abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 maart 2008 @ 21:11:13 #226
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57722858
quote:
Op zondag 30 maart 2008 19:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

whehe 3 minuten zelfs maar

kijk ff hier: http://www.flitsdate.nl/

volgende week wordt wel krap trouwens
Best wel veel wanhopige types daar,als je het mij vraagt, ik denk dat je de wanhoop al op een kilometer afstand ruiken kan.
pi_57723622
http://www.datingwebsites.nl/

Hier ga ik komende tijd veel tijd aan spenderen. Ik ga mij denk ik richten op het Internet-daten met als doel een middelmatige chick daten en daarna neuken. Paiq heb ik al geprobeerd en dat is verschrikkelijk lame.

Of ik succesvol ben in deze business zal nog moeten blijken maar ik houd jullie op de hoogte van mijn vooruitgang.

Op dit topic kan een slotje aangezien er toch alleen maar off-topic wordt gereageerd.
pi_57725727
quote:
Op zondag 30 maart 2008 21:41 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

Hier ga ik komende tijd veel tijd aan spenderen. Ik ga mij denk ik richten op het Internet-daten met als doel een middelmatige chick daten en daarna neuken. Paiq heb ik al geprobeerd en dat is verschrikkelijk lame.

Of ik succesvol ben in deze business zal nog moeten blijken maar ik houd jullie op de hoogte van mijn vooruitgang.

Op dit topic kan een slotje aangezien er toch alleen maar off-topic wordt gereageerd.
Oei, als jij Paiq al heel lame vindt... Paiq is voor mannen een van de zeldzame sites waar je daadwerkelijk met een meid in contact kan komen. Op alle andere sites wordt je *voor* de deur al weggeselecteerd. Op paiq kun je op zijn minst vaak nog even chatten. En als je dan een goeie indruk hebt gemaakt blijven ze plakken en kun je er soms een date uit krijgen.

Op andere sites moet je rekening houden dat als je geen betalend lid bent, kun je geen berichtjes versturen en vrouwen krijgen tientallen hartjes en berichten per week. Je bent dan volslagen kansloos. Op gratis sites moet je er rekening mee houden dat de vrouwen tientallen berichten per week krijgen en honderden pageviews. Jij daarentegen krijgt geen enkel bericht en als het meezit iets meer pageviews dan jij berichtjes verstuurd hebt.

Maar goed, succes
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_57725882
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 07:21 schreef GSU4me het volgende:
Het is mij nog nooit gelukt een vrouw te 'scoren' (als in: bv telefoonnr/email krijgen) in zo'n plek want ik ben gewoon niet in staat met smiles en oppervlakkige bullshit interessanter over te komen dan de 20 andere kerels die op een avond zich hebben 'aangeboden' aan elke willekeurige vrouw. De plekken waar ik nieuwe contacten opdoe is op plekken waar tijd, en rust aan mijn zijde zijn. Coupe van een trein, bv., of feestje van vrienden.
Goede post

Hoe doe je dat dan? Ik zou niet weten hoe ik een vrouw in een park of in een supermarkt zou moeten aanspreken (trein kom ik niet en op feestjes van vrienden komen geen vrijgezelle vrouwen...als er uberhaupt al vrouwen komen).

Ik zie in de supermarkt wel eens een leuk iemand lopen. Een keer was het een leuke meid die ik *1* diepvriespizza in haar mandje zag doen, dus dat leek me wel een single. Hoe spreek je dan zo iemand aan?
Gewoon heel direct "hoi, misschien stomme vraag, maar mag ik je email of telefoonnnummer? Ik zou je graag beter leren kennen" of verpakt met humor "zo, diepvriespizza? Ik heb er ook 1, zullen we ruilen?" en dan met een kwinkslag verder op gaan over de waanzin van proberen een date te regelen in een supermarkt...of zoiets.
  dinsdag 1 april 2008 @ 01:55:14 #230
108913 Godshand
guide4you
pi_57752876
quote:
Op zondag 30 maart 2008 22:53 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Goede post

Hoe doe je dat dan? Ik zou niet weten hoe ik een vrouw in een park of in een supermarkt zou moeten aanspreken (trein kom ik niet en op feestjes van vrienden komen geen vrijgezelle vrouwen...als er uberhaupt al vrouwen komen).

Ik zie in de supermarkt wel eens een leuk iemand lopen. Een keer was het een leuke meid die ik *1* diepvriespizza in haar mandje zag doen, dus dat leek me wel een single. Hoe spreek je dan zo iemand aan?
Gewoon heel direct "hoi, misschien stomme vraag, maar mag ik je email of telefoonnnummer? Ik zou je graag beter leren kennen" of verpakt met humor "zo, diepvriespizza? Ik heb er ook 1, zullen we ruilen?" en dan met een kwinkslag verder op gaan over de waanzin van proberen een date te regelen in een supermarkt...of zoiets.
supermarkt lijkt me echt 3x niks... ("Hey zal ik die meloenen even voor je vast houden? " "Wil je warme worst? ") ok, ik wordt te puberaal...
ik heb daar al eens een topique over geopend geloof ik...

behalve datingsite is op vakantie iemand ontmoeten wel te doen. doe je gewoon een singlesurvival reis met Labyrinth ofzo...

geheid wordt het gezellig en bij de survival opdrachten moet je wel met elkaar in gesprek gaan...
het heeft mij iig weer wat dates opgeleverd...
(geen relatie nee.. boeiend...)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_57753070
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:53 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hij kwam wel serieus over (en liep daarna naar de volgende). Ik kan me overigens niet voorstellen dat een vrouw daar ooit direct ja op zegt.
Er zijn mannen die dit serieus proberen. DIrect vragen. Die mannen zijn dan ook erg wanhopig, maar hebben soms wel succes.
  dinsdag 1 april 2008 @ 07:12:23 #232
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57754011
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 02:15 schreef Gnozt het volgende:

[..]

Er zijn mannen die dit serieus proberen. DIrect vragen. Die mannen zijn dan ook erg wanhopig, maar hebben soms wel succes.
Het kan natuurlijk ook dat zijn vrienden 5 meter verderop zich kapot staan te lachen omdat 't een wedje was hé.
pi_57754058
quote:
Op zondag 30 maart 2008 22:53 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Goede post

Gewoon spontaan zijn en lol hebben. Maak niet uit hoe je haar aanspreekt (mits niet lomp natuurlijk), want ze heeft vrij snel in de gaten dat je een bedoeling hebt, maar dat geeft verder niet en vinden vrouwen ook niet vervelend, integendeel. Gewoon gezellig doen. Gebruik je creativiteit en humor. Verder geen verwachtingen hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2008 07:27:50 ]
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:16:52 #234
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_57760443
quote:
Op zondag 30 maart 2008 21:41 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

Hamsterslayer, zolang jij een vrouw benadert als 'een middelmatige chick die je wilt neuken' zal het nooit gaan lukken. Stap nou eens van dat idee af en benader ze met respect.
Gourmetten of steengrillen?
pi_57764926
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hamsterslayer, zolang jij een vrouw benadert als 'een middelmatige chick die je wilt neuken' zal het nooit gaan lukken. Stap nou eens van dat idee af en benader ze met respect.
Respect....WTF! Als vrouwen nu eens voor de verandering MIJ met respect benaderen. Maar Neen heur, ik ben geen potentieel sexueel neukmateriaal (aziaten hebben toch van die kleintjes? mannen moeten toch minstens 1.80m lang zijn?) dus ik word toch niet aangesproken. Vrouwen zijn net zo schuldig aan die hele vleeskeuring in de huidige maatschappij, alleen geven ze dat niet toe, ik wél.

Sorry maar ik ben vandaag weer in een emotionele negatieve zelfmoordneigende bui, ik had beter niet mn computer moeten aan doen.
pi_57765024
Sambal bij?
ARGH?!
pi_57765189
Bij jou zie je de wanhoop blijkbaar van mijlen ver weg. Nep aziaat
A little bit hateful
  dinsdag 1 april 2008 @ 19:38:17 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57765512
Dus ... omdat vrouwen je niet aanspreken, behandelen ze je niet met respect?
Wellicht ruiken ze die ongebreidelde frustratie die langzaam maar zeker in vrouwenhaat uitmondt, van mijlenver.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57766006
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 19:38 schreef Copycat het volgende:
Dus ... omdat vrouwen je niet aanspreken, behandelen ze je niet met respect?
Wellicht ruiken ze die ongebreidelde frustratie die langzaam maar zeker in vrouwenhaat uitmondt, van mijlenver.
Vrouwenhaat I Like it.....a lot...
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:14:13 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57766128
It ain't gonna get you laid by mutual consent, though.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:27:50 #241
82136 Xennia
gekroond
pi_57766372
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 19:06 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Respect....WTF! Als vrouwen nu eens voor de verandering MIJ met respect benaderen. Maar Neen heur, ik ben geen potentieel sexueel neukmateriaal (aziaten hebben toch van die kleintjes? mannen moeten toch minstens 1.80m lang zijn?) dus ik word toch niet aangesproken. Vrouwen zijn net zo schuldig aan die hele vleeskeuring in de huidige maatschappij, alleen geven ze dat niet toe, ik wél.
Ze geven het toch toe als ze zeggen dat jij of je penis te klein zijn
pi_57766651
vergeet het maar gewoon hamsterman.
underground forever baby
pi_57766818
Die respectloze houding van je is ook niet erg overtuigend.
Je bent gewoon bang voor vrouwen.
pi_57766965
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Die respectloze houding van je is ook niet erg overtuigend.
Je bent gewoon bang voor vrouwen.
ja en voorlopig zijn er ook bar weinig redenen te bespeuren waarom een leuke vrouw hem zou willen
underground forever baby
pi_57767341
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 21:03 schreef Laton het volgende:

[..]

ja en voorlopig zijn er ook bar weinig redenen te bespeuren waarom een leuke vrouw hem zou willen
- zeer goede carriere-perspectieven
- zelfstandig
- onafhankelijk
- dominant (zowel IRL als in bed, alleen dat laatste moet ik nog bewijzen IRL )
- zelfverzekerd
- kan alles (goed en lekker koken als ik écht wil, wassen/strijken, eigen bed opmaken, etc.)
- slim
- serieus, maar soms buitengewoon grappig
- sportief ingesteld
- breed georienteerd qua muziek, film, eten
- verslaafd aan sex (dus goed sexleven voor de vrouw, dus beiden gelukkig )
- heel handig met computers en elektronica
- gewoon praktisch nadenkend type (geen brildragend nerd-type)
- ik weet gewoon heel veel op veel gebieden (muziek, kunst, geschiedenis, wereldkennis, talen, politiek, werk, studie en Whisky)
- openminded op gebied van Eten, sport en andere spannende activiteiten
- en intelligent (had ik die al genoemd?)

Tja, ik kan nog heel lang doorgaan maar ik ben nu gewoon een beetje moe.
pi_57767388
tja jammer dat ze toch vooral je wanhoop ruiken
underground forever baby
  dinsdag 1 april 2008 @ 21:33:43 #247
82136 Xennia
gekroond
pi_57767515
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 21:25 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
- zelfverzekerd
Je bent zo onzeker als de pest.
quote:
- breed georienteerd qua muziek, film, eten
- ik weet gewoon heel veel op veel gebieden (muziek, kunst, geschiedenis, wereldkennis, talen, politiek, werk, studie en Whisky)
- openminded op gebied van Eten, sport en andere spannende activiteiten
Hier zeg je gewoon 3 keer hetzelfde
quote:
- verslaafd aan sex (dus goed sexleven voor de vrouw, dus beiden gelukkig ).
Dat jij het vaak met je rechterhand doet, wil nog niet zeggen dat je goed bent in bed en een vrouw tevreden houdt
quote:
- en intelligent (had ik die al genoemd?)
Ja, alleen noemde je het toen ''slim''

Maar bovenal TS, moet jij een onwaarschijnlijk negatieve energie uitstralen, die al je goede eigenschappen overschaduwt
pi_57767759
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 21:33 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je bent zo onzeker als de pest.
[..]

Hier zeg je gewoon 3 keer hetzelfde
[..]

Dat jij het vaak met je rechterhand doet, wil nog niet zeggen dat je goed bent in bed en een vrouw tevreden houdt
[..]

Ja, alleen noemde je het toen ''slim''

Maar bovenal TS, moet jij een onwaarschijnlijk negatieve energie uitstralen, die al je goede eigenschappen overschaduwt
Waar maak je uit op dat ik onzeker ben, uit mijn Posts? Je kent mij niet eens IRL. In IRL ben ik niet zo openhartig in de zin van dat ik mijn persoonlijke problemen op het gebied van vrouwen hier op het Internet bespreek. Ik ben niet onzeker. Punt.

En ik straal niet constant negatieve energie uit. Ja hallo, denk je soms dat ik twentyfourseven met een happy face op deze aardkloot rondloop. Ik heb nogal een drukke agenda en kan het mij simpelweg niet veroorloven om 24/7 vrolijk en positief zijn. Dan gaat mijn werk-efficiency naar de kloten.

Ik ben eigenlijk gewoon de ideale schoonzoon die een willekeurige schoonmoeder zich zou kunnen wensen. Helaas is deze maatschappij één Grote Vleeskeuring waar meer gelet wordt op de lengte van de man en zijn gereedschap, niet meer op zijn persoonlijkheid.
pi_57768176
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 21:47 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Waar maak je uit op dat ik onzeker ben, uit mijn Posts? Je kent mij niet eens IRL. In IRL ben ik niet zo openhartig in de zin van dat ik mijn persoonlijke problemen op het gebied van vrouwen hier op het Internet bespreek. Ik ben niet onzeker. Punt.

En ik straal niet constant negatieve energie uit. Ja hallo, denk je soms dat ik twentyfourseven met een happy face op deze aardkloot rondloop. Ik heb nogal een drukke agenda en kan het mij simpelweg niet veroorloven om 24/7 vrolijk en positief zijn. Dan gaat mijn werk-efficiency naar de kloten.

Ik ben eigenlijk gewoon de ideale schoonzoon die een willekeurige schoonmoeder zich zou kunnen wensen. Helaas is deze maatschappij één Grote Vleeskeuring waar meer gelet wordt op de lengte van de man en zijn gereedschap, niet meer op zijn persoonlijkheid.
Lengte gereedschap gaat normaliter pas tellen als je al met een vrouw in bed ligt he.
pi_57768381
Probleem is niet dat je wanhoop uitstraalt. Gezien je grote ego (dominant, weet veel, zelfverzekerd... dat IS een groot ego) gecombineerd met het feit dat de vrouwen toch niet willen happen betekent maar 1 ding: Je straalt bitterheid uit. Verbitterd over het feit dat je het *zo* voor elkaar hebt en er toch geen dame is die wat met je wil beginnen.

Je zegt zelf dat je een 'klein aziaatje' bent. En je hebt helemaal gelijk dat bij blanke Hollandse vrouwen kleine aziatische mannen niet goed in de markt liggen (itt blanke mannen met leuke aziatische vrouwtjes). Dat is gewoon een statistisch feit.
Maar je grote ego zorgt er wel voor dat jouw eisen voor het uiterlijk van de dame behoorlijk hoog zullen liggen. Dat zal botsen. Wellicht dat je het bij de wat mindere categorie moet zoeken. Genoeg vrouwen op het eerste gezicht die nogal lelijk zijn (wellicht door houding of kleding), maar in werkelijkheid reuze meevallen. Vrouwen die zich ook maar afvragen waarom geen man d'r wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')