Dan mag jij me vertellen hoe ze 6 zondagwedstrijden in een uur willen verslaan?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bullshit, heb je de tijd wel eens opgenomen hoeveel het bij RTL is? Scheelt amper wat door die teringreclames.
Ik heb nooit anders gezegd. (zie vorige topictitel..quote:Op maandag 10 maart 2008 19:22 schreef Jovatov het volgende:Hilarisch hoe iedereen nu weer de NOS aan het afkraken is, achja, het blijven Nederlanders hè, altijd klagen
quote:Op maandag 10 maart 2008 19:22 schreef Jovatov het volgende:Hilarisch hoe iedereen nu weer de NOS aan het afkraken is, achja, het blijven Nederlanders hè, altijd klagen
Zoveel ander voetbal, lekker houdenquote:Op maandag 10 maart 2008 19:15 schreef denthemen het volgende:
Kan ik Sport1 al opzeggen of blijft het daar?
Ik ben nooit fan van de NOS geweest.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:22 schreef Jovatov het volgende:Hilarisch hoe iedereen nu weer de NOS aan het afkraken is, achja, het blijven Nederlanders hè, altijd klagen
Dat dus ja. Pathetisch...quote:Op maandag 10 maart 2008 19:27 schreef rubbereend het volgende:
omgik hoor nu ineens overal op TV dat het bord op schoot weer terug is
smaakt het eten anders als je om 19.00 RTL kijkt ofzo
quote:Zitten we straks weer om zeven uur met het bord op schoot voetbal te kijken? De kans is groot, want de voetbalrechten staan weer in de verkoop en de NOS maakt een goede kans op het weer uitzenden van de samenvattingen.
Dat is inderdaad jammer, ik had graag gezien dat er op zaterdag twee wedstrijden achter elkaar werden geprogrammeerd (18.30 en 20.30) en op zondag 3 (12.30, 14.30 en 16.30).quote:Op maandag 10 maart 2008 19:27 schreef DJWeisz het volgende:
En de tijdstippen worden ook niet aangeraakt uiteindelijk.
6 x 10 minuten?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan mag jij me vertellen hoe ze 6 zondagwedstrijden in een uur willen verslaan?
Verder was er max een kwartier reclame op RTL.
Volgens mij heb ik de teller vaker op 20 min. zien staan.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Verder was er max een kwartier reclame op RTL.
Dat was wel redelijk sneu; naast de reactie van Mart Smeets: "Leuk voor de voetbaljongens, maar mij interesseert het weinig"quote:Op maandag 10 maart 2008 19:28 schreef pfaf het volgende:
Oh ja: waar komt dat "bord op schoot" verhaal in eens vandaan? Bij Talpa, Tien en RTL waren de wedstrijden toch ook gewoon om 7 uur, met het bord op schoot? Dat zelfs ÉénVandaag wat mijns inziens pretendeert enigszins objectieve journalistiek te bedrijven zulke stemminmakerij bezigt tekent de publieke omroep.
Jammer, kon altijd wel genieten van Louis na afloop.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verder geen idee hoe ze het in een uur proppen, iets minder onzin er omheen (persconferenties...
Wilfred en Jack zijn dadelijk te zien bij DWDDquote:Op maandag 10 maart 2008 19:38 schreef DANILXL het volgende:
ik ben benieuwd of er presentatoren terugkomen en wat er met humberto, wilfred en jan joost gaat gebeuren
Dat komt van 6 tot 7. Gelukkig.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:46 schreef tcr het volgende:
Als de NOS het lukt om in dat uur ALLEEN voetbal uit te zenden is het goed, zodra veldrijden, schaatsen en andere takken langs komen zijn we na 3 jaar 'talpa/rtl' weer in de middel-eeuwen.
Zie niks aan de titel?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb nooit anders gezegd. (zie vorige topictitel..)De NOS versloeg het voetbal erg slecht. Van weinig camera's tot alleen maar aandacht voor PSV, Ajax en Feyenoord.
Bij RTL was je eten al koud als het eindelijk eens begonquote:Op maandag 10 maart 2008 19:28 schreef pfaf het volgende:
Oh ja: waar komt dat "bord op schoot" verhaal in eens vandaan? Bij Talpa, Tien en RTL waren de wedstrijden toch ook gewoon om 7 uur, met het bord op schoot? Dat zelfs ÉénVandaag wat mijns inziens pretendeert enigszins objectieve journalistiek te bedrijven zulke stemminmakerij bezigt tekent de publieke omroep.
quote:Op maandag 10 maart 2008 19:31 schreef tong80 het volgende:
Ik ben zo blij
Ik kijk uit naar de allereerste uitzending.
Tom Egberts :
'Hallo lieve kijkbuisvrienden, hier zijn we weer.'
En dat Jan Joost van Gangelen dan zijn scheermesjes zoekt.
beter voor elkaar?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zie niks aan de titel?.
Ik moet het nog maar zien, hoop op zware verbetering, want Talpa/RTL had het beter voor elkaar dan de oude NOS. Ik denk en hoop dat de NOS wel goed opgelet heeft en kijkt hoe Talpa/RTL het deden.
dit laatste zinnetje is niet correct, hij zij dat hij in het buitenland was de wielrenners achtera(Parijs-Nice)en feliciteerde zijn voetbalcollega's dat ze hun speelgoed weer terug hebben.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat was wel redelijk sneu; naast de reactie van Mart Smeets: "Leuk voor de voetbaljongens, maar mij interesseert het weinig",
de liefhebbers bleven over en de gewoontekijkers raakten ze kwijt. Verder werd het veel beter in beeld gebracht. Met 4 camerás ipv eentje boven op het dak. Om maar eens wat te noemenquote:Op maandag 10 maart 2008 19:57 schreef SCH het volgende:
[..]
beter voor elkaar?
Dan was je een van de weinigen. Ze zijn een miljoen kijkers kwijt geraakt man.
Wat hadden ze in godsnaam beter voor elkaar?????????????????
Camerawerk, aandacht voor de niet-top 3.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:57 schreef SCH het volgende:
[..]
beter voor elkaar?
Inderdaad, interviews en persconferenties! En de wedstrijden kon je een dag lang na uitzending terugkijken.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:05 schreef rubbereend het volgende:
de inzet van internet
NOS video en geluid archiefquote:Op maandag 10 maart 2008 20:05 schreef rubbereend het volgende:
de inzet van internet
Goede analyses.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:05 schreef rubbereend het volgende:
de inzet van internet
Ik vond de uitzendingen beter in vergelijking met die van de NOS vroeger. Flitsender, evenveel aandacht voor elke club, geen slaapverwekende en uren durende analyses, wedstrijden worden goed in beeld gebracht, leuke interviews achteraf, etc.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:57 schreef SCH het volgende:
[..]
beter voor elkaar?
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het enige waar ik echt op hoop zouden de vooruitblikken zijn om 12.00 's middags op zondag. Dat heb ik wel echt gemist in de afgelopen jaren.
quote:Op maandag 10 maart 2008 19:45 schreef pfaf het volgende:
Enige pluspunt zou kunnen zijn dat er rond de lunch weer mooie voorbeschouwingen komen, met oude beelden, vergeten voetballers en leuke interviews. Met Joep natuurlijk.
Niet geheel nauwkeurig, maargoed, matige journalistiek zijn we van Studio Sport wel gewend...quote:Op maandag 10 maart 2008 20:12 schreef RayMania het volgende:
IJzeren Rinus wordt ook uit het stof gehaald. Die was wel vet.
Ja klein foutje van Wilfred, btw hoe weet Jansma dat?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ha, Eyeworks zou dus nog steeds kunnen doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |