Ja.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
'Marco van Basten ontbeert mensenkennis'
Kan toch gewoon in het Van Basten topic?
Twijfel. Wil eerst even kijken hoe het loopt, het is best een opmerkelijk bericht. Gaat het niet lopen, dan merge met het centrale Gomes topic. Kan ook een leuke discussie opleveren over buitenlanders in het Nederlands elftal.quote:http://forum.fok.nl/topic/1136088
Kan toch in het Gomes topic? Het speelt uberhaupt niet eens omdat ie al voor Brazilie heeft gekeept.
toen ik dat bericht in het Gomes topic postte kreeg het nauwelijks reactiesquote:Op maandag 17 maart 2008 11:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Twijfel. Wil eerst even kijken hoe het loopt, het is best een opmerkelijk bericht. Gaat het niet lopen, dan merge met het centrale Gomes topic. Kan ook een leuke discussie opleveren over buitenlanders in het Nederlands elftal.
Gomes topic bedoel jequote:Op maandag 17 maart 2008 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo zie je maar wat losse topics teweeg kunnen brengen, trekt weer een heleboel anderen die nooit in het PSV-topic komen.
Gewoon zoals in de FAQ staat beschrevenquote:Op maandag 17 maart 2008 21:19 schreef rubbereend het volgende:
maargoed dat is dus eigenlijk een soort van pleidooi voor minder centralisatie
Dank je wel. Slechts 8x te grootquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:26 schreef djnospinzone het volgende:
Het Grote PSV Topic #303: Ajax midweeks op 7 punten zetten
UI van 800kb is een beetje aan de zware kant lijkt me niet? Best vervelend als je live streams aan het kijken bent.
Sorry Ruud.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dank je wel. Slechts 8x te groot. Heb het hier gemeld.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:52 schreef venomsnake het volgende:
okidokie
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Telegraaf zet vannacht om 00.01 het nieuwe thuistenue van Oranje online.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
...
Kraag is dus rood-wit-blauw, het logo is iets anders, sokken wel weer lichtblauw.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
.... Het logo is iets anders, de kraag dan, en het model langs de zij'en wellicht een beetje.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
...
Het is inderdaad erg weinig veranderd. Sokken zijn ook wat lichter.
...
Wat doe je nou moeilijk man.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:02 schreef Tennessee het volgende:
in De centrale Nederlands Elftal topic #2 is het volgende on-topic en de rest van wat er vandaag is gepost niet, zou dat misschien allemaal weg mogen?
[..]
[..]
[..]
[..]
Leuk dat het ook in het shirtjestopic geplaatst wordt, maar natuurlijk wordt het ook gewoon in de Nederlands Elftal topic geplaatst dus is die verwijzing naar het shirtjestopic nergens voor nodig...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:14 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie het probleem niet zo Tennessee, ze hebben het ff over het nieuwe oranje shirt.. Vervolgens plaatst EnGCatjuh keurig een linkje naar het shirtjestopic waarmee hij de shirtdiscussie in het oranjetopic afsluit, en anderen weten waar ze nu het nieuwe shirt kunnen vinden..
Prima toch, ik zie geen reden om dat te gaan wissen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Staat al in de Veronica Magazine. Wil je screentjes? Komen dan in het shirtjestopic.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lalala.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben blij dat ik sjimz en Engcatjuh de dag van hun leven heb bezorgd.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
...
Verder heb ik niet de dag van mn leven en zeker niet om jou
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:28 schreef Kriegel het volgende:
Eh, waar de fak staat de goede afbeelding dan? Want wat ik daar zie is idd gewoon precies hetzelfde.
Maar dat font gaat dus niet weg, jottum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |