quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 23:31 schreef Mammietje het volgende:[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag...
Ik hoop voor je dat de kleine er morgen is Donna... maar niet meteen weggeven aan je broer he!
Enneh... waar is Kim en vooral, wat is ze aan het doen?
*klaagmodus aan* Ik heb al een paar dagen pijn in mijn bekkens, onderrug en schaambot. Hoop dat het van tijdelijke aard is... Gelukkig donderdag weer een afspraak bij de bekkenfysio, misschien kan zij me goede tips geven. Ik vind het sowieso zwaar worden nu, zeker met die 2 dwarse guppen erbij op het moment en pijn kan ik er even niet bij gebruiken.

*klaagmodus uit*
Ik heb trouwens een telefonische intake van de kraamzorg gehad en krijg 53 uur toegewezen.

Ik kreeg 4 uur extra omdat ik 2 kids onder de 4 jaar heb: betekent dat dat ze tegenwoordig wel weer voor je overige kinderen zorgen??? En is het aantal uren dus nu standaard 49 uur? Wat ik ook wel netjes vond, is dat ze -als je smiddags of savonds ontslagen wordt uit het ziekenhuis en je geeft aan die dag geen hulp meer nodig te hebben- de uren van die dag over de rest van de week verdelen.

is niet mijn broer hoor maar grote broer...mijjn zoontje die is vandaag 6 geworden

en hij heeft haar zich al toegeeigend
handy trouwens dat je lekker zoveel uur krijgt
hier in t boekje staat dat alles wat niet met jouw of de baby te maken heeft (dus derest van je gezin en huishouden) dat je daar mantelzorg voor moet regelen
mijn zoons zijn 4 en 6 dus die onder de 4-regel gaat hier al niet op maar heb al druk overal hulp vandaan geregeld
niet echt handy mja
geppie! gefeliciteerd!!
llewella is het niet gewoon een soort indalingspijn?
klinkt wel een beetje zo, hoop niet dat t te pijnlijk is anders sterkte ermee
owja nog steeds niets hier dus

vandaag precies een week "over tijd "