Nou ja... als ik met een leuke man in bed beland sta ik er nooit bij stil dat dat ook een orgaan is om mee te urineren. Al sik me dat op een dergelijk moment ga realiseren is er niet veel erotisch meer aan de betreffende man.quote:
Oh, ik was al bang dat je bedoelde dat hij dat met zijn string áán deed!quote:Op maandag 10 maart 2008 22:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja... als ik met een leuke man in bed beland sta ik er nooit bij stil dat dat ook een orgaan is om mee te urineren. Al sik me dat op een dergelijk moment ga realiseren is er niet veel erotisch meer aan de betreffende man.
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik was al bang dat je bedoelde dat hij dat met zijn string áán deed!![]()
Provinciaaltje he...![]()
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]Ja! Altijd!
Serieus
Oh god, de ontboezemingen hier
ach, nou... een man met een minimaal piempje kan zittend helemaal niet IN de pot plassen. Dus deze feiten wijzen op een goedgekeurd formaat.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]Ja! Altijd!
Serieus
Oh god, de ontboezemingen hier
lekker link. Zijn echt geen lievertjesquote:Op maandag 10 maart 2008 22:40 schreef Greys het volgende:
Dat nijlpaard dat gewoon op het terras gaat liggen![]()
Bedoel je nou het nijlpaard of de bespreking van Mr. Greys?quote:
This thread is useless without picsquote:Op maandag 10 maart 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
Het nijlpaard met zijn zere mondjeWel goed opgelost!
De bespreking van Mr Greys valt mee hoor, die heeft niets om zich voor te schamen
Oh wacht even hoor... even zoeken....quote:Op maandag 10 maart 2008 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
This thread is useless without pics
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht even hoor... even zoeken....
Ja dahag!
Sorry, kon het niet latenquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:38 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wat gingen jullie weer hard gister zeg!!! Ik wil nog wel ff zeggen dat ik niet begrijp dat mannen überhaupt staan te plassen in de wc...
mannen staan altijd te plassen in de plee. Ik ken er maar 1 die gaat zittenquote:
En wat is er mis om de genotsstaaf met den hand naar benee te richten? zodat je niet tussen de pot door pist?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:16 schreef nokwanda het volgende:
zucht... ikleg het nog een keer uit.
Een klein piempje rust op een stel ballen en kan niet ver genoeg omlaag wijzen om niet onder tegen de bril aan te piesen en er zo langs de pot weer naast te lopen. Tenzij man in kwestie zo ongeveer wijdbeens op de pot ligt.
Dus... als ie groot genoeg is hangt ie verder naar beneden en kan ie beter naar beneden IN de pot piesen.
voor een " experiment"quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:31 schreef Morretje het volgende:
Pielen met de kitrand? Waarom moet ie lek dan Qwea?
Op het moment dat ie piest is het geen , ik herhaal GEEN genotsstaafquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wat is er mis om de genotsstaaf met den hand naar benee te richten? zodat je niet tussen de pot door pist?
Mhaw, er zijn vast mensen die daar toch echt anders over denken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op het moment dat ie piest is het geen , ik herhaal GEEN genotsstaaf
Nah in mijn AT aangezien daar de nieuwe topics niet op magische wijze in verschijnenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:06 schreef nokwanda het volgende:
Hoer doe je dat in F&F? Er is maar een SC topic
Hier eindelijk, na lang stoeien, mijn nieuwe printer/scan/kopieermachine geinstalleerd
Ja ik ken meer mannen met dit motto en weet je, groot gelijk. Het is gewoon ranzig dus ik heb het hier ook doorgevoerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:13 schreef conleche het volgende:
Dat ik nu pas reageer in dit topic!(meneer Conleche plast ook altijd zittend en hij vraagt mannelijke bezoekers om in de tuin te piesen of ook te gaan zitten
) )
En nee ik maak geen geintje![]()
Dat deden jouw Freggels toch al?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik ken meer mannen met dit motto en weet je, groot gelijk. Het is gewoon ranzig dus ik heb het hier ook doorgevoerd.
Nu plast mijn freggel altijd zittend, dat scheelt
Ja ik bedoelde ook dat mannen die hier komen moeten zitten op de wc maar zoveel mannen komen hier niet over de vloer.quote:
Aaaw, wat schattigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kijk ze elkaar nou lief vinden...
[afbeelding]
Als de katten hier zo dicht op elkaar gaan liggen gaan we beter een stukje aan de kantquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kijk ze elkaar nou lief vinden...
[ afbeelding ]
Dit is als ze moe zijn. In hun hyperactieve buien is het elkaar omver smijten en zo hard mogelijk waar je maar kunt in het vel van je broer of zus happenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Als de katten hier zo dicht op elkaar gaan liggen gaan we beter een stukje aan de kant
Nok, kan het me zo goed voorstellen hoe dubbel dat voor je moet zijn...quote:Chip ligt hier vreselijk te pluisbuiken. realiseer me net dat het nog maar een week is voor ze naar jullie gaat verhuizen. Nog steeds tegelijken
![]()
Vraag je feedback na een afwijzing?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:16 schreef Morretje het volgende:Alweer afgewezen voor een sollicitatie..
![]()
Was op een soortgelijke groep als ik nu steeds inval, en dat had ik ook duidelijk in de eerste alinea gezet.. Nog steeds niet goed genoeg dus...
Ik las het net in Max' topicquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben zo sad. Ik heb vodka gehaald, TS kan er niet mee omgaan enzo.
Mag ik alleen eenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik las het net in Max' topic [afbeelding]
Knap van je hoor....en schenk maar ff lekker in [afbeelding]
Nee, TS ik. Max zijn topic TS.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:00 schreef Greys het volgende:
Hara... TS... als in ikke? [afbeelding]
Ik kan best met jouw wodka omgaan heur [afbeelding]
Maar vertel, dat bedoel je vast niet? [afbeelding]
Ing, op zich gaat het goed, ze mag vanaf morgen zelfs weer auto rijden!
Maar toch schijnt het nog maanden te duren voordat ze weer kan werken. Da's dan weer minder [afbeelding]
Op zich voelt ze zich goed en nu maar opbouwen!
Ik neem aan dat ze niet direct meedoet aan Parijs-Dakarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:03 schreef Greys het volgende:
Hara, sorry, heb het net gelezen. Dacht dat je TS hier bedoelde
Ing, op zich wel apart dat je dan alweer mag autorijden, toch?
Ga je de hort op dan om iemand tegen te komen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doop dat ik mijn ex tegen kom ofzo, heb zin om iemand te schoppen.
Wat zich uiteindelijk uit door jankend op bed je kussen aan te randenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doop dat ik mijn ex tegen kom ofzo, heb zin om iemand te schoppen.
Neequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga je de hort op dan om iemand tegen te komen?
Heb ik een paar maanden geleden al gedaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
Dat hoop ik ook, Nok. Toch sterkte er mee, het is toch oma! [afbeelding]
Hara, ik snap je boosheid, maar hoe cliché het ook klinkt... probeer die energie op iets anders te richten. Misschien te zoetsappig voor je, maar ga bv foto's van Max uitzoeken en op volgorde leggen, van klein tot nu. Dan kan je er misschien een mooi plakboek van maken? Kus [afbeelding]
Wat fijn voor je oma dat het haar eindelijk gelukt is. Gecondoleerd voor jou en je familiequote:Op woensdag 12 maart 2008 08:52 schreef nokwanda het volgende:
Het is mijn oma afgelopen nacht eindelijk gelukt om de oversteek te maken.
Goeiemorgen allemaal.
Hier een zelfde soort iets, maar wel ietsje minder heftig. Geen schreeuw en vasthoudteferelen, gelukkig.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Nok gecondoleerd. Wat fijn dat er iemand bij haar was en dat er een einde aan gekomen is.
Mijn oma is precies zo gegaan, ik ben er zelfs de laatste jaren niet meer heen geweest nadat ze de laatste keer ineens een vlaag van herkenning gaf en aan mn benen hing, gillend dat ik dr daar toch niet kon laten en dat ik dr mee moest nemen en ik dr zo de lange gang van de afdeling door gesleurd had en mn oom haar los heeft moeten wrikken van me.
Toen heb ik afscheid van haar genomen voor mezelf, en ik ben niet eens meer gaan kijken toen ze opgebaard lag, omdat er na 14 dagen voedsel weigeren niks over was van mijn oma zoals ik haar kende en waar ik zo veel van hield.
Ik geloof dat ik dalijk hele erge ruzie ga krijgen met een van mn bazen, ikke was niet zo lief tegen hele vervelende klanten maar dat zijn dr die ik van hem no matter what extra in hun aars moet kruipen en dat trok ik net ff niet zo goed als normaal geloof ik
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Klinkt als een leuke oma Nok![]()
Wel zielig dat haar a.s. echtgenoot het reisje langs de Rijn niet overleefde.
Doet me direct weer denken aan Geer en Goor
Nok serieus, ik vind het eng worden in hoeveel dingen wij op elkaar lijken. Mijn oma was / is mijn grote voorbeeld, ik mis haar zo hoe ze vroeger was, maar ik weet dat ze altijd bij me is.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier een zelfde soort iets, maar wel ietsje minder heftig. Geen schreeuw en vasthoudteferelen, gelukkig.
Paar jaar geleden al wel een soort van afscheid genomen voor mijn gevoel. Ze werd toen al dement en woonde in een aanleunwoning bij het verzorgingstehuis. Ze verdoezelde de dementie redelijk, maar nam toen ik daar was twee slaappillen in. Er had er daarvoor een op de grond gelegen en ik had het opgeraapt. Ze zei me dat ik die op tafel moest leggen en liep ermee naar de keuken om em weg te goioien. Nou had ze een pillenverdeeldoosje waar nog een slaappil voor die dag in zat. In haar hand een pil waarvan ze vergat dat ze naar de keuken was gelopen om die weg te mikken. Innemen dus. Minuutje later in het doosje kijken. hey.. pil, die heb ik dus nog niet genomen. Twee slaappillen dus.
Ze werd zo stoned als een garnaal en begon giechelend te vertellen over allemaal slingertjes aan de muur en wilde met me dansen. maar tegelijk wilde ze ook slapen want ze werd zo slap.
Heb haar toen om haar middel gepakt en ben met haar naar de slaapkamer gewalst om haar in bed te leggen.
Toern werd ze ineens helemaal helden en haalde ons hele leven terug en wat zij ervan vond. Vooral over de band die we hadden. Ze zei vaarwel en ging slapen.
Ik heb die nacht geen oog dichtgedaan omdat haar ademhaling of heel hard was, of geheel stokte.
Ik dacht echt dat het gedaan was. Ze was toen al in de 80.
Diezelfde maand ging ze 's nachts aan de wandel en probeerde in te breken bij de onderbuurman omdat ze dacht dat dat haar huis was en raakte helemaal in paniek omdat de deur dicht was.
Na nog wat rare ongelukjes in huis was de maat vol. Naar het verzorgingstehuis. Dat was haar nachtmerrie.
Maar uiteindelijk vond ze het er best wel leuk. ze werd er zelfs nog verliefd op de overbuurman. Hij heeft haar zelfs nog ten huwelijk gevraagd. Heel wonderlijk omdat ze nooit meer dacht dat ooit te willen na de dood van mijn opa, 10 jaar daarvoor. Helaas ging de man voor de bruiloft dood...tijdens haar eerste vakantie, rijnreisje, op een cruiseschip.
Het was me wel een stoere. Zo wilde ze ooit geen verkering met een man die ze me aanwees met de woorden: dat wilde ie wel, maar dan had ik em nou lopen douwen in die rolstoel. Mooi dat ik dat niet gedaan heb. of de kleren die ze de kast uit mikte omdat ze voor ouwe wijven waren. end an was ze ook nog eens jehova getuige en ook daarin volkomen tegendraads. Ik lijk op haarVolkomen tegendraads
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:45 schreef nokwanda het volgende:
[afbeelding] idd oh-oh. Maar die conclusie hadden we al min of meer getrokken. okay... nu iets meer dan min [afbeelding]
trouwens in de dementie ook wel komische momenten gehad hoor. Ook pijnlijke. Komen wij op visite daar, kijkt ze me gelukzalig glimlachend aan en zegt ze: je komt me bekend voor maar ik heb geen idee wie je bent. EW tegen mij: AUCH!!!
Even later tegen EW, wie ben jij meisje?
Ik tegen EW dubbel AUCH!!!!
Hij is haar enige achterkleinkind en ze was altijd dol op hem.
Ja mijn oma dan met mn pa altijd. Mn pa is bruin en mn oma wit. En dan tegen iedereen vol trots vertellen dat dat haar liefste zoon is. Zag je al die luitjes kijken daar , een bruin kind en 4 witte, zo zo.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:45 schreef nokwanda het volgende:idd oh-oh. Maar die conclusie hadden we al min of meer getrokken. okay... nu iets meer dan min
trouwens in de dementie ook wel komische momenten gehad hoor. Ook pijnlijke. Komen wij op visite daar, kijkt ze me gelukzalig glimlachend aan en zegt ze: je komt me bekend voor maar ik heb geen idee wie je bent. EW tegen mij: AUCH!!!
Even later tegen EW, wie ben jij meisje?
Ik tegen EW dubbel AUCH!!!!
Hij is haar enige achterkleinkind en ze was altijd dol op hem.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja mijn oma dan met mn pa altijd. Mn pa is bruin en mn oma wit. En dan tegen iedereen vol trots vertellen dat dat haar liefste zoon is. Zag je al die luitjes kijken daar , een bruin kind en 4 witte, zo zo.![]()
En altijd tegen mn moeder, wanneer neem je de baby weer es mee? Mn broertje was inmiddels 14 of zo. Die stond daar dan naast en dan zei ze, en wie is die man daar?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
Sorry, heb gisteren eigenlijk niets gelezen hierIm sorry Nok, maar t is wel beter zo hè
Probeer ik mezelf ook wijs te maken
En iedereen bedankt!
Have funquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Pfff....kreeg net over de mail de samenvatting voor het examen van 1 april.
"slechts" 116 pagina's.
Ik hoef me dus voorlopig niet te vervelen![]()
Doe ik nu dus wel ff, aangezien ik nu aan het printen ben.
Heer G heeft gedreigd met de sloop en ineens ging ie wel gewoon weer achteruit.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:51 schreef nokwanda het volgende:ik hoor El Cheapo gewoon denken: voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten? Ook nog achteruit willen rijden? ja daaahaaag
Hello dear!quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:32 schreef Greys het volgende:
Oh jeetje, arme KoekieHoe lang duurt zoiets meestal?
Hoi, trouwens![]()
Ohhhhh ik heb trouwens een leuke tip voor je Co! http://www.logeerboot-rotterdam.nl/
Misschien leuk als je een keertje een weekendje Rotterdam met je hubbie wilt doen, vind het echt wat voor jou!
Die wind ja... was blij dat ik met het Smartje de Brienenoord niet over hoefde
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb net het sporten afgezegd want ik ben zo ontzettend moe maar toch voel ik me er schuldig over.
oh ja ik kwam hier om te melden dat ik vrijdag een date heb
Ik wil niet teveel mijn prive leven online zetten. Ik heb zelfs de namen van mijn freggels nog nooit genoemd. Maaruh we gaan wat eten vrijdag hier achter de duinah en voor meer nieuwsgierigheid is er PMquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:05 schreef Greys het volgende:Dizzy! Wat leuk voor je!
Vertel, hoe kom je er aan?
Oke ik zal me eens richting LIF begeven.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:36 schreef Greys het volgende:
Flylady is top!Ik heb er zelfs een schemaatje door gemaakt (
) wat op mijn kast in de keuken geplakt is en zo zie ik precies wat ik maandag moet doen, dinsdag moet doen etc. Niet langer dan een half uur per dag bezig en in het weekend hoef ik dan amper wat te doen
Ik zal even kijken of hij hier op de computer staat, denk alleen op het werk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
ff pauze hoor...
Morrie![]()
En DML, spannend!!!![]()
Doe mij die PM ook ff![]()
Enne...wat voor handige schoonmaakschema's hebben we het hier over?
Niks, het werkt alquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
Tisser Q?
Oh en kan ik op Photobucket ook worddocumenten online zetten? Nee zeker?
Anders ging ik even massaal mijn schoonmaakschema met jullie delen, heb hem overgetypt/gemaakt![]()
quote:
Ingetjequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Fruts![]()
Zooo, net ff lekker fris gedouched.
Nu nog een uurtje in de boeken (of nou ja...uittreksel) en dan ist klaar voor vandaag
maak er een printscreen vanquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
Ing, ik heb mijn schoonmaakschema overnieuw gemaakt.
Wil je hem hebben?Wat is je mailadres ook alweer? Of hoe kan ik anders een Worddoc delen/online zetten?
Ja, op een hostquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
* Greys ook Q schouderklopje geeft
Weet jij dat misschien, waar ik een Word doc kan online zetten? Of kan dat ook via Photobucket?
Mail maar naar mn username @planet.nlquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
Ja het is mijn schoonmaakschema![]()
Dan kunnen de menschjes die dat willen (Ing en Dizzy misschien?) hem binnenhalen en aanpassen naar eigen wens. En misschien wil je hem zelf ook?![]()
Maar kan het ook mailen anders, weet alleen niet DIzzy's mailadres...
W'rum? Wilde nog onder mijn naam zetten: mopperdemopper..quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Morretje, mag die smurf weg?![]()
![]()
Fruts, ga es gauw douchen dan!
* Ingetje79 had met zichzelf afgesproken het komende uur niet te F5en
ik wacht op jou...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Morretje, mag die smurf weg?![]()
![]()
Fruts, ga es gauw douchen dan!
* Ingetje79 had met zichzelf afgesproken het komende uur niet te F5en
Ik en schoonmaken?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:48 schreef Greys het volgende:
Q, sorry, je bent een lieve schat maar ik bedacht me dat ik hem net zo goed kon mailen
Thanks!
Wil je hem zelf ook?
Nee dat was het nietquote:
mooi is datquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een schema!![]()
Gaat hier niet echt werken vrees ik.
Met 4 katten en een kerel in huis moet je flexibel inzetbaar zijn...of gewoon wat makkelijker worden![]()
Fruts, ik heb al gedouchd! Dus ga maar gauw alle zooi van je af poetsen
Je bent juist eerder geneigd om even te kijken en het af te werken voor die dag, dan ben je binnen een half uurtje klaar en reuze trotsquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:03 schreef conleche het volgende:
Ik zag het ook!!![]()
Ik geloof niet dat het wat voor mij is zo'n schema. (of natuurlijk eigenlijk juist wel voor mij omdat ik zo'n slons ben, maar dan raak ik vast in de stress, omdat ik me niet aan het schema hou)
Ik had dat de vorige bladzijde dus ook al een keer, ik dacht al dat ik niet goed keek of op een verkeerd knopje had gedruktquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee dat was het nietIk zag dat Greys de laatse poster was, maar er was geen pagina 5 en de post van morretje was de laatste!
Alleen vandaag al dezelfde van al mijn 3 tantes die op Hyves zitten, m'n zusje idd en een ex-collega.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
Wie stuurt ze naar jou dan?
Bij mij is mijn zusje de boosdoener
Maar de rest van de week voer ik geen fuck uit hequote:
KOm je gezellig een dagje hierheenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:26 schreef Greys het volgende:
* Greys heeft uiteraard een PM gestuurd
Ik heb een onbedwingbare behoefte om iets te gaan poetsen
Komt door die topics over FlyLadies en Wondersponsjes in LIF
Precies. jij snapt emquote:
Ik vond hem zelf ook wel komischquote:
Ik ken het...zonder mijn vaatwasser zat ik allang op de PAAZquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:58 schreef nokwanda het volgende:heb ik ooit gedaan toen ik op een flatje woonde en alles gelijkvloers was.
De antipathie tegen de afwas.. of noem het gerust diepgewortelde haat, stamt al van heeeeeel erg lang geleden.
Daarom zegt Flylady ook: CHAOS! (Can't Have Anyone Over Syndrome).quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Had het vorig weekend wel; de afgelopen weken weer hard zitten leren, dus weinig tijd/zin voor het huishouden.
Dan is het hier echt "als de wc maar schoon is en een stofzuigertje links en rechts"
De bovenverdieping was helemaal ala Tokkie en dan bellen die vrienden dus dat hun dochtertje hier blijft slapen.
"Nee joh, geeeeeen probleem, tuuuuurlijk mag ze hier slapen"
En vervolgens met een chagrijnige kop boven alles ook zuigen, dweilen en opruimen.
Terwijl meneer Ingetje van z'n pizza zit te genieten
Alle mensen die ik ken in Afrika, en dat zijn er een boel, zijn daar zooooo netjes op dat het mij duizelt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach jaaaa....we moeten maar blij zijn dat we uberhaupt een huis hebben om schoon te houden.
Kindertjes in de 3e wereld zouden een moord doen voor een huis als onze, met stromend water, electriciteit en een gevulde koelkast
Ik dacht meer aan "hutje uitvegen en gat in de grond afdekken"quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alle mensen die ik ken in Afrika, en dat zijn er een boel, zijn daar zooooo netjes op dat het mij duizelt.
wat nou social life? Pas als de vloer geboend is, ja... ook als het vloerbedekking is
Een thema wc?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik zou hier op de vensterbank DOLGRAAG die hele verzameling mini-kevers weg willen
Mijn vitrages blijven er elke keer in hangen...
Maar waar moet Heer G ze dan laten, vraagt ie dan, en dan weet ik het niet![]()
Ideetjes, iemand?
Schapje fixen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik zou hier op de vensterbank DOLGRAAG die hele verzameling mini-kevers weg willen
Ideetjes, iemand?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een thema wc?
Plankjes boven de pot hangen en klaar
Dan ziet meneer Greys ze toch niet, die zit immers altijd op de potquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een thema wc?
Plankjes boven de pot hangen en klaar
Ik zie mn chihuahua / poedel collectie ook niet als ik op de pot zit maar ik weet dat ze dr zijn, das voldoendequote:Op woensdag 12 maart 2008 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan ziet meneer Greys ze toch niet, die zit immers altijd op de pot
ook dan: vloer aanstampen/vegen. Vloer wordt regelmatig geegaliseerd met koemest en aarde en dan heel glad geboend. Zo schoon dat je er echt van kunt eten. Kun je je haast niet voorstellen. En de schaarse bezittingen hebben allemaal een plek en daar MOET het ook zijn. Slaapspullen opgeborgen en de was op de hand. Hoe weinig ook, er wordt stevig op los geboend. En wat dacht je van het werk dat koken zonder gasfornuis met zich meebrengt? open voor? weet je wat dat doet met je kookpotten? Hell, dat is echt een gruwelijk kutwerk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan "hutje uitvegen en gat in de grond afdekken"
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie mn chihuahua / poedel collectie ook niet als ik op de pot zit maar ik weet dat ze dr zijn, das voldoende
Ik zeg al niets meerquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ook dan: vloer aanstampen/vegen. Vloer wordt regelmatig geegaliseerd met koemest en aarde en dan heel glad geboend. Zo schoon dat je er echt van kunt eten. Kun je je haast niet voorstellen. En de schaarse bezittingen hebben allemaal een plek en daar MOET het ook zijn. Slaapspullen opgeborgen en de was op de hand. Hoe weinig ook, er wordt stevig op los geboend. En wat dacht je van het werk dat koken zonder gasfornuis met zich meebrengt? open voor? weet je wat dat doet met je kookpotten? Hell, dat is echt een gruwelijk kutwerk.
Ow well...de blik dwaalt weleens naar benedenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:17 schreef oh-oh het volgende:Nou ook daar kijk ik niet echt naar als ik op de pot zit hoor, jij wel?
ach... eventjes dan. je hebt ons nu lekker gemaakt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:21 schreef Greys het volgende:![]()
Dit doet mij denken aan een foto die ik via Hyves kreeg toegestuurd, maar ik weet niet of die wel binnen de policy valt
Gewoon link er van maken of spoilerquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:21 schreef Greys het volgende:![]()
Dit doet mij denken aan een foto die ik via Hyves kreeg toegestuurd, maar ik weet niet of die wel binnen de policy valt
Jij mag het zeggen waar het onder valtquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ach... eventjes dan. je hebt ons nu lekker gemaakt.
Valt vast wel te verdedigen binnen het F&F concept. In dit geval dan toch hopelijk onder fauna en niet onder flora
Zowel Flora als Faunaquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij mag het zeggen waar het onder valt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij mag het zeggen waar het onder valt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:29 schreef nokwanda het volgende:ik ga em aan El Capitan laten zien als ie weer zegt dat scheren niet nodig is
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:32 schreef Greys het volgende:
Ing, er zijn dus mensen die dat echt héééél aantrekkelijk vinden!
Ik snap het ook niet. Je gaat je toch telkens afvragen wat er allemaal leeft in dat tropisch regenwoud
Maak op ooghoogte een richeltje op de plee, dan kannie er iedere dag even naar kijkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
Ideetjes, iemand?
Vind eigenlijk dat we Mr. greys maar moeten omdopen tot Captain Keefmenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
Klinkt leuk, je wc, oh-oh!
(Wat klinkt dat raar)
Ik vind het echt een goed idee. Maar dan moeten het bij ons wel heul veul plankjes worden, willen we al die keefjes kwijt
Nou ik had raar genoeg maar 1 foto gevonden en dat was geen mooie en toen bedacht ik me dat ik er zelf 1 ging maken en toen ben ik dat weer vergeten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:41 schreef Greys het volgende:Co, je bent een liefje
Maar Meneer G zit altijd op de pot, die plast niet staand
En zelfs mét schoonmaakschema is het hier vaak nog alsof er een bom afgegaan is hoor
Heb je nou al een foto van je vijver?
Oh-oh, zolang je maar geen harsstrips op je hondjes gebruikt
* Greys gaat op het web zoeken!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb m es gekregen van een vriendin uit Korea![]()
Maar je kan ze hier bij veel webshops kopen hoor.
Op marktplaats staan ze ook vaak.
En ze zijn dr ook in roze voor stoere meisjes die Bink heten
Die valt ook onder fauna, toch?quote:
OOOOOOOOOH dat blauwe Jip en Janneke mandje? Die had ik voor Fritsje, was zn eerste mandje, zoooooo leuk vond ik diequote:Op woensdag 12 maart 2008 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys gaat op het web zoeken!
Thanks! Dan kan Bink d'r oude afgetrapte Jip & Janneke mandje () een keer bij het vuil.
Ing, ik vond het wel meevallen eigenlijk vanavond!
De hondjes in het kevermandje.. dat is toch het lelijkste hondje ter wereldquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:57 schreef Greys het volgende:
Die valt ook onder fauna, toch?
EDIT: bedoelde je die bush of de hondjes in het kevermandje?
Ja, precies dezelfde! Zal morgen wel even een foto maken!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:06 schreef oh-oh het volgende:
Greys heeft Binkie dit mandje?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |