En je zou 'm kunnen vertellen dat je je geld verdient met het vermoorden van jonge kuikentjes omdat het verse bloed zo goed is voor je haar, en hij reageert nog met 'oh, wat interessant, wil je mijn parkiet ook hebben? Zullen we naar m'n huis gaan? Heb je al nagedacht over hoe we onze dochter en twee zoons gaan noemen?'.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:29 schreef Xennia het volgende:
Meestal merk je dat pas op wanneer je in gesprek bent met hem en hij te snel gaat, of te duidelijk zijn intenties laat blijken. Als hij geen stiltes kan laten vallen en eigenlijk alles waar je ''te'''voor kunt zetten. Het doet geforceerd aan, helemaal wanneer hij nadat jij hem hebt afgewezen, naar de volgende loopt om exact hetzelfde verhaaltje op te hangen
Hé kerel, hoe gaat het ermee? Nog een meissie gescoord?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:54 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik hoop dat dit topic algemeen gehouden kan worden zonder dat ingegaan wordt op persoonlijke zaken.
Je weet aan wie je dit vraagt hé?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:39 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Hé kerel, hoe gaat het ermee? Nog een meissie gescoord?
Ik vind mezelf anders wel te gek!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:15 schreef LasTeR het volgende:
Alles met té is inderdaad niet goed. Té is nooit goed.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:36 schreef clumsy_clown het volgende:
En je zou 'm kunnen vertellen dat je je geld verdient met het vermoorden van jonge kuikentjes omdat het verse bloed zo goed is voor je haar, en hij reageert nog met 'oh, wat interessant, wil je mijn parkiet ook hebben? Zullen we naar m'n huis gaan? Heb je al nagedacht over hoe we onze dochter en twee zoons gaan noemen?'.
ja eindekroegstijd is echt hilarischquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
!
Deze vond ik ook wel erg: droom ik, of is er net een engeltje uit de hemel komen vallen?
Zo iemand kun je toch niet serieus nemen? Ik ben de beroerdste niet en maak met iedereen wel een praatje, maar deze kerel heb ik hartelijk en oprecht uitgelachen.
Aan het einde van een stapavond neemt trouwens de wanhoop toe. Op dat punt is de man-vrouwverhouding ook iets van 80-20 en worden ze dronken en eenzaam
Jij kan het wel bedoel je?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:24 schreef LasTeR het volgende:
Zijn er dan echt zoveel mannen die gewoon niet een gesprek kunnen aanknopen met een onbekende vrouw?Prutsers.
Ik heb er geen moeite mee. Maar ik snap niet waarom het zo moeilijk zou moeten zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |