abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57768536
Dat klinkt echt zo fout en politiek incorrect he knipoogje
A little bit hateful
  dinsdag 1 april 2008 @ 22:52:38 #252
82136 Xennia
gekroond
pi_57769097
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 21:47 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Waar maak je uit op dat ik onzeker ben, uit mijn Posts? Je kent mij niet eens IRL. In IRL ben ik niet zo openhartig in de zin van dat ik mijn persoonlijke problemen op het gebied van vrouwen hier op het Internet bespreek. Ik ben niet onzeker. Punt.
Ja uit je posts en die zijn van een dermate consequent niveau dat het wel zo moet zijn.
quote:
En ik straal niet constant negatieve energie uit. Ja hallo, denk je soms dat ik twentyfourseven met een happy face op deze aardkloot rondloop. Ik heb nogal een drukke agenda en kan het mij simpelweg niet veroorloven om 24/7 vrolijk en positief zijn. Dan gaat mijn werk-efficiency naar de kloten.
Het zit hem niet in het gebrek aan continu een happy face, dat heeft niemand. Iets zegt mij dat je verbitterd en gekweld oogt.
quote:
Ik ben eigenlijk gewoon de ideale schoonzoon die een willekeurige schoonmoeder zich zou kunnen wensen. Helaas is deze maatschappij één Grote Vleeskeuring waar meer gelet wordt op de lengte van de man en zijn gereedschap, niet meer op zijn persoonlijkheid.
En jij doet er net zo hard aan mee. Waarom neem je eigenlijk geen schattig Aziaatje van een meter twee?
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
Lengte gereedschap gaat normaliter pas tellen als je al met een vrouw in bed ligt he.
Dat vind ik nou lullig van je. Heeft ie straks eindelijk iemand zijn bed ingeluld, haakt ze op het moment supreme alsnog af
pi_57769162
Xennia. Blind date hem eens een keertje. Help de medemens
A little bit hateful
  dinsdag 1 april 2008 @ 22:57:12 #254
82136 Xennia
gekroond
pi_57769205
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:55 schreef Liquidootje het volgende:
Zo onbaatzuchtig is niemand
pi_57769291
jammer dat jullie hem geen respect tonen
underground forever baby
pi_57769473
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:55 schreef Liquidootje het volgende:
Met Xennia?!?!? Gatverdamme , dan nog 10.000x liever Erodome of Sylvana
pi_57769512
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:11 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

alsof die op zon dwergaziaat zitten te wachten
underground forever baby
pi_57769569
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:17 schreef Knipoogje het volgende:

Maar je grote ego zorgt er wel voor dat jouw eisen voor het uiterlijk van de dame behoorlijk hoog zullen liggen. Dat zal botsen. Wellicht dat je het bij de wat mindere categorie moet zoeken. Genoeg vrouwen op het eerste gezicht die nogal lelijk zijn
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:11 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Knipoog. Urrr wrong
A little bit hateful
pi_57769937
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:12 schreef Laton het volgende:

[..]

alsof die op zon dwergaziaat zitten te wachten
Ja precies! Dat was ook maar een vergelijking om aan te geven hoe erg Xennia wel niet is.
pi_57774559
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Ja precies! Dat was ook maar een vergelijking om aan te geven hoe erg Xennia wel niet is.
Maarreh, zoals Xennia al zei?

Waarom moet je achter die Hollandse blonde 1,85 m mokkels aanhollen en niet je mede-aziaatjes?

Is het lengte probleem ook weer opgelost
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 2 april 2008 @ 09:58:50 #261
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57774646
quote:
Op woensdag 2 april 2008 09:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom moet je achter die Hollandse blonde 1,85 m mokkels aanhollen en niet je mede-aziaatjes?

Volgens mij wil THS juist een lekker tijgerpindaatje, maarre op de campus barst 't toch van de kokette mede-aziaatjes??
  woensdag 2 april 2008 @ 10:00:48 #262
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57774672
uitstraling, lichaamshouding, ogen.. maar voornamelijk wanneer iemand gaat praten. Dan ruik je gewoon de stinkende walm van desperation, omdat degene te continu doodgooit met subtiele of niet subtiele complimenten of je binnen no time probeert te zoenen dan wel neuken op een date of iets in die geest.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_57777886
quote:
Op woensdag 2 april 2008 09:58 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Volgens mij wil THS juist een lekker tijgerpindaatje, maarre op de campus barst 't toch van de kokette mede-aziaatjes??
Of hij probeert het gewoon met een Nederlandse lilliputter, probleem opgelost en heeft hij nog een IPH'tje ook...
ARGH?!
  woensdag 2 april 2008 @ 13:04:22 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57777902
IPH-tje? Wasda?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57777955
Doe maar niet alsof mevrouw Ideale Pijp Hoogte.
A little bit hateful
  woensdag 2 april 2008 @ 13:13:03 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57778087
Ik wist het echt niet! Heus!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57778268
HAHAHA, wist je dat?! Shame on you poesje!!
ARGH?!
pi_57778646
quote:
Op woensdag 2 april 2008 09:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Omdat die bijna altijd al zijn ingepikt door die lelijke lange blanke boere lompe slungels....

Het is een trieste zaak want het aziatische mannelijk ras staat op uitsterven bedreigd vanwege het bovenstaande feit.
  woensdag 2 april 2008 @ 13:42:42 #269
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57778735
Vermakelijk topic dit. In de ene hoek de gefrustreerde mannen/jongens, in de andere hoek de vrouwen die schijnbaar de verkeerde gelegenheden kiezen ( ) en daartussen in de succesverhalen.

Nuja, persoonlijk dan maar:
Ik ga niet zo heel vaak uit (concertbezoek reken ik dan even niet mee) omdat ik er niet zoveel tijd/geld/zin voor heb maar als ik uitga dan ga ik uit omdat ik graag met vrienden een leuke avond wil hebben. Of dat nou een kroeg of in een discotheek ofzo is, dat maakt me niet zoveel uit. Het laatste wat ik doe is "op jacht". Waarom niet? Nou, ik ben uit met mijn vrienden en die zie ik niet zo heel vaak (meesten wonen rond Haarlem/Amsterdam, ik in Den Haag) en ik vind het belangrijker een goede avond met ze te hebben dan dat ik vruchteloze versierpogingen moet gaan ondernemen voor een meisje wat er in discolicht beter uitziet dan buiten
Daarbij ben ik niet van het versieren, ik leer liever iemand beter kennen. Cliché misschien, maar toch. Flirten, dát is weer wat anders, dat is gewoon een leuke bezigheid. Maar dat kan overal, als je uitgaat, maar ook in de file, op het werk, tijdens sporten, whatever.

Misschien dat die "ik ben met mijn vrienden voor een gezellige avond, verder niks" houding wel helpt, want een beetje flirten gaat best prima dan.

En als je dan toch besluit de stap te zetten, hou je dan aan het Monty Python motto: "Je kwam met niks, je ging met niks, wat ben je verloren? Juist, niks!" Blauwtjes bestaan dus niet

/edit: en over kleine piemels *naar beneden kijkt* ach, als ze klaagt, dan doe ik mijn horloge wel weer om
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_57779662
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:38 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Omdat die bijna altijd al zijn ingepikt door die lelijke lange blanke boere lompe slungels....

Het is een trieste zaak want het aziatische mannelijk ras staat op uitsterven bedreigd vanwege het bovenstaande feit.
Mennn wat heb jij een hoop frustratie in je
ARGH?!
pi_57784792
Tips:

Gewoon geil naar ze blijven kijken, er is er vanzelf 1 die hapt.
Zorg alleen dat je in je gesprek zo vrijblijvend mogelijk bent. Zo moeilijk is het allemaal niet.

Vrouwen hebben helemaal niets door, maar gaan er standaard vanuit dat als je ze aanspreekt, je ze wilt neuken. (en soms is dat ook zo) Doe er gewoon niet zoveel moeite voor.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:32 schreef nozem het volgende:
Ik vind het uitstekend amusement. Vooral wat later op de avond. De mannen die gefaald hebben - of niks hebben ondernomen - bij elkaar, kankerend op de vrouw in het algemeen. Sommigen doen alsof het ze allemaal niet uitmaakt en gaan nog even 'los' op de dansvloer, waar ook vaak de mensen staan die werkelijk niet op zoek zijn.

De dag erna hebben ze het in ieder geval allemaal naar hun zin gehad, je laat je avond immers niet verpesten door 'een wijf'.
Ik heb die ervaring eigenlijk niet, maar misschien ga ik met andere mensen om. Wij gingen in onze vrijgezelle tijd gewoon uit voor de lol! Lekker zuipen, druqksen en mensen in de zeik nemen. Niemand maakte zich druk om 'wijven', die kwamen er altijd wel tusseningefietst.

Ik ben het wel met je eens dat je vlak voor sluitingstijd gozertjes ziet lopen, hopende te scoren. Die zijn over het algemeen wat jonger, ieder zijn ding I guess. Ik heb er nooit veel moeite voor willen doen.

Het Nederlands uitgaansklimaat leent zich ook er slecht voor naar mijn smaak. Vrouwen reageren al snel op de toon van 'wat moet je?' of 'ik zeg maar hoi terug' . Maar goed mijn ervaringen zijn al van jaren terug, toen ik nog vrijgezel was.
Verbaal terrorist
  Official ESF Kreviewer woensdag 2 april 2008 @ 18:28:19 #272
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57784850
Hallo,

Ik wil graag even van dit topic gebruik maken. Ik merk namelijk dat er nogal wat vrouwen reageren. Ik ben op zoek naar iemand die een fysieke danwel mentale aanvulling op mijn toch al complete leven kan zijn.
Ik ben verder niet wanhopig, maar gewoon spontaan haha.

Groetjes,

Krea.
pi_57785025
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:25 schreef Verloren_onschuld het volgende:

Vrouwen hebben helemaal niets door, maar gaan er standaard vanuit dat als je ze aanspreekt, je ze wilt neuken. (en soms is dat ook zo) Doe er gewoon niet zoveel moeite voor.
En hoe vaker je dit doet of hebt gedaan (niet alleen als je wilt regelen) hoe natuurlijker en zelfverzekerder je overkomt ipv dat je nooit een vrouw aanspreekt alleen als je d'r leuk vindt en bijna in je broek zeikt van de zenuwen.
quote:
Ik heb die ervaring eigenlijk niet, maar misschien ga ik met andere mensen om. Wij gingen in onze vrijgezelle tijd gewoon uit voor de lol! Lekker zuipen, druqksen en mensen in de zeik nemen. Niemand maakte zich druk om 'wijven', die kwamen er altijd wel tusseningefietst.
Precies. Je moet gewoon zorgen dat jij je vermaakt en dan komt altijd wel goed (is mijn ervaring).
quote:
Het Nederlands uitgaansklimaat leent zich ook er slecht voor naar mijn smaak. Vrouwen reageren al snel op de toon van 'wat moet je?' of 'ik zeg maar hoi terug' . Maar goed mijn ervaringen zijn al van jaren terug, toen ik nog vrijgezel was.
Ze zijn erg defensief i.t.t. tot wat zuidelijker gelegen landen ook al wil je niet eens met ze neuken. Dan moet je ze in de eerste paar minuten altijd even op hun gemak stellen.
pi_57785097
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:28 schreef Kreator het volgende:
Hallo,

Ik wil graag even van dit topic gebruik maken. Ik merk namelijk dat er nogal wat vrouwen reageren. Ik ben op zoek naar iemand die een fysieke danwel mentale aanvulling op mijn toch al complete leven kan zijn.
Ik ben verder niet wanhopig, maar gewoon spontaan haha.

Groetjes,

Krea.
co-sign

al ben ik dan niet echt spontaan, maar ik kan wel mijn eigen bed opmaken, ik weet veel van Whisky, kan meepraten over eten, films, muziek, Whisky, muziek, films en werk en ik ben dominant IRL. Ohja en ik ben slim en intelligent.
pi_57785125
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:35 schreef OldJeller het volgende:

Ze zijn erg defensief i.t.t. tot wat zuidelijker gelegen landen ook al wil je niet eens met ze neuken. Dan moet je ze in de eerste paar minuten altijd even op hun gemak stellen.
Ik zeg tegenwoordig altijd dat ik een vriendin heb, dat helpt.

Ow kut, het is nog waar ook.
Verbaal terrorist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')