Nou ja... als ik met een leuke man in bed beland sta ik er nooit bij stil dat dat ook een orgaan is om mee te urineren. Al sik me dat op een dergelijk moment ga realiseren is er niet veel erotisch meer aan de betreffende man.quote:
Oh, ik was al bang dat je bedoelde dat hij dat met zijn string áán deed!quote:Op maandag 10 maart 2008 22:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja... als ik met een leuke man in bed beland sta ik er nooit bij stil dat dat ook een orgaan is om mee te urineren. Al sik me dat op een dergelijk moment ga realiseren is er niet veel erotisch meer aan de betreffende man.
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik was al bang dat je bedoelde dat hij dat met zijn string áán deed!![]()
Provinciaaltje he...![]()
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]Ja! Altijd!
Serieus
Oh god, de ontboezemingen hier
ach, nou... een man met een minimaal piempje kan zittend helemaal niet IN de pot plassen. Dus deze feiten wijzen op een goedgekeurd formaat.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]Ja! Altijd!
Serieus
Oh god, de ontboezemingen hier
lekker link. Zijn echt geen lievertjesquote:Op maandag 10 maart 2008 22:40 schreef Greys het volgende:
Dat nijlpaard dat gewoon op het terras gaat liggen![]()
Bedoel je nou het nijlpaard of de bespreking van Mr. Greys?quote:
This thread is useless without picsquote:Op maandag 10 maart 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
Het nijlpaard met zijn zere mondjeWel goed opgelost!
De bespreking van Mr Greys valt mee hoor, die heeft niets om zich voor te schamen
Oh wacht even hoor... even zoeken....quote:Op maandag 10 maart 2008 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
This thread is useless without pics
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht even hoor... even zoeken....
Ja dahag!
Sorry, kon het niet latenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |