En je zou 'm kunnen vertellen dat je je geld verdient met het vermoorden van jonge kuikentjes omdat het verse bloed zo goed is voor je haar, en hij reageert nog met 'oh, wat interessant, wil je mijn parkiet ook hebben? Zullen we naar m'n huis gaan? Heb je al nagedacht over hoe we onze dochter en twee zoons gaan noemen?'.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:29 schreef Xennia het volgende:
Meestal merk je dat pas op wanneer je in gesprek bent met hem en hij te snel gaat, of te duidelijk zijn intenties laat blijken. Als hij geen stiltes kan laten vallen en eigenlijk alles waar je ''te'''voor kunt zetten. Het doet geforceerd aan, helemaal wanneer hij nadat jij hem hebt afgewezen, naar de volgende loopt om exact hetzelfde verhaaltje op te hangen
Hé kerel, hoe gaat het ermee? Nog een meissie gescoord?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:54 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik hoop dat dit topic algemeen gehouden kan worden zonder dat ingegaan wordt op persoonlijke zaken.
Je weet aan wie je dit vraagt hé?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:39 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Hé kerel, hoe gaat het ermee? Nog een meissie gescoord?
Ik vind mezelf anders wel te gek!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:15 schreef LasTeR het volgende:
Alles met té is inderdaad niet goed. Té is nooit goed.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:36 schreef clumsy_clown het volgende:
En je zou 'm kunnen vertellen dat je je geld verdient met het vermoorden van jonge kuikentjes omdat het verse bloed zo goed is voor je haar, en hij reageert nog met 'oh, wat interessant, wil je mijn parkiet ook hebben? Zullen we naar m'n huis gaan? Heb je al nagedacht over hoe we onze dochter en twee zoons gaan noemen?'.
ja eindekroegstijd is echt hilarischquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
!
Deze vond ik ook wel erg: droom ik, of is er net een engeltje uit de hemel komen vallen?
Zo iemand kun je toch niet serieus nemen? Ik ben de beroerdste niet en maak met iedereen wel een praatje, maar deze kerel heb ik hartelijk en oprecht uitgelachen.
Aan het einde van een stapavond neemt trouwens de wanhoop toe. Op dat punt is de man-vrouwverhouding ook iets van 80-20 en worden ze dronken en eenzaam
Jij kan het wel bedoel je?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:24 schreef LasTeR het volgende:
Zijn er dan echt zoveel mannen die gewoon niet een gesprek kunnen aanknopen met een onbekende vrouw?Prutsers.
Ik heb er geen moeite mee. Maar ik snap niet waarom het zo moeilijk zou moeten zijn.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:30 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee. Maar ik snap niet waarom het zo moeilijk zou moeten zijn.
emo'tjes proberen binnen doen???quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:02 schreef Liquidootje het volgende:
Maar bij emo's kun je hun voorhoofd helemaal niet zien
Spoor je nu aan tot baggeren?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:36 schreef Re het volgende:
topic met potentie maar het mag allemaal wel wat orgineler enzo
nee ik wil iets orgineels zien, en geen semi grappige one linersquote:
* poetst koffie van beeldschermquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En je zou 'm kunnen vertellen dat je je geld verdient met het vermoorden van jonge kuikentjes omdat het verse bloed zo goed is voor je haar, en hij reageert nog met 'oh, wat interessant, wil je mijn parkiet ook hebben? Zullen we naar m'n huis gaan? Heb je al nagedacht over hoe we onze dochter en twee zoons gaan noemen?'.
Nadat ie jou eerst heeft uitgescholden voor arrogante kuthoerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:29 schreef Xennia het volgende:
Meestal merk je dat pas op wanneer je in gesprek bent met hem en hij te snel gaat, of te duidelijk zijn intenties laat blijken. Als hij geen stiltes kan laten vallen en eigenlijk alles waar je ''te'''voor kunt zetten. Het doet geforceerd aan, helemaal wanneer hij nadat jij hem hebt afgewezen, naar de volgende loopt om exact hetzelfde verhaaltje op te hangen
Inderdaad een belangrijke toevoeging.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:53 schreef k_i_m het volgende:
Nadat ie jou eerst heeft uitgescholden voor arrogante kuthoer.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad een belangrijke toevoeging.
Drie afwijzingen verder zijn alle vrouwen kuthoeren.
Dit is wel herkenbaar jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Aan het einde van een stapavond neemt trouwens de wanhoop toe. Op dat punt is de man-vrouwverhouding ook iets van 80-20 en worden ze dronken en eenzaam
Ja kan ik wel over meepraten. Een dronken wijf die de hele tijd in de kroeg naar mn kruis zit te graaien, lelijke kop maar wel lekker lichaam. AL mijn vrienden waren erbij en ik wilde mijn "eer" hoog houden en uiteindelijk dus niets mee gedaan. Nu drie jaar verder heb ik er spijt van dat ik haar niet gepakt heb.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:51 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
En geloof me, vrouwen zijn nog erger indien wanhopig....
is dit retrospectieve wanhoop van jouw kantquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:54 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ja kan ik wel over meepraten. Een dronken wijf die de hele tijd in de kroeg naar mn kruis zit te graaien, lelijke kop maar wel lekker lichaam. AL mijn vrienden waren erbij en ik wilde mijn "eer" hoog houden en uiteindelijk dus niets mee gedaan. Nu drie jaar verder heb ik er spijt van dat ik haar niet gepakt heb.Ik zat er toen een haartje van af. Fuck my life.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:54 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik hoop dat dit topic algemeen gehouden kan worden zonder dat ingegaan wordt op persoonlijke zaken.
Helaas, mislukt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:54 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ja kan ik wel over meepraten. Een dronken wijf die de hele tijd in de kroeg naar mn kruis zit te graaien, lelijke kop maar wel lekker lichaam. AL mijn vrienden waren erbij en ik wilde mijn "eer" hoog houden en uiteindelijk dus niets mee gedaan. Nu drie jaar verder heb ik er spijt van dat ik haar niet gepakt heb.Ik zat er toen een haartje van af. Fuck my life.
Ooit heb ik een keertje na het stappen de nachtbus naar huis gemist. De volgende ging pas een uur later, dus wij gingen op zoek naar de enige nog open kroeg in de buurt. Alwaar een boel 'lotgenoten' rondhingen, wachtend op de nachtbus, in het enige nog open café. En dan van die kansloze kerels die je aanspreken, hopend tóch nog te kunnen scoren. Zo vermakelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:32 schreef nozem het volgende:
Ik vind het uitstekend amusement. Vooral wat later op de avond. De mannen die gefaald hebben - of niks hebben ondernomen - bij elkaar, kankerend op de vrouw in het algemeen. Sommigen doen alsof het ze allemaal niet uitmaakt en gaan nog even 'los' op de dansvloer, waar ook vaak de mensen staan die werkelijk niet op zoek zijn.
De dag erna hebben ze het in ieder geval allemaal naar hun zin gehad, je laat je avond immers niet verpesten door 'een wijf'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |