan gaat mijn werk-efficiency naar de kloten.
En jij doet er net zo hard aan mee. Waarom neem je eigenlijk geen schattig Aziaatje van een meter twee?quote:Ik ben eigenlijk gewoon de ideale schoonzoon die een willekeurige schoonmoeder zich zou kunnen wensen. Helaas is deze maatschappij één Grote Vleeskeuring waar meer gelet wordt op de lengte van de man en zijn gereedschap, niet meer op zijn persoonlijkheid.
Dat vind ik nou lullig van je. Heeft ie straks eindelijk iemand zijn bed ingeluld, haakt ze op het moment supreme alsnog afquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
Lengte gereedschap gaat normaliter pas tellen als je al met een vrouw in bed ligt he.
Zo onbaatzuchtig is niemandquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:55 schreef Liquidootje het volgende:
Xennia. Blind date hem eens een keertje. Help de medemens
Met Xennia?!?!? Gatverdammequote:Op dinsdag 1 april 2008 22:55 schreef Liquidootje het volgende:
Xennia. Blind date hem eens een keertje. Help de medemens
alsof die op zon dwergaziaat zitten te wachtenquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:11 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Met Xennia?!?!? Gatverdamme![]()
, dan nog 10.000x liever Erodome of Sylvana
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:17 schreef Knipoogje het volgende:
Maar je grote ego zorgt er wel voor dat jouw eisen voor het uiterlijk van de dame behoorlijk hoog zullen liggen. Dat zal botsen. Wellicht dat je het bij de wat mindere categorie moet zoeken. Genoeg vrouwen op het eerste gezicht die nogal lelijk zijn
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:11 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Met Xennia?!?!? Gatverdamme![]()
, dan nog 10.000x liever Erodome of Sylvana
Ja precies! Dat was ook maar een vergelijking om aan te geven hoe erg Xennia wel niet is.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:12 schreef Laton het volgende:
[..]
alsof die op zon dwergaziaat zitten te wachten
Maarreh, zoals Xennia al zei?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ja precies! Dat was ook maar een vergelijking om aan te geven hoe erg Xennia wel niet is.
Volgens mij wil THS juist een lekker tijgerpindaatje, maarre op de campus barst 't toch van de kokette mede-aziaatjes??quote:Op woensdag 2 april 2008 09:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maarreh, zoals Xennia al zei?
Waarom moet je achter die Hollandse blonde 1,85 m mokkels aanhollen en niet je mede-aziaatjes?
Is het lengte probleem ook weer opgelost
Of hij probeert het gewoon met een Nederlandse lilliputter, probleem opgelost en heeft hij nog een IPH'tje ook...quote:Op woensdag 2 april 2008 09:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Volgens mij wil THS juist een lekker tijgerpindaatje, maarre op de campus barst 't toch van de kokette mede-aziaatjes??
Omdat die bijna altijd al zijn ingepikt door die lelijke lange blanke boere lompe slungels....quote:Op woensdag 2 april 2008 09:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maarreh, zoals Xennia al zei?
Waarom moet je achter die Hollandse blonde 1,85 m mokkels aanhollen en niet je mede-aziaatjes?
Is het lengte probleem ook weer opgelost
Mennn wat heb jij een hoop frustratie in jequote:Op woensdag 2 april 2008 13:38 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Omdat die bijna altijd al zijn ingepikt door die lelijke lange blanke boere lompe slungels....![]()
![]()
![]()
Het is een trieste zaak want het aziatische mannelijk ras staat op uitsterven bedreigd vanwege het bovenstaande feit.
Ik heb die ervaring eigenlijk niet, maar misschien ga ik met andere mensen om. Wij gingen in onze vrijgezelle tijd gewoon uit voor de lol! Lekker zuipen, druqksen en mensen in de zeik nemen. Niemand maakte zich druk om 'wijven', die kwamen er altijd wel tusseningefietst.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:32 schreef nozem het volgende:
Ik vind het uitstekend amusement. Vooral wat later op de avond. De mannen die gefaald hebben - of niks hebben ondernomen - bij elkaar, kankerend op de vrouw in het algemeen. Sommigen doen alsof het ze allemaal niet uitmaakt en gaan nog even 'los' op de dansvloer, waar ook vaak de mensen staan die werkelijk niet op zoek zijn.
De dag erna hebben ze het in ieder geval allemaal naar hun zin gehad, je laat je avond immers niet verpesten door 'een wijf'.
En hoe vaker je dit doet of hebt gedaan (niet alleen als je wilt regelen) hoe natuurlijker en zelfverzekerder je overkomt ipv dat je nooit een vrouw aanspreekt alleen als je d'r leuk vindt en bijna in je broek zeikt van de zenuwen.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:25 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Vrouwen hebben helemaal niets door, maar gaan er standaard vanuit dat als je ze aanspreekt, je ze wilt neuken. (en soms is dat ook zo) Doe er gewoon niet zoveel moeite voor.
Precies. Je moet gewoon zorgen dat jij je vermaakt en dan komt altijd wel goed (is mijn ervaring).quote:Ik heb die ervaring eigenlijk niet, maar misschien ga ik met andere mensen om. Wij gingen in onze vrijgezelle tijd gewoon uit voor de lol! Lekker zuipen, druqksen en mensen in de zeik nemen. Niemand maakte zich druk om 'wijven', die kwamen er altijd wel tusseningefietst.
Ze zijn erg defensief i.t.t. tot wat zuidelijker gelegen landen ook al wil je niet eens met ze neuken. Dan moet je ze in de eerste paar minuten altijd even op hun gemak stellen.quote:Het Nederlands uitgaansklimaat leent zich ook er slecht voor naar mijn smaak. Vrouwen reageren al snel op de toon van 'wat moet je?' of 'ik zeg maar hoi terug' . Maar goed mijn ervaringen zijn al van jaren terug, toen ik nog vrijgezel was.![]()
co-signquote:Op woensdag 2 april 2008 18:28 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Ik wil graag even van dit topic gebruik maken. Ik merk namelijk dat er nogal wat vrouwen reageren. Ik ben op zoek naar iemand die een fysieke danwel mentale aanvulling op mijn toch al complete leven kan zijn.
Ik ben verder niet wanhopig, maar gewoon spontaan haha.
Groetjes,
Krea.
Ik zeg tegenwoordig altijd dat ik een vriendin heb, dat helpt.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:35 schreef OldJeller het volgende:
Ze zijn erg defensief i.t.t. tot wat zuidelijker gelegen landen ook al wil je niet eens met ze neuken. Dan moet je ze in de eerste paar minuten altijd even op hun gemak stellen.
Hoi, jij ziet er fijn uit vanavond-ik heb een vriendin. Hoe heet je?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:39 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik zeg tegenwoordig altijd dat ik een vriendin heb, dat helpt.
Ow kut, het is nog waar ook.
Snel ga op zoek dan naar de laatste der vrijgezelle Aziaten. Anders zet jij namelijk de trieste zaak voort en werk je mee aan het uitsterven!quote:Op woensdag 2 april 2008 13:38 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Omdat die bijna altijd al zijn ingepikt door die lelijke lange blanke boere lompe slungels....![]()
![]()
![]()
Het is een trieste zaak want het aziatische mannelijk ras staat op uitsterven bedreigd vanwege het bovenstaande feit.
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:38 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
co-sign
al ben ik dan niet echt spontaan, maar ik kan wel mijn eigen bed opmaken, ik weet veel van Whisky, kan meepraten over eten, films, muziek, Whisky, muziek, films en werk en ik ben dominant IRL. Ohja en ik ben slim en intelligent.
Het is dus niet verstandig te zeggen dat je nog bij je moeder woontquote:Op woensdag 2 april 2008 18:39 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik zeg tegenwoordig altijd dat ik een vriendin heb, dat helpt.
Ow kut, het is nog waar ook.
Dat ligt er natuurlijk aan hoe lang je bent. Hoe lang ben je eigenlijk Duck?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het is dus niet verstandig te zeggen dat je nog bij je moeder woont
Slechts 1.80. Bovendien heb ik donker haar, dus ik voldoe niet aan het Arische ideaalbeeld waar Nederlandse vrouwen voor gaan.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
![]()
Dat klinkt allemaal zeer aantrekkelijk natuurlijk, maar hoe lang ben je?
1.90 +quote:Op woensdag 2 april 2008 23:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan hoe lang je bent. Hoe lang ben je eigenlijk Duck?
Bij mijn weten gaan de meeste vrouwen voor donkerquote:Op woensdag 2 april 2008 23:43 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Slechts 1.80. Bovendien heb ik donker haar, dus ik voldoe niet aan het Arische ideaalbeeld waar Nederlandse vrouwen voor gaan.
Te Aziatischquote:Op woensdag 2 april 2008 23:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Bij mijn weten gaan de meeste vrouwen voor donker
Volgens mij heb ik in dit topic ook al ergens geschreven dat ik 40 ben, maakt dat nog uitquote:Op woensdag 2 april 2008 23:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan mag je wel bij je moeder wonen, dat overstijg je als het ware
Dat ligt er dan weer aan hoe groot je penis is, maar als hij echt groot was had je hem vast wel aan iemand anders dan je moeder gegund.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:49 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in dit topic ook al ergens geschreven dat ik 40 ben, maakt dat nog uit.
Duck is er ook stil vanquote:Op woensdag 2 april 2008 23:51 schreef Copycat het volgende:
Xennia!
Wat denk je wel van me. Waardeloze psychologe trouwens, je had nu toch wel iets moeten hebben gediagnosticeerd.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat ligt er dan weer aan hoe groot je penis is, maar als hij echt groot was had je hem vast wel aan iemand anders dan je moeder gegund.
Oedipus did it!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:57 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar ik insinueer geen incestueuze betrekkingen. Come to think of it ... waar is je pa, duck?
Zo gauw geen antwoord paraat, duim blijkbaar niet groot genoegquote:Op woensdag 2 april 2008 23:57 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar ik insinueer geen incestueuze betrekkingen. Come to think of it ... waar is je pa, duck?
Nou, ik was even actief in WGR, daar lopen wat inhoudelijker topics.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Duck is er ook stil van![]()
Nee jij dan, met je zolang het maar geen minipikkie is. Jij bent minstens zo fallusgericht
Geen idee waarom, wat gaat er immers boven een rasechte arierquote:Op woensdag 2 april 2008 23:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Bij mijn weten gaan de meeste vrouwen voor donker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |