Ja uit je posts en die zijn van een dermate consequent niveau dat het wel zo moet zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:47 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Waar maak je uit op dat ik onzeker ben, uit mijn Posts? Je kent mij niet eens IRL. In IRL ben ik niet zo openhartig in de zin van dat ik mijn persoonlijke problemen op het gebied van vrouwen hier op het Internet bespreek. Ik ben niet onzeker. Punt.
Het zit hem niet in het gebrek aan continu een happy face, dat heeft niemand. Iets zegt mij dat je verbitterd en gekweld oogt.quote:En ik straal niet constant negatieve energie uit. Ja hallo, denk je soms dat ik twentyfourseven met een happy face op deze aardkloot rondloop. Ik heb nogal een drukke agenda en kan het mij simpelweg niet veroorloven om 24/7 vrolijk en positief zijn. Dan gaat mijn werk-efficiency naar de kloten.
En jij doet er net zo hard aan mee. Waarom neem je eigenlijk geen schattig Aziaatje van een meter twee?quote:Ik ben eigenlijk gewoon de ideale schoonzoon die een willekeurige schoonmoeder zich zou kunnen wensen. Helaas is deze maatschappij één Grote Vleeskeuring waar meer gelet wordt op de lengte van de man en zijn gereedschap, niet meer op zijn persoonlijkheid.
Dat vind ik nou lullig van je. Heeft ie straks eindelijk iemand zijn bed ingeluld, haakt ze op het moment supreme alsnog afquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
Lengte gereedschap gaat normaliter pas tellen als je al met een vrouw in bed ligt he.
Zo onbaatzuchtig is niemandquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:55 schreef Liquidootje het volgende:
Xennia. Blind date hem eens een keertje. Help de medemens
Met Xennia?!?!? Gatverdammequote:Op dinsdag 1 april 2008 22:55 schreef Liquidootje het volgende:
Xennia. Blind date hem eens een keertje. Help de medemens
alsof die op zon dwergaziaat zitten te wachtenquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:11 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Met Xennia?!?!? Gatverdamme![]()
, dan nog 10.000x liever Erodome of Sylvana
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:17 schreef Knipoogje het volgende:
Maar je grote ego zorgt er wel voor dat jouw eisen voor het uiterlijk van de dame behoorlijk hoog zullen liggen. Dat zal botsen. Wellicht dat je het bij de wat mindere categorie moet zoeken. Genoeg vrouwen op het eerste gezicht die nogal lelijk zijn
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:11 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Met Xennia?!?!? Gatverdamme![]()
, dan nog 10.000x liever Erodome of Sylvana
Ja precies! Dat was ook maar een vergelijking om aan te geven hoe erg Xennia wel niet is.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:12 schreef Laton het volgende:
[..]
alsof die op zon dwergaziaat zitten te wachten
Maarreh, zoals Xennia al zei?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ja precies! Dat was ook maar een vergelijking om aan te geven hoe erg Xennia wel niet is.
Volgens mij wil THS juist een lekker tijgerpindaatje, maarre op de campus barst 't toch van de kokette mede-aziaatjes??quote:Op woensdag 2 april 2008 09:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maarreh, zoals Xennia al zei?
Waarom moet je achter die Hollandse blonde 1,85 m mokkels aanhollen en niet je mede-aziaatjes?
Is het lengte probleem ook weer opgelost
Of hij probeert het gewoon met een Nederlandse lilliputter, probleem opgelost en heeft hij nog een IPH'tje ook...quote:Op woensdag 2 april 2008 09:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Volgens mij wil THS juist een lekker tijgerpindaatje, maarre op de campus barst 't toch van de kokette mede-aziaatjes??
Omdat die bijna altijd al zijn ingepikt door die lelijke lange blanke boere lompe slungels....quote:Op woensdag 2 april 2008 09:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maarreh, zoals Xennia al zei?
Waarom moet je achter die Hollandse blonde 1,85 m mokkels aanhollen en niet je mede-aziaatjes?
Is het lengte probleem ook weer opgelost
Mennn wat heb jij een hoop frustratie in jequote:Op woensdag 2 april 2008 13:38 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Omdat die bijna altijd al zijn ingepikt door die lelijke lange blanke boere lompe slungels....![]()
![]()
![]()
Het is een trieste zaak want het aziatische mannelijk ras staat op uitsterven bedreigd vanwege het bovenstaande feit.
Ik heb die ervaring eigenlijk niet, maar misschien ga ik met andere mensen om. Wij gingen in onze vrijgezelle tijd gewoon uit voor de lol! Lekker zuipen, druqksen en mensen in de zeik nemen. Niemand maakte zich druk om 'wijven', die kwamen er altijd wel tusseningefietst.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:32 schreef nozem het volgende:
Ik vind het uitstekend amusement. Vooral wat later op de avond. De mannen die gefaald hebben - of niks hebben ondernomen - bij elkaar, kankerend op de vrouw in het algemeen. Sommigen doen alsof het ze allemaal niet uitmaakt en gaan nog even 'los' op de dansvloer, waar ook vaak de mensen staan die werkelijk niet op zoek zijn.
De dag erna hebben ze het in ieder geval allemaal naar hun zin gehad, je laat je avond immers niet verpesten door 'een wijf'.
En hoe vaker je dit doet of hebt gedaan (niet alleen als je wilt regelen) hoe natuurlijker en zelfverzekerder je overkomt ipv dat je nooit een vrouw aanspreekt alleen als je d'r leuk vindt en bijna in je broek zeikt van de zenuwen.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:25 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Vrouwen hebben helemaal niets door, maar gaan er standaard vanuit dat als je ze aanspreekt, je ze wilt neuken. (en soms is dat ook zo) Doe er gewoon niet zoveel moeite voor.
Precies. Je moet gewoon zorgen dat jij je vermaakt en dan komt altijd wel goed (is mijn ervaring).quote:Ik heb die ervaring eigenlijk niet, maar misschien ga ik met andere mensen om. Wij gingen in onze vrijgezelle tijd gewoon uit voor de lol! Lekker zuipen, druqksen en mensen in de zeik nemen. Niemand maakte zich druk om 'wijven', die kwamen er altijd wel tusseningefietst.
Ze zijn erg defensief i.t.t. tot wat zuidelijker gelegen landen ook al wil je niet eens met ze neuken. Dan moet je ze in de eerste paar minuten altijd even op hun gemak stellen.quote:Het Nederlands uitgaansklimaat leent zich ook er slecht voor naar mijn smaak. Vrouwen reageren al snel op de toon van 'wat moet je?' of 'ik zeg maar hoi terug' . Maar goed mijn ervaringen zijn al van jaren terug, toen ik nog vrijgezel was.![]()
co-signquote:Op woensdag 2 april 2008 18:28 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Ik wil graag even van dit topic gebruik maken. Ik merk namelijk dat er nogal wat vrouwen reageren. Ik ben op zoek naar iemand die een fysieke danwel mentale aanvulling op mijn toch al complete leven kan zijn.
Ik ben verder niet wanhopig, maar gewoon spontaan haha.
Groetjes,
Krea.
Ik zeg tegenwoordig altijd dat ik een vriendin heb, dat helpt.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:35 schreef OldJeller het volgende:
Ze zijn erg defensief i.t.t. tot wat zuidelijker gelegen landen ook al wil je niet eens met ze neuken. Dan moet je ze in de eerste paar minuten altijd even op hun gemak stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |