Ik woon er!quote:
^ Eensquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou probeer dat iig Westerpark...(het aankomende) hipste plekje in A'dam.
Laat zien!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:56 schreef Roi het volgende:
Was vandaag met een meisje uit Hongarije in de stad, zij was hier voor het eerst dus allemaal touristische dingetjes laten zien! Wij staan op de Dam, staat daar een naakte vent zich af te trekken![]()
!
Nog wel even een fototje van gemaakt![]()
Morgen! Het is een iPhone dus je kan niet bleuthoothen (quote:
ja, is een mooi gebouw geworden idd! Heb er nog geen boek geleend, maar het gebouw is topquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:15 schreef Erasmo het volgende:
Vandaag voor het eerst in de bieb aan het Oosterdok geweest, wat een mooi gebouw is dat zeg!
Het is morgen vandaag!quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:22 schreef Roi het volgende:
[..]
Morgen! Het is een iPhone dus je kan niet bleuthoothen (!) !
direktwonen.nl en vesteda.nlquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:00 schreef Stiemie het volgende:
Maar via woningnet kom je toch alleen in aanmerking voor een huis in Amsterdam als je een economische of andere belangrijke binding met de stad hebt? Of is dat niet zo?
Dat klopt. Bovendien moet je minimaal 6 jaar ingeschreven staan wil je kans maken op een 1-kamer appartement (en dan vaak ook nog in een slechte buurt).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:00 schreef Stiemie het volgende:
Maar via woningnet kom je toch alleen in aanmerking voor een huis in Amsterdam als je een economische of andere belangrijke binding met de stad hebt? Of is dat niet zo?
Ik weet hoe je je voeltquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Den Helder.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:35 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Het is morgen vandaag!
Zien! Blote mannen op de dam weet niet waar ik kijken moet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |