Doet het hier nietquote:Op maandag 10 maart 2008 09:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nee Groningen zit zonder water, kijk maar eens op nu.nl
Aan je werk jij!!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Aaaah ik moet aan werk, geef me eens een schop onder mijn kont
quote:
Het einde der tijden is nabij!quote:Op maandag 10 maart 2008 10:10 schreef RedemptioN het volgende:
het wil nog niet echt vlotten bij mij ;/
naja nu maar eens beginnen, interview van vanmiddag gecancelled...gaat de tijd nog langzamer
gezellig @ Groningen trouwens, iedereen meteen water inkopen
oh noesss we're all gonna dieeeeeequote:Op maandag 10 maart 2008 10:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Het einde der tijden is nabij!
was het maar waar...quote:Op maandag 10 maart 2008 10:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zelf gemaakt??
De stagebegeleider vind Fok! ineens ook heel interessant nu
Daar hou ik je aan! Anders de hele Stage SC trakteren op gebakquote:Op maandag 10 maart 2008 10:17 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
oh noesss we're all gonna dieeeeee![]()
ok, nu echt tijd voor werk...voor 12 uur mag ik hier niet terug komen om te posten
Nou inderdaad..quote:Op maandag 10 maart 2008 11:17 schreef Deansensitized het volgende:
Gaat lekker merk ik wel, iedereen brak, gaar, ziek, te laat... echte maandag
OJ!!!!quote:
Hoi Deanquote:Op maandag 10 maart 2008 12:37 schreef Deansensitized het volgende:
Pieter
Ja Redemption, latopop met internet op de werkbank. Heb hem toch nodig voor mijn projecten/schema's/tekeningen/aantekeningen, dus kan Fok! er mooi wat tussendoor
Ik zou niet eens weten wanneer het begintquote:Op maandag 10 maart 2008 12:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het EK-Voetbal!![]()
Ik heb de wedstrijden van Nederland al in mn agenda staan
Eerste wedstrijd van Nederlands elftal is op 9 juni om 20.45 tegen Italiequote:Op maandag 10 maart 2008 12:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wanneer het begint
worden we in Mei wel mee doodgegooid ^^, reken maar dat heel Nederland het weer zal wetenquote:Op maandag 10 maart 2008 12:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wanneer het begint
op www.subsidesports.co.uk hebben ze soms wel leuke aanbiedingenquote:Op maandag 10 maart 2008 13:34 schreef Deansensitized het volgende:
Zoek nogsteeds een shirt van Der Mannschaft, maar kan ze nergens vinden voor een leuke prijs.
Iemand? Hoeft niet een offciële te zijn, als het maar echt lijkt
en zelfs een officiele:quote:Op maandag 10 maart 2008 13:34 schreef Deansensitized het volgende:
Zoek nogsteeds een shirt van Der Mannschaft, maar kan ze nergens vinden voor een leuke prijs.
Niet de goede maat, alleen s en m, en ik ben nogal wat groter als dat.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:56 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
en zelfs een officiele:
http://www.plutosport.nl/epages/Plutosport.storefront/47d52f71000cbb4a271dc0a800f20676/Product/View/643979&2D1
Ga je dat serieus dragen?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:34 schreef Deansensitized het volgende:
anders www.kitbag.com proberenquote:Op maandag 10 maart 2008 14:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Niet de goede maat, alleen s en m, en ik ben nogal wat groter als dat.
Die Engelsen hebben wel de goede maat zie ikmaar wel dubbel zo duur
Jaquote:
Beterschap!quote:Op maandag 10 maart 2008 14:41 schreef Yesse het volgende:
Jeej ik ben weer terug van school!En nu ben ik nog brakker dan ik vanmorgen was.. Morgen weer werken, hopen dat dat beter gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |