Op héle zere memmen na gaat het retegoedquote:Op woensdag 12 maart 2008 06:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Ha! Leuk!
Gezellig dat je mee komt doen! Hoe gaat het? Misselijk of ontsnap jij er aan?
volgens mij ben je nu 12 weken zwanger, of niet? Dan zou misselijkheid ook wel zo'n beetje over moeten zijn nu.
49 standaard uren en dan 16 uren erbij vanwege een psychiatrische stoornis bij de moederquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:29 schreef Mammietje het volgende:
Pas je op dat hij er geen 'roze-wolkjes-wit' op smeert, LIewella?!
Ik zie toch nogal wat verschillen in het aantal uren kraamzorg. Waarom had jij eigenlijk zoveel uren gekregen, Troel?![]()
voor elke dag in het ziekenhuis, krijg je een dag minder kraamzorg en aangezien Amber 15 juli om 23.59 was geboren werd die dag van mijn 8 dagen afgetrokken Dus als ze 2 minuten later geboren was, had ik een dag (gewoon 8 uur toen nog geloof ik) langer kraamzorg gekregen...quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:52 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe telde dat mee dan?
Ik kreeg 40 uur en heb op 31 december 2 uur en 3 kwartier zorg gehad en de andere 37 en een kwart zijn over de rest van de dagen verdeeld.
Ik weet het zo duidelijk omdat ik dus ook 2 rekeningen voor de eigen bijdrage heb gekregen, 1 over 2007 en 1 over 2008.![]()
1 minuutquote:Op donderdag 13 maart 2008 07:44 schreef LadyS het volgende:
[..]
voor elke dag in het ziekenhuis, krijg je een dag minder kraamzorg en aangezien Amber 15 juli om 23.59 was geboren werd die dag van mijn 8 dagen afgetrokken Dus als ze 2 minuten later geboren was, had ik een dag (gewoon 8 uur toen nog geloof ik) langer kraamzorg gekregen...
Simmu, waar ze in ziekenhuizen vooral op letten is dat er zo min mogelijk foto's gemaakt worden. In sommige ziekenhuizen krijg je ook een loodschort om of platen voor je buik ter bescherming.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:21 schreef simmu het volgende:
weet iemand waar je op kan letten als ze toch rontgenfoto's moeten maken? (hart en longen). ik wil graag weten waar ik op kan letten opdat ze het goed doen, voordat ze bijvoorbeeld niet doorgegeven hebben dat je zwanger bent.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:47 schreef owlet het volgende:![]()
met deze test durf ik me wel hier weer aan te melden![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:47 schreef owlet het volgende:![]()
met deze test durf ik me wel hier weer aan te melden![]()
[ afbeelding ]
Zou iemand mij in de OP willen met 21 november als uitgerekende datum? (tickertje)
oh, over kraamzorg gesproken, wij hebben hem nu al geregeldWe willen graag een bepaalde mevrouw en die werkt alleen, dus ze heeft alvast voor ons de weken rond de uitgerekende datum onder voorbehoud vastgelegd
![]()
hoeveel weken ze nog moet (36w1d dus vandaag)quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Owlet, je staat erbij!
Wat een gave tikker zeg!
Ik snap alleen de getalletjes aan de zijkant niet.
Als het goed is krijg je ook een url van dat plaatje te zien.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:44 schreef freecell het volgende:
Hoe voer ik dat tickertje hier in?
Want het is een HTML code of zoiets als ik het zo zie?
is dat niet het aantal weken dat je te gaan hebt en de maanden dat je bent? in geval van owlet dus 36 weken nog te gaan en 1 maand zwanger? of zoiets in elk gevalquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Owlet, je staat erbij!
Wat een gave tikker zeg!
Ik snap alleen de getalletjes aan de zijkant niet.
Fijn dat alles goed lijkt te zijn Llewella!
volgens mij 36 weken en 1 dagquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
is dat niet het aantal weken dat je te gaan hebt en de maanden dat je bent? in geval van owlet dus 36 weken nog te gaan en 1 maand zwanger? of zoiets in elk geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |