Doet het hier nietquote:Op maandag 10 maart 2008 09:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nee Groningen zit zonder water, kijk maar eens op nu.nl
Aan je werk jij!!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Aaaah ik moet aan werk, geef me eens een schop onder mijn kont
quote:
Het einde der tijden is nabij!quote:Op maandag 10 maart 2008 10:10 schreef RedemptioN het volgende:
het wil nog niet echt vlotten bij mij ;/
naja nu maar eens beginnen, interview van vanmiddag gecancelled...gaat de tijd nog langzamer
gezellig @ Groningen trouwens, iedereen meteen water inkopen
oh noesss we're all gonna dieeeeeequote:Op maandag 10 maart 2008 10:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Het einde der tijden is nabij!
was het maar waar...quote:Op maandag 10 maart 2008 10:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zelf gemaakt??
De stagebegeleider vind Fok! ineens ook heel interessant nu
Daar hou ik je aan! Anders de hele Stage SC trakteren op gebakquote:Op maandag 10 maart 2008 10:17 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
oh noesss we're all gonna dieeeeee![]()
ok, nu echt tijd voor werk...voor 12 uur mag ik hier niet terug komen om te posten
Nou inderdaad..quote:Op maandag 10 maart 2008 11:17 schreef Deansensitized het volgende:
Gaat lekker merk ik wel, iedereen brak, gaar, ziek, te laat... echte maandag
OJ!!!!quote:
Hoi Deanquote:Op maandag 10 maart 2008 12:37 schreef Deansensitized het volgende:
Pieter
Ja Redemption, latopop met internet op de werkbank. Heb hem toch nodig voor mijn projecten/schema's/tekeningen/aantekeningen, dus kan Fok! er mooi wat tussendoor
Ik zou niet eens weten wanneer het begintquote:Op maandag 10 maart 2008 12:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het EK-Voetbal!![]()
Ik heb de wedstrijden van Nederland al in mn agenda staan
Eerste wedstrijd van Nederlands elftal is op 9 juni om 20.45 tegen Italiequote:Op maandag 10 maart 2008 12:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wanneer het begint
worden we in Mei wel mee doodgegooid ^^, reken maar dat heel Nederland het weer zal wetenquote:Op maandag 10 maart 2008 12:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wanneer het begint
op www.subsidesports.co.uk hebben ze soms wel leuke aanbiedingenquote:Op maandag 10 maart 2008 13:34 schreef Deansensitized het volgende:
Zoek nogsteeds een shirt van Der Mannschaft, maar kan ze nergens vinden voor een leuke prijs.
Iemand? Hoeft niet een offciële te zijn, als het maar echt lijkt
en zelfs een officiele:quote:Op maandag 10 maart 2008 13:34 schreef Deansensitized het volgende:
Zoek nogsteeds een shirt van Der Mannschaft, maar kan ze nergens vinden voor een leuke prijs.
Niet de goede maat, alleen s en m, en ik ben nogal wat groter als dat.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:56 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
en zelfs een officiele:
http://www.plutosport.nl/epages/Plutosport.storefront/47d52f71000cbb4a271dc0a800f20676/Product/View/643979&2D1
Ga je dat serieus dragen?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:34 schreef Deansensitized het volgende:
anders www.kitbag.com proberenquote:Op maandag 10 maart 2008 14:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Niet de goede maat, alleen s en m, en ik ben nogal wat groter als dat.
Die Engelsen hebben wel de goede maat zie ikmaar wel dubbel zo duur
Jaquote:
Beterschap!quote:Op maandag 10 maart 2008 14:41 schreef Yesse het volgende:
Jeej ik ben weer terug van school!En nu ben ik nog brakker dan ik vanmorgen was.. Morgen weer werken, hopen dat dat beter gaat
quote:
Ik vond de Zweedse vrouwen eigenlijk helemaal niet arrogant.. eerder beetje emotieloos, zonder alcohol en over emotioneel met te veel alcohol..quote:Op maandag 10 maart 2008 13:53 schreef Mike.Strutter het volgende:
Gaat het hier over Zweden
Dit weekend met uitgaan ook nog tegen een groep Zweedse vrouwen aangelopen. Een tekort aan aandacht, overschot aan arrogantie.maar daar kun je ook doorheen prikken natuurlijk.
Wel mooie vrouwen, die veel gebruik maken van alcohol.
Soms moet met (extreme) weeromstandigheden ook rijden. Daar leer je het meest vanquote:Op maandag 10 maart 2008 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is hier goed begonnen met waaien en dan moet ik straks nog gaan rijdenHopelijk gaan we niet de snelweg op of zo.
dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 10 maart 2008 18:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Soms moet met (extreme) weeromstandigheden ook rijden. Daar leer je het meest van.
quote:Op maandag 10 maart 2008 18:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zin in morgen. Chimaira. Herrie. Tof. [afbeelding]
Succesquote:Op maandag 10 maart 2008 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is ook wel weer zo
Ben er vandoor
Melkweg.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar spelen ze?
man man man... vorige week in het Ice hotel, 3 glaasjes wodka mix, 315 kronenquote:Op maandag 10 maart 2008 18:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vond de Zweedse vrouwen eigenlijk helemaal niet arrogant.. eerder beetje emotieloos, zonder alcohol en over emotioneel met te veel alcohol..
Dat ze veel alcohol nuttigen is wel logisch.. aangezien het hier een stuk goedkoper is, als in Sverige
Daar kunnen Kuno en ik over mee praten![]()
mooi werkquote:De samenvattingen van de Eredivisie gaan definitief naar de NOS, voor een periode van vijf jaar. Dit heeft de ECV zojuist op een persconferentie bekend gemaakt. De uitzingen op vrijdag en zaterdag beginnen rond 22.30 uur. De uitzending van zondag begint om 18.00 met de overige sporten, waarna om 19.00 het voetbal begint. De radiorechten zijn terecht gekomen bij de NOS in het programma Langs de Lijn. Die hebben hiervoor in totaal 21 miljoen euro betaald. De live-wedstrijden worden ondergebracht bij een eigen tv-kanaal van de ECV. Die gaat hierin samenwerken met Endemol. Onder meer via pay-per-view.
Ook nog gewoon tijd voor de andere sporten. Ik vond het wel een verademing, sporten als rugby en (dames)hockey dat opeens veel meer zendtijd kreeg dan voor het voetbalquote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 19:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
man man man... vorige week in het Ice hotel, 3 glaasjes wodka mix, 315 kronen [afbeelding] gofferdomme gewoon even 33 euro... [afbeelding]
Ik moest vanmorgen best lachen. Veel Nederlanders willen emigreren naar Zweden.... omdat ze de belastingen zo hoog vinden in Nederland.quote:
Zweden heeft ooit een belastingschijf van 102% gehad, zo werd eens verteld tijdens een les economie.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen best lachen. Veel Nederlanders willen emigreren naar Zweden.... omdat ze de belastingen zo hoog vinden in Nederland.![]()
. In Zweden is het nog hoger, dan in Nederland
.. maar je krijgt er wel veel voor terug
Lijkt me knap lastig inderdaad jaquote:Op maandag 10 maart 2008 22:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Het water was er hier inderdaad ook af, maar echt in paniek ben ik niet geraakt. Nu hebben we weer water gelukig, want dat werkt wel handiger.
Vooral kledingwassen en schijten gaat moeilijkquote:Op maandag 10 maart 2008 22:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Lijkt me knap lastig inderdaad ja
quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:19 schreef Trigalti het volgende:
Nja dit is em dan, mijn 4000ste postPrettige dag allemaal, ik ga weer even op les letten.
Hoihoiquote:
Simonquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:19 schreef Trigalti het volgende:
Nja dit is em dan, mijn 4000ste postPrettige dag allemaal, ik ga weer even op les letten.
Hoi...Californium...quote:
Hoi... Trigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoi...Californium...Vond gewoon grappig
jah hoi mijn 4000ste post en doei
100+quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:15 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hoi... Trig
Ik zwerf tegenwoordig niet zoveel meer rond op Fok! als met stage...
Maar ik had hier eerst 100+ posts per dag.
er zijn wel dagen tijdens mijn stage geweest dat ih 1 in de dag top 100 stond... :$ 200-300 posts...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:27 schreef Californium het volgende:
[..]
100+Vind mij gemiddelde van 18 per dag al veuls te hoog
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
er zijn wel dagen tijdens mijn stage geweest dat ih 1 in de dag top 100 stond... :$ 200-300 posts...
was wel leuk hoor... :p 5 topics op een dagquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ik die dagen nooit ga meemaken
heb jij mijn laatste post op de vorige pagina gelezen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:35 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, ja, stond ook regelmatig erg hoog
Komt ook omdat het hier nu een stuk rustiger is... wel zo gezellig vind ik
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
He dean! lk heb mn foto's van vorige week in kiruna en omstreken online gezet. Als je geinterreseerd bent...
Uhm, ja hoor!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb jij mijn laatste post op de vorige pagina gelezen?
beterschap =]quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
* MisterJ.Lo is ziek thuis gebleven vandaag met een keelontsteking
Beterschap!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Uhm, ja hoor!
Nu wel in ieder geval
Hier ook, al vanaf zaterdagavondquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik weet het, ik weet hetquote:
Beterschap! Ik kan uit ervaring zeggen dat het geen pretje isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jij ook beterschap!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hier ook, al vanaf zaterdagavond. Beterschap knul.
Thnxquote:
Ik niet. Ik zit te wachten op mail van mensen uit de projectgroep, maar ik denk dat ik daar zometeen maar mee stop, ik stuur het werk wel gewoon naar de opdrachtgever zonder dat ze de veranderingen hebben goedgekeurd.quote:
Blij dat ik niet met jou samenwerkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben een eikel, dat wisten ze toen ze eraan begonnen. Daar heb ik nog nooit een geheim van gemaakt.
Daarnaast ben ik ook nog wel eens degene die het verschil weet te maken tussen een voldoende en een onvoldoende (anders gezien zijn klasgenoten voor mij nog wel eens de mensen die het verschil maken tussen een 8 en een 6).
Dat kan ik me voorstellen, toch zijn er elke periode weer mensen die graag met mij in een projectgroep zitten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:25 schreef KaheemSaid het volgende:
Blij dat ik niet met jou samenwerk
Dat heb ik ook, maar ik ben nog wat een mensquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, toch zijn er elke periode weer mensen die graag met mij in een projectgroep zitten.
Ik ook hoor, maar het houdt een keer op, en dan doe ik het zelf wel. En als ik dan niks meer hoor, dan gaat het dus naar de opdrachtgever. Het is niet zo dat mensen niet weten dat ik het vandaag ging versturen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar ik ben nog wat een mens
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:48 schreef Houniet het volgende:
Dean me moeders neemt zo me wagen mee om boodschappen toe doen!
Heb je het nu tegen mij?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
Nu?
Moet je dat in elk topic meldenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:48 schreef Houniet het volgende:
Dean me moeders neemt zo me wagen mee om boodschappen toe doen!
zekerquote:
jep. De week is weer doormidden. Ik ging samen met Zaagmans naar huisquote:
Ik heb hem alquote:
Nog last gehad van het Melodifestivalen??quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
He dean! lk heb mn foto's van vorige week in kiruna en omstreken online gezet. Als je geinterreseerd bent...
ik had veel last van de weersomstandighedenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:27 schreef PieterBas het volgende:
Hoe ging je rijles?
uit eindelijk niet heel erg, alleen wel in de file gestaan vrijdag avondquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog last gehad van het Melodifestivalen??
Jij ook beterschap!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:54 schreef Deansensitized het volgende:
Doe ik met je mee Cali... ben ook niet helemaal fit...
Beterschap
Oh in de Melkweg he gisteren? Cool! Een vriend van me is met ze op tour en ga over 2 weken bij ze kijken in Barcelona, lijkt me leuk!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:![]()
Chimaira was tof. Ik ben moe en ik moet zometeen alweer bier drinken. http://www.paasveeschagen.nl/ Lekker weer ook, voor een feestje als Paasvee, storm en regen.
Hoi!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh in de Melkweg he gisteren? Cool! Een vriend van me is met ze op tour en ga over 2 weken bij ze kijken in Barcelona, lijkt me leuk!
Ben al heel lang niet in dit topic geweest, zijn er nog bekenden? Mag ik me er weer bij voegen, ben inmiddels namelijk weer stagiaire, afstudeer weliswaar. Allemaal hard an die Arbeit?
Yep, in de Melkweg. En het is zeker leuk. 4 bands, allemaal niet slecht. En Chimaira is gewoon erg vet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh in de Melkweg he gisteren? Cool! Een vriend van me is met ze op tour en ga over 2 weken bij ze kijken in Barcelona, lijkt me leuk!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ben al heel lang niet in dit topic geweest, zijn er nog bekenden? Mag ik me er weer bij voegen, ben inmiddels namelijk weer stagiaire, afstudeer weliswaar. Allemaal hard an die Arbeit?
Yay, hola!quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:27 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ben er nog
Altijd welkom
Al beetje bijgekomen van Berlijn?
Barcelona!quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Yay, hola!
Nou ik mis Berlijn nog wel hoor, was toch wel echt een bijzondere stad. Maar goed, ik zit nu in Barcelona dus ik mag eigenlijk niet echt klagen he? Nee, goed naar mijn zin hier.![]()
Prutsen bij een technisch bedrijf.. beetje spelen met contactloze kaarten en readers (zoals bij het nieuwe OV-Chip systeem, maar daar heb ik dan weer net niets mee te maken)quote:EN WAT DOEN JULLIE ALLEMAAL?![]()
Mijzelf mentaal en lichamelijk voorbereiden op een dag vol drank. De ellende begint over een uurtje waarschijnlijk al.quote:
As usual, dat heerst altijd.quote:
Jij vermaakt je daar wel dusquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Yay, hola!
Nou ik mis Berlijn nog wel hoor, was toch wel echt een bijzondere stad. Maar goed, ik zit nu in Barcelona dus ik mag eigenlijk niet echt klagen he? Nee, goed naar mijn zin hier.![]()
Ben dus aan het afstuderen, werk aan de website all-barcelona-guide.com, onderzoeken wat er verbeterd moet worden, maar ook een marketingplan en strategisch plan schrijven. Als de website goed gaat lopen en converteren wordt het plan ook gebruikt voor andere steden (in eerste instantie Berlijn en Parijs). Erg leuk dus, en ik ben helemaal in mijn sas in dit internetbedrijf. Dacht dat ik al veel over online marketing wist maar er valt nog heeeeel veel te leren! Heb nog 14 weken en ik ga ook ineens twijfelen of het wel genoeg is, maar ja... Maar even zien
. Niet meer zoveel spammen hier in ieder geval hihi.
EN WAT DOEN JULLIE ALLEMAAL?![]()
Zo, dit was even een kwaliteitspost he!
Had volgens mij te maken, met het hoge aantal suikers..quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:58 schreef Leinonlein het volgende:
Hmm Goover wat doe jij dan precies? Ben je ook bezig met RFID chips, dat vind ik namelijk superinteressant! Punica, ik mis het! Waarom is het toentertijd zo geflopt? Volgens mij is het alleen in Duitsland nog te koop
Ziek? Man, ik heb me nog nooit zo kriek gevoeld! Maar goed, hier is gelukkig ook geen storm...
Je bent toch niet verantwoordelijk de ov-chipkaartquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:53 schreef Goover het volgende:
Nou, het is niet echt RFID, maar dan snappen de meeste tenminste waar ik het ongeveer over heb.
Ik ben bezig met een test product voor contactloze betaalkaarten en terminals. Een ding waar je kaarten en terminals mee kan simuleren en testen. Best uitgebreid en moeilijk, maarja je bent jong en je wil wat (lees: je moet afstuderen en dit was het dichtst bij huis)
Ze lopen er duidelijk niet mee te koop want nergens kan ik iets van een officiële bron vinden met wat de oorzaak nou is. Het heeft wel iets met suikers en / of kleurstoffen te maken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had volgens mij te maken, met het hoge aantal suikers..
ln duitsland nog in overvloed!quote:
Ik werk met een in-circuir programmer, ben je hem aan het solderen? Of ook echt aan het samenstellen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:10 schreef Deansensitized het volgende:
Ben nu een in-circuit programmer en een microcontrollerprint aan het bouwen
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Een goedemiddag
Te druk gehad om hier te kunnen posten..
Ja, zelf ontworpen en gebouwdquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:54 schreef Goover het volgende:
Ik werk met een in-circuir programmer, ben je hem aan het solderen? Of ook echt aan het samenstellen?
Microcontrollerprints heb ik ook een paar keer ontworpen en laten produceren (toen ik nog in Duitsland zat)
Ja! Foto van je werkplek postenquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nog ontwikkelingen in dit topic waar ik van op de hoogte moet zijn?
ATmega, leuk speelgoedquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, zelf ontworpen en gebouwd
Past zelfs mooi in een connector, lekker met SMD componentjes
Komt trouwens een ATmega16 op.
Eerste twee zijn de programmer, derde de microcontroller [beide nog niet voltooid trouwens]:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opzich wel, mogelijkheden zijn praktisch eindeloos, maar is niet echt mijn favoriete onderwerp, dat programmeren enzo... weet niet, ligt me niet echt heel goed. Maar ja, je kunt er vandaag de dag bijna niet meer omheenquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:48 schreef Goover het volgende:
[..]
ATmega, leuk speelgoed [afbeelding]
Ziet er netjes uit [afbeelding]
Welke storm, zei ik... tot dat ik op mijn fietsje naar huis toe reed..quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Het is mooi weer vandaag
Dat lichtje briesje dat er staat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Welke storm, zei ik... tot dat ik op mijn fietsje naar huis toe reed..
Maandag deed ik er met voor de wind 14 minuten over.. nu 24
quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:29 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wilde eerst AZ gaan kijken via internet, maar kwam erachter dat PSV vanavond moetdus gaan we lekker languit op bank liggen kijken
Met mij gaat het prima hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:27 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, is goed hoor
Hoe is het verder? Al wat beter?
dezelfde situatie als hierquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:59 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, niet veel te klagen momenteel
Dat zijn de echte bikkelsquote:Op donderdag 13 maart 2008 07:41 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen![]()
Niet fit, wel goed humeur
Ja zo is datquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:45 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, met een goed humeur ben je al een heel eind toch
quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Laatste dagje voor het weekend vandaag voor mij
!! ik wil ook al weekend straksquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Laatste dagje voor het weekend vandaag voor mij
ik heb fokking al weekend sinds maandag! Vorige week maandag! en ik ben er wel zat van!quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:17 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
!! ik wil ook al weekend straks
Heb ik ook regelmatig! Twintig minuten voor dat mijn taxi gaat [carpoolen ftw] schopt mijn moeder mij er nog eens uit...quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:15 schreef Yesse het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Alweer donderdag!! Vanmorgen wel opschieten, had mn wekker uitgezet en weer in slaap gevallen... Not so smart
ik zou maar al te graag nu al weekend willen hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb fokking al weekend sinds maandag! Vorige week maandag! en ik ben er wel zat van!
Gefeliciteerd gastquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:18 schreef jna het volgende:
Goedemorgen![]()
Dalijk om 1 uur naar huis want m'n oom is 50 geworden vandaag
Genau, en nu in Barcelonaquote:
Goeie oplossingquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Oplossing: ff naar de bakker een puddingbroodje halen
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De postbode had 5 cd's voor me. Waaronder Human van Death. Chuck Schuldiner.
Is het trouwens echt waar dat die Zweden bijna alleen maar knäckebröd eten?quote:
Niet alleen maar, maar het is wel dat bijna iedere zweed wel een pakje thuis heeft. Maar om de stereotypering weg te halen, Zweden eten ook brood, Mc Donalds, burgers en andere shit, heel veel shit! Daarentegen heb ik nog geen bakker gevonden en vind ik fabrieksbrood niet echt lekker, dus ik eet alleen knäckebröd...quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Is het trouwens echt waar dat die Zweden bijna alleen maar knäckebröd eten?
Zeker wel! met kaas en tomaat of komkommer.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Knäckebröd is dan ook goed te eten, ik eet het, hier in Nederland, ook regelmatig.
Daar is knäckebröd wat voor ons volkorenbrood is, en wat voor de Fransen een baquette is, toch? Ja getsie fabrieksbrood, hebben ze hier ook een handje vol vanquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Niet alleen maar, maar het is wel dat bijna iedere zweed wel een pakje thuis heeft. Maar om de stereotypering weg te halen, Zweden eten ook brood, Mc Donalds, burgers en andere shit, heel veel shit! Daarentegen heb ik nog geen bakker gevonden en vind ik fabrieksbrood niet echt lekker, dus ik eet alleen knäckebröd...
dat blijktquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
je hebt het gewoon niet goed voor elkaar ReM
Jatochquote:
Het enige Pågen wat nog een beetje eetbaar was, dat was het toastbrood. In Borås, zat er wel een bakker, maar eigenlijk nooit naar binnen gestapt. Dat is niet helemaal waar, wel voor de kanelbullarquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Niet alleen maar, maar het is wel dat bijna iedere zweed wel een pakje thuis heeft. Maar om de stereotypering weg te halen, Zweden eten ook brood, Mc Donalds, burgers en andere shit, heel veel shit! Daarentegen heb ik nog geen bakker gevonden en vind ik fabrieksbrood niet echt lekker, dus ik eet alleen knäckebröd...
Goeiemorgenquote:
Ah.. dus ik heb niet goed opgeletquote:Nieuwe luxor
Je kon alleen via de site bestellen vanaf 9 uur 's ochtends maar de site lag om 8.45 al plat omdat iedereen kaartjes wilde. Toen kwam iemand hier op fok gelukkig met een link naar een andere site waar je wel kon bestellen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Goeiemorgen!!! Ik slaap nog een beetje hoor
![]()
[..]
Ah.. dus ik heb niet goed opgelet
Vette shit ouwequote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:21 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Ik ben blij.. De eenheidcode van het pakket is 'gekraakt'... Zo, nu gaat het opeens heel hard
Morgen als Ajax-fan naar Feyenoord - VVV Venlo.
Ik voel me wel een beetje een verrader.. Mijn vader vroeg of ik goed voetbal wou zien, zei ik gelijk maar.. je bedoelt van VVV zekerquote:
Ik hoop het ook..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:28 schreef Houniet het volgende:
HAHA ja dat zei je ja!
Ik denk ook wel dat VVV gaat winnen.
Venlo!! Jaja, de enige ploeg in de eredivisie waar ik iets mee heb! Tuurlijk gaan die winnenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:28 schreef Houniet het volgende:
HAHA ja dat zei je ja!
Ik denk ook wel dat VVV gaat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |