ach... eventjes dan. je hebt ons nu lekker gemaakt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:21 schreef Greys het volgende:![]()
Dit doet mij denken aan een foto die ik via Hyves kreeg toegestuurd, maar ik weet niet of die wel binnen de policy valt
Gewoon link er van maken of spoilerquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:21 schreef Greys het volgende:![]()
Dit doet mij denken aan een foto die ik via Hyves kreeg toegestuurd, maar ik weet niet of die wel binnen de policy valt
Jij mag het zeggen waar het onder valtquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ach... eventjes dan. je hebt ons nu lekker gemaakt.
Valt vast wel te verdedigen binnen het F&F concept. In dit geval dan toch hopelijk onder fauna en niet onder flora
Zowel Flora als Faunaquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij mag het zeggen waar het onder valt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij mag het zeggen waar het onder valt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:29 schreef nokwanda het volgende:ik ga em aan El Capitan laten zien als ie weer zegt dat scheren niet nodig is
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:32 schreef Greys het volgende:
Ing, er zijn dus mensen die dat echt héééél aantrekkelijk vinden!
Ik snap het ook niet. Je gaat je toch telkens afvragen wat er allemaal leeft in dat tropisch regenwoud
Maak op ooghoogte een richeltje op de plee, dan kannie er iedere dag even naar kijkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik zou hier op de vensterbank DOLGRAAG die hele verzameling mini-kevers weg willen
Mijn vitrages blijven er elke keer in hangen...
Maar waar moet Heer G ze dan laten, vraagt ie dan, en dan weet ik het niet![]()
Ideetjes, iemand?
Vind eigenlijk dat we Mr. greys maar moeten omdopen tot Captain Keefmenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
Klinkt leuk, je wc, oh-oh!
(Wat klinkt dat raar)
Ik vind het echt een goed idee. Maar dan moeten het bij ons wel heul veul plankjes worden, willen we al die keefjes kwijt
Nou ik had raar genoeg maar 1 foto gevonden en dat was geen mooie en toen bedacht ik me dat ik er zelf 1 ging maken en toen ben ik dat weer vergeten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:41 schreef Greys het volgende:Co, je bent een liefje
Maar Meneer G zit altijd op de pot, die plast niet staand
En zelfs mét schoonmaakschema is het hier vaak nog alsof er een bom afgegaan is hoor
Heb je nou al een foto van je vijver?
Oh-oh, zolang je maar geen harsstrips op je hondjes gebruikt
* Greys gaat op het web zoeken!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb m es gekregen van een vriendin uit Korea![]()
Maar je kan ze hier bij veel webshops kopen hoor.
Op marktplaats staan ze ook vaak.
En ze zijn dr ook in roze voor stoere meisjes die Bink heten
Die valt ook onder fauna, toch?quote:
OOOOOOOOOH dat blauwe Jip en Janneke mandje? Die had ik voor Fritsje, was zn eerste mandje, zoooooo leuk vond ik diequote:Op woensdag 12 maart 2008 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys gaat op het web zoeken!
Thanks! Dan kan Bink d'r oude afgetrapte Jip & Janneke mandje () een keer bij het vuil.
Ing, ik vond het wel meevallen eigenlijk vanavond!
De hondjes in het kevermandje.. dat is toch het lelijkste hondje ter wereldquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:57 schreef Greys het volgende:
Die valt ook onder fauna, toch?
EDIT: bedoelde je die bush of de hondjes in het kevermandje?
Ja, precies dezelfde! Zal morgen wel even een foto maken!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:06 schreef oh-oh het volgende:
Greys heeft Binkie dit mandje?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |