quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Als de film een hoax is is het een vorm van terrorisme en kan ie opgepakt worden.
maar nogmaals iemand die anderen graag in gevaar brengt, dan kan hij verwachten dat hij zelf in gevaar is en ik vindt dat meer dan terecht..
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hebben rellende Moslims een film nodig om zich belachelijk te maken?
Hooguit een filmploeg volgens mij.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:52 schreef milagro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dus de mate van woede en beledigdheid van moslims is de meetlat?
, dan is er sprake van logische gewelddadige gevolgen?
no matter what?
of het nu om een NOOIT VERTOONDE film (Fitna) gaat, of het nu om een opera (aicha) gaat, of het nu om een boek (Satanic Verses) gaat, of het nu om een teddybeer (Mohammed) gaat, beledigdheid is de meetlat, beledigdheid is ten alle tijden het alibi, de rechtvaardiging?
wat nu als we de rollen eens omdraaien, simpele ziel, en wij hier in het westen net zo gaan handelen? als er weer eens een of andere van de pot gerukte imam ONS beledigt, door vrouwen die zich niet bedekken hoeren te noemen, homoseksuelen minder dan varkens, joden nestenbouwend ongedierte?
mogen dan Marokkaanse, Syrische, Turkse etc etc ambassades aangevallen worden, de respectieve vlaggen verbrand, de betreffende groep hier aangevallen worden, puur om wat 1 man gezegd heeft, hoe onschuldig feitelijk ook, is ONZE gekwetstheid, ONZE beledigdheid dan ook de graadmeter, de meetlat, het alibi?
je bent te dom om te poepen, meki, en een ieder die dergelijke achterlijke opdetenengetraptheid van haatbaarden rechtvaardigt of serieus neemt, sexueel gefrustreerde haatbaarden die zelf niets anders doen dan beledigen, straffen, bedreigen, een ieder die anders denkt en doet dan zij menen dat hun nietbestaande god wil.
kijk eerst eens even in je eigen achtertuin voordat je gaat miepen over andermans perkje, jouw achtertuin is precies dat, een ACHTER tuin,vol met onkruid.
ik wist niet dat islamieten een ras zijn ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:09 schreef Meki het volgende:
[..]
elke Wilders stemmer is bij deze een racist
Raap me op!quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:04 schreef Greys het volgende:
Milagro, hulde.
kom op zeg, je bent tog niet zwakzinnig?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Als de film een hoax is is het een vorm van terrorisme en kan ie opgepakt worden.
maar nogmaals iemand die anderen graag in gevaar brengt, dan kan hij verwachten dat hij zelf in gevaar is en ik vindt dat meer dan terecht..
angst en haat zaaien is een vorm van terrorismequote:Op woensdag 12 maart 2008 19:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een film aankondigen is terrorisme?
[..]
Wilders brengt niemand in gevaar, dat doen ten eerste de mensen die met geweld dreigen, en ten tweede de mafketels de dat nog goedpraten ook.
Waarom Wilders in de parlement zitquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:25 schreef koffiegast het volgende:
[..]
kom op zeg, je bent tog niet zwakzinnig?
Er geldt hier een heel mooi gezegde: DE POT VERWIJT DE KETEL DAT IE ZWART ZIET.
Degene die op zo'n manier reageren en dan zeggen dat degene waarop zij reageren degene is die andere mensen in gevaar brengt, is lariekoek. Als je zonodig naar de oorzaak van de oorzaak van de oorzaak wilt kijken, vraag ten eerste maar eens goed af WAAROM WILDERS IN DAT PARLEMENT ZIT.
Als je zulke opmerkingen maakt over andere dat ze er niets van snappen, dan raad ik je ten zeerste aan een cursus 'zelfkritisch zijn'.
hoofdagent me reet.
Ik geloof niet in de propoganda van Wilders.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:52 schreef milagro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dus de mate van woede en beledigdheid van moslims is de meetlat?
, dan is er sprake van logische gewelddadige gevolgen?
no matter what?
of het nu om een NOOIT VERTOONDE film (Fitna) gaat, of het nu om een opera (aicha) gaat, of het nu om een boek (Satanic Verses) gaat, of het nu om een teddybeer (Mohammed) gaat, beledigdheid is de meetlat, beledigdheid is ten alle tijden het alibi, de rechtvaardiging?
wat nu als we de rollen eens omdraaien, simpele ziel, en wij hier in het westen net zo gaan handelen? als er weer eens een of andere van de pot gerukte imam ONS beledigt, door vrouwen die zich niet bedekken hoeren te noemen, homoseksuelen minder dan varkens, joden nestenbouwend ongedierte?
mogen dan Marokkaanse, Syrische, Turkse etc etc ambassades aangevallen worden, de respectieve vlaggen verbrand, de betreffende groep hier aangevallen worden, puur om wat 1 man gezegd heeft, hoe onschuldig feitelijk ook, is ONZE gekwetstheid, ONZE beledigdheid dan ook de graadmeter, de meetlat, het alibi?
je bent te dom om te poepen, meki, en een ieder die dergelijke achterlijke opdetenengetraptheid van haatbaarden rechtvaardigt of serieus neemt, sexueel gefrustreerde haatbaarden die zelf niets anders doen dan beledigen, straffen, bedreigen, een ieder die anders denkt en doet dan zij menen dat hun nietbestaande god wil.
kijk eerst eens even in je eigen achtertuin voordat je gaat miepen over andermans perkje, jouw achtertuin is precies dat, een ACHTER tuin,vol met onkruid.
hoezo verbaggerenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:33 schreef Triggershot het volgende:
Meki, verbagger het topic niet eens.
Sinds het reageren met oneliners, niet concreet ingaan op punten van je mede users?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:34 schreef Meki het volgende:
[..]
hoezo verbaggeren
sinds wanneer is een mening geven verbaggeren ??
Omdat Samir A. plannen het ongelovigen fysiek iets aan te doen en Wilders gewoon z'n mening over iets geeft?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:29 schreef Meki het volgende:
Waarom is Samir A. dan wel gearresteerd en Wilders niet ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |