Zit er vast wel een in de Kinkerstraat.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
goed plan![]()
Ik heb een blinde vlek daarvoor, waar kan ik er een vinden?
Overtoom zit een copyrette of Fedex ofzoiets, ergens tussen stadhouderskade en 2e Constantijn...tegenover Marqtquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:02 schreef lienelien het volgende:
Ik moet dinsdag of woensdag wat faxen, iemand enig idee waar dit kan?
Een copyshop bv? Op de websites van verschillende copyshops kan ik niet vinden of ze een fax hebben. Ja, bij studiecopy in de roeterstraat, maar die gaan pas over 'n week weer open..
Ik zoek iets in het centrum, of dichtbij iig
Ik hoop dat het snel uit komt op dvd, dan kna ik het nakijken.quote:
Op de Kinkerstraat zit inderdaad een Kopier-winkel.quote:Op zondag 13 juli 2008 02:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zit er vast wel een in de Kinkerstraat.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:41 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel uit komt op dvd, dan kna ik het nakijken.
Iemand nog bij kwakoe geweest in het bijlmerpark??
Ben al een jaar aan het roepen dan nu ik in de Bijlmer woon ik toch zeker even bij kwakoe moet gaan kijken.....Heb ik gvd geen tijd.
Op de Wijttenbachstraat heb je naast cafe Al-Jezeera (o.i.d.) een geniaal tentje zitten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:16 schreef Erasmo het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar is een lekkere bak nasi met wat erbij ga halen
Heeft iemand nog tips voor goede restaurants? Want de vorige keer dat ik ergens ging halen werd ik enorm geript in die toeristenval
Vandaag neem ik geen Thaisquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
Alleen toeristen worden geript natuurlijk
Er zit een Thais restaurant op de Elandsgracht. Nog niet gegeten, maar het ruikt er prima in ieder geval. Maar dan ook echt heel lekker zeg maar
Dus als je daar nou effe heen gaat en mij laat weten of het lekker was, dan kan ik plekken gaan reserveren.
Er zitten er 2 aan die straat, Lalla Rookh en Mi-Gudu , weet je toevallig nog welke?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:29 schreef Roi het volgende:
[..]
Op de Wijttenbachstraat heb je naast cafe Al-Jezeera (o.i.d.) een geniaal tentje zitten.
kediri op de linnaeüskadequote:Op donderdag 17 juli 2008 14:16 schreef Erasmo het volgende:
Heeft iemand nog tips voor goede restaurants? Want de vorige keer dat ik ergens ging halen werd ik enorm geript in die toeristenval
+1 scherp!quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
Vraag of die Jappen wat lekkers hebben
Lalla Rookh, bij Mi-Gudu ziet het er vies uitquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vandaag neem ik geen Thais
[..]
Er zitten er 2 aan die straat, Lalla Rookh en Mi-Gudu , weet je toevallig nog welke?
de surinamer is in de regel qua prijs/kwaliteit verhouding sowieso de bestequote:Op donderdag 17 juli 2008 14:45 schreef Roi het volgende:
[..]
Lalla Rookh, bij Mi-Gudu ziet het er vies uit![]()
Het is trouwens een Surinaamse tent! Als je er bent zal ik ook de bakka-bana nemen!
Voor dat besluit had je 23.5 jaar nodig?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:21 schreef SlaggY het volgende:
Heb besloten om naar Amsterdam te verhuizen (na 23.5 jaar Maastricht). Ergens in 2009 pas, maar ik kom hier even wat mee lezen.
Chao Phrayaquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:16 schreef Erasmo het volgende:
Heeft iemand nog tips voor goede restaurants?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:24 schreef Semisane het volgende:
[..]
Voor dat besluit had je 23.5 jaar nodig?Ik wist dat ze zo ten zuide van de rivieren niet altijd "the biggest peanuts in the turd" zijn, maar dit is wel weer wat overdreven hoor.
![]()
![]()
Thanks. Ben nog bezig met oriënteren. Ik wil samen met een vriend iets van een 4 kamer woning gaan huren. Heb nog geen idee welke wijk. Zo dicht mogelijk bij het centrum natuurlijk. Maar met een budget van rond de 1500 Euro moeten we toch wat gaan inleveren op lokatie, lijkt mij. Ben nu een beetje aan het kijken bij Bos en Lommer, Westerpark en Overtoom.. Wil het liefst wel binnen de A10 ring zitten. Iemand tips? Of dit geen reële eis met het genoemde budget?quote:In iedergeval welkom volgend jaar.![]()
Al op het oog, waar je wilt gaan wonen?
hangt toch ook een beetje af van hoeveel ruimte je wilt hebben. Hoe groter het oppervlakte, hoe hoger de prijs natuurlijk. en dat tikt hard aan binnen de A10.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:34 schreef SlaggY het volgende:
[..]
![]()
[..]
Thanks. Ben nog bezig met oriënteren. Ik wil samen met een vriend iets van een 4 kamer woning gaan huren. Heb nog geen idee welke wijk. Zo dicht mogelijk bij het centrum natuurlijk. Maar met een budget van rond de 1500 Euro moeten we toch wat gaan inleveren op lokatie, lijkt mij. Ben nu een beetje aan het kijken bij Bos en Lommer, Westerpark en Overtoom.. Wil het liefst wel binnen de A10 ring zitten. Iemand tips? Of dit geen reële eis met het genoemde budget?
Wat zul je het fijn hebben hier, na al die jaren in het gare Limburgquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:21 schreef SlaggY het volgende:
Heb besloten om naar Amsterdam te verhuizen (na 23.5 jaar Maastricht). Ergens in 2009 pas, maar ik kom hier even wat mee lezen.
Nou probeer dat iig Westerpark...(het aankomende) hipste plekje in A'dam.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:34 schreef SlaggY het volgende:
[..]
![]()
[..]
Thanks. Ben nog bezig met oriënteren. Ik wil samen met een vriend iets van een 4 kamer woning gaan huren. Heb nog geen idee welke wijk. Zo dicht mogelijk bij het centrum natuurlijk. Maar met een budget van rond de 1500 Euro moeten we toch wat gaan inleveren op lokatie, lijkt mij. Ben nu een beetje aan het kijken bij Bos en Lommer, Westerpark en Overtoom.. Wil het liefst wel binnen de A10 ring zitten. Iemand tips? Of dit geen reële eis met het genoemde budget?
Jij verhuist er naartoe?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou probeer dat iig Westerpark...(het aankomende) hipste plekje in A'dam.
Ik woon er!quote:
^ Eensquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou probeer dat iig Westerpark...(het aankomende) hipste plekje in A'dam.
Laat zien!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:56 schreef Roi het volgende:
Was vandaag met een meisje uit Hongarije in de stad, zij was hier voor het eerst dus allemaal touristische dingetjes laten zien! Wij staan op de Dam, staat daar een naakte vent zich af te trekken![]()
!
Nog wel even een fototje van gemaakt![]()
Morgen! Het is een iPhone dus je kan niet bleuthoothen (quote:
ja, is een mooi gebouw geworden idd! Heb er nog geen boek geleend, maar het gebouw is topquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:15 schreef Erasmo het volgende:
Vandaag voor het eerst in de bieb aan het Oosterdok geweest, wat een mooi gebouw is dat zeg!
Het is morgen vandaag!quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:22 schreef Roi het volgende:
[..]
Morgen! Het is een iPhone dus je kan niet bleuthoothen (!) !
direktwonen.nl en vesteda.nlquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:00 schreef Stiemie het volgende:
Maar via woningnet kom je toch alleen in aanmerking voor een huis in Amsterdam als je een economische of andere belangrijke binding met de stad hebt? Of is dat niet zo?
Dat klopt. Bovendien moet je minimaal 6 jaar ingeschreven staan wil je kans maken op een 1-kamer appartement (en dan vaak ook nog in een slechte buurt).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:00 schreef Stiemie het volgende:
Maar via woningnet kom je toch alleen in aanmerking voor een huis in Amsterdam als je een economische of andere belangrijke binding met de stad hebt? Of is dat niet zo?
Ik weet hoe je je voeltquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Den Helder.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:35 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Het is morgen vandaag!
Zien! Blote mannen op de dam weet niet waar ik kijken moet.
quote:
http://www.hostelbookers.com/hostels/netherlands/amsterdam/quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:19 schreef Papadoupoulos het volgende:
Hallo,
Ik ga met 2 vrienden vanavond even op stap in Amsterdam en wil daarom een hostel boeken. Al vele sites en hostels geprobeerd, maar tot nu toe niets gevonden wat een beetje low-budget is. Iemand hier die nog tips heeft waar ik eventueel goedkoop zou kunnen overnachten?
Heb ik gevonden ook, alleen blijkt dus dat alle hostels al vol zitten, alleen de wat duurdere hotels zijn nog beschikbaar, maar dat vinden we te prijzig voor een korte nacht.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
http://www.hostelbookers.com/hostels/netherlands/amsterdam/
dan geef ik je daar weinig kans. misschien is dit nog watquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:21 schreef Papadoupoulos het volgende:
[..]
Heb ik gevonden ook, alleen blijkt dus dat alle hostels al vol zitten, alleen de wat duurdere hotels zijn nog beschikbaar, maar dat vinden we te prijzig voor een korte nacht.
Ah, had ik nog niet gevonden. Maar inmiddels een alternatieve oplossing gevonden: pension in Haarlem gehuurd en dan met de nachttrein van A'dam naar Haarlem.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan geef ik je daar weinig kans. misschien is dit nog wat
http://www.bedandbreakfast.nl/plaats/amsterdam
quote:
Nee toen dat kwam zat ik al weer thuis! Ben er rond een heen gegaan, was echt BLOEDHEET daar en dan al dat warme etenquote:Op zondag 27 juli 2008 10:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
niet teveel last gehad van de regen???
dit weekend niet kunnen gaan, volgend weekend zeker weer van de partij!!
quote:Op maandag 28 juli 2008 09:35 schreef LamstraalASD het volgende:
Ik ben er zondag even geweest maar ben gevlucht, Tering wat was het heet.
Waarschijnlijk volgende week even terug, woon toch bijna om de hoek
Laat ik 'em er in schuiven dan maar...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:20 schreef Last.Request het volgende:
Iemand nog tips of wat dan ook?
quote:Op zondag 27 juli 2008 10:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Rijdt er überhaupt een nachttrein naar haarlem!!
Ik ben even een paar uurtjes terug, was den helder wel even zat!
Er rijdt geen nachttrein naar Haarlem.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:31 schreef Papadoupoulos het volgende:
[..]
Ah, had ik nog niet gevonden. Maar inmiddels een alternatieve oplossing gevonden: pension in Haarlem gehuurd en dan met de nachttrein van A'dam naar Haarlem.
Pfoe wat een sites! Ik heb op vier kamers gereageerd via www.kamernet.nlquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:24 schreef Semisane het volgende:
[..]
Laat ik 'em er in schuiven dan maar...
Aktie ondernemen?
verder: http://www.google.com/search?hl=nl&client=opera&rls=en&hs=JUm&q=studentenkamers+amsterdam&btnG=Zoeken&lr=
Als je studentenkamers zoekt, that is...
die heeft nog veel te lerenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:49 schreef Erasmo het volgende:
Centrum en schappelijke prijs in een zin noemen
In tegenstelling tot de rest van de wereld kan nagenoeg iedereen van buiten hier binnen komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:00 schreef Stiemie het volgende:
Je moet alleen lang genoeg ingeschreven staan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:10 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de rest van de wereld kan nagenoeg iedereen van buiten hier binnen komen.
Als je op de juiste plekken zoekt, zeker wel te doen. Maar je moet zoeken en er kort op zitten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:49 schreef Erasmo het volgende:
Centrum en schappelijke prijs in een zin noemen
Dat is dan wel weer waarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je moet alleen lang genoeg ingeschreven staan.
Ik weet nog wel dat ik toen ik zo'n 7 jaar geleden een huis via de woningbouw kreeg dat ik toen mijn contract van mijn werkgever moest laten zien om mijn 'binding met de stad' aan te tonen. Maar dat is nu dus niet meer zo blijkbaarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:10 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de rest van de wereld kan nagenoeg iedereen van buiten hier binnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |